Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suretko Thaimaan kuninkaan kuolemaa?

Vierailija
13.10.2016 |

Ainakin Ylen uutisointi on sitä mittaluokkaa, että voisi kuvitella kyseessä olevan suomalaisille vähän rakkaampikin hallitsija. Miten on?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa sanoa mutta ei kiinnosta hänen kuolemansa.

Vierailija
2/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain olisiko tänään kauhean epäkorrektia käydä hierojalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OON NIIIN rikki! En jaksa enää elää.

Vierailija
4/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varsinkin kun hän joutui olemaan melkein koko elämänsä kuningas :-(

Vierailija
5/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittu on Thaimaa?

Vierailija
6/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain fyysinen keho kuoli, kunkun sielu matkasi takaisin kotiin, henkimaailmaan.

Vierailija
7/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren sitä, että jos Thaimaassa alkaa kovin levottomat ajat, en tiedä onko se enää rento ja kiva lomakohde jatkossa.

Vierailija
8/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hirvittävän tärkeä ihminen lähti just talveks Thaikkuihin. Vähän kuumottelee, että jos siellä jotain levottomuuksia seuraa tästä. Hyvin paljon mahdollista!

Vierailija
9/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden suruaika Thaimaassa. Kun Pohjois-Koreassa diktaattori kuoli määrättiin kolmen vuoden suruaika.

Vierailija
10/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suren sitä, että jos Thaimaassa alkaa kovin levottomat ajat, en tiedä onko se enää rento ja kiva lomakohde jatkossa.

Hyvä pointti. Ei niistä paikallisten elämistä niin väliä, mutta se on kurjaa jos suomalaisturistin loma menee pieleen.

Vierailija
11/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Ei niistä paikallisten elämistä niin väliä, mutta se on kurjaa jos suomalaisturistin loma menee pieleen.

Etenkin sillä itärannikon puolella, jossa käy miehet huorissa.

Vierailija
12/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että asiaa uutisoidaan täälläkin. Suomalaiset matkutavat paljon Thaimaahan ja kuninkaan kuolema vakuttaa siellä arkeen ( ja juhlaan).

Thaimaassa muuten ainakin lapset pukeutuivat maanantaisin oranssiin kuninkaan kunniaksi.

Vierailija
13/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdi aloitus. Miksi ihmeessä ap kuvittelet, että meidän pitäisi jotenkin SURRA uutistapahtumien aiheita, että ne olisivat uutisia??

Olisko Putininkin kuolema sinusta ihan evvk, kun "ei sitä kukaan SURE"?

Taidat olla aika nuori, jos koet, että uutiset ovat viihdettä, ja niiden pitää herättää ennen kaikkea tunteita.

Todellisuudessa Thaimaan kuninkaan kuolema on uutinen, koska se vaikuttaa isosti maan kehitykseen. Vallanvaihdosta ei välttämättä tule ihan särötöntä.

Maa on tärkeä Kaakkois-Aasiassa, ja se on tuttu monelle suomalaiselle. Tuhansilla on siellä jopa kakkosasunto.

Vierailija
14/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt niin että silmäni näyttävät kahdelta tomaatilta.

Ostin suruuni makeisia, mutt jouduin oksentamaan ne, koska ei ole tällaisena päivänä soveliasta herkutella.

Päivä kerrallaan mennään etiä päin.

Mieheni oli ihmeissään kun tuli töistä ja näki itkettyneet kasvoni. Kyllä häneltäkin putosi kauppakassit käsistä kun kerroin mitä on tapahtunut.

Munat meni rikki.

Vierailija
15/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän harmittaa sen kansan puolesta. Kuningas oli kansan keskuudessa hyvin rakastettu ja kunnioitettu hallitsija. Olen lähdössä Thaimaahan lomalle kuukauden päästä, saa nähdä onko maan yleinen ilmapiiri erilainen kuin aiemmin.

Vierailija
16/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet tapahtuvan maan taloudelle, jos päätulon lähde, eli turistit katoavat?

Vierailija
17/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selviän kyllä mutta miten kerron tämän kissalleni?

Vierailija
18/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä selviän kyllä mutta miten kerron tämän kissalleni?

Otat tassuista kiinni ja katsot silmiin: Taivaassa on suuret juhlat kun kuningas pelmahti paikalle, Thaimaassa on suruaika, eikä siellä juhlita ainakaan vuoteen.

Vierailija
19/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absurdi aloitus. Miksi ihmeessä ap kuvittelet, että meidän pitäisi jotenkin SURRA uutistapahtumien aiheita, että ne olisivat uutisia??

Olisko Putininkin kuolema sinusta ihan evvk, kun "ei sitä kukaan SURE"?

Taidat olla aika nuori, jos koet, että uutiset ovat viihdettä, ja niiden pitää herättää ennen kaikkea tunteita.

Todellisuudessa Thaimaan kuninkaan kuolema on uutinen, koska se vaikuttaa isosti maan kehitykseen. Vallanvaihdosta ei välttämättä tule ihan särötöntä.

Maa on tärkeä Kaakkois-Aasiassa, ja se on tuttu monelle suomalaiselle. Tuhansilla on siellä jopa kakkosasunto.

Oho, joku on mennyt surusta ihan sekaisin. Raivoaa kuin Emmerdalen Eric Pollard konsanaan.

Vierailija
20/31 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa sen yhden suomalaisen puolesta, joka joi itsensä halvaantuneeksi ja sitten kaverit kantoi sen Suomeen missä se hoidettiin kuntoon ja eläkeasiat laitettiin kanssa kuntoon että se pääsi taas thaikkuihin. Että miten sen nyt käy? Jos sinne tulee sota.