Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ovellasi seisoisi kuuma ja treenattu Hunks tanssija, niin hyppäisitkö heti vällyjen väliin?

Vierailija
13.10.2016 |

:D iskisitkö miehen samalta istumalta?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunksit on poikkeuksetta helvetin rumia, joten vastaukseni on ei.

Vierailija
22/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en todellakaan. Enkä usko että se olisi minustakaan oikeasti kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois toi kolmevuotias vähän katsoa kummastellen vieressä. Tultiin muutenkin just uimahallista, tässä enää mitään energiaa ole vällypuuhiin.

Vierailija
24/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pitäis ensin erota aviomiehestä ja sitten rakastua siihen Hunksiin. Olen kyllä nuorena ollut yhden kanssa samalla luokalla koulussa, ja myöhemmin näin esiintymässä, se oli niin mukava mies että olis voinu rakastuakin jos en olis ollu jo varattu.

Kuka? Kerro ihmeessä!

Vierailija
25/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan pano miehekkään persun kanssa kiinnostaa.

Vierailija
26/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään isivartaloista!

Vierailija
27/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyppäis. Ei kinost.

Vierailija
28/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma ja treenattu Hunks-jätkä - ei.

Jos oven takana olisi sen sijaan tosikönsikäs kuten vaikka Rambo, niin raottaisin oitis lakanaa.

Vierailija
29/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäisin! Miestä ei ole js puute on hirveä. Tosin toivoisin hiljaista Hunksia, ne kun ei viehätä mua kun kaulasta alaspäin.

Vierailija
30/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minulla yleensäkään ole tapana hypätä vällyihin kenenkään satunnaisen ovella kävijän kanssa. Sänkyhommissa olen yleensä ollut sellainen, että minun on pitänyt olla ihastunut ja jonkin aikaa edes seurustella, ennen kuin on edes haluttanut.

Minulla ei ole pika-alapäätä, joka kastuu heti ja haluaa nussia, kun näkee miehen, hyvännäköisen tai ei.

Vierailija
31/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään isivartaloista!

Luin, että Isis-vartalo ja tuli mielikuva päättömästä vartalosta.

Vierailija
32/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma ja treenattu Hunks-jätkä - ei.

Jos oven takana olisi sen sijaan tosikönsikäs kuten vaikka Rambo, niin raottaisin oitis lakanaa.

En siis pidä Hunkseja yhtään kuumana. Liian lällyjä. Rasvainen Stallone sen sijaan jees.

Vierailija
33/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, mutta miten tuon oman ukon saisi kolmeksi tunniksi pois kotoa, kun se harrasta juottoloitakaan.

N61

Kolmeksi tunniksi!? :O Sekstaatteko te niin kauan? Wau! Me ei, koska mun mies ei ymmärrä esileikkiä.

Vierailija
34/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en pidä miehistä. Jos oven takana olisi esimerkiksi Lauren Mayberry tai tämä hel-looksin tyttö: http://hel-looks.com/big-photos/20160525_06.jpg niin hyppäisin kyllä heti. 

T: Mies 28

Vierailija
35/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tuo kuvitelma, että hunksit olisi kuumia?. Ei ylitreenattu kroppa tee miehestä kuumaa todellakaan ja automaattisesti komeaa.

Ei löydy hunkseista kuumaa miestä.

Vierailija
36/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D iskisitkö miehen samalta istumalta?

Kutsumattomat vieraat saavat mennä niine hyvinensä sinne mistä tulivatkin. En syty Hunkseista,sytyn siitä että miehellä on aivot, sivistystä ja älykästä sanottavaa. Harvalla koko aikansa salilla viettävällä miehellä on aikaa sivistää itseään koska on ihan liian kiire pullistella peilin edessä. No thanks.

Vierailija
37/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihmettelisin, mitä tyyppi täällä tekee ja ohjaisin ulos.

Vierailija
38/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ihmetellyt, että ketkä on Hunksien keikoilla käyvät ihmiset. En tunne ketään, joka tykkäisi noiden ulkonäöstä tai kököistä miestukiaisista ylipäänsä. Mutta yleisöähän noillakin riittää. Olisko just jotkut pubiruusut, ketkä käy niitä kattomassa. Niitä ronskimpia leidejä, jotka kiroilee kuin merimiehet.

Vierailija
39/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko oletus, että olen mies vai nainen? Hunkseilla taitaa olla sellainen maine, ainakin osalla, että nainen ei herätä petoa. Eli en innostuisi, en yleensäkään innostu paljon itseäni nuoremmista miehistä.

Ei tiennyt tuolla yllä kirjoittaja, mitä tarkoittavat vällyt. Rekipeitehän se on, toinen puoli tanakkaa kotikutoista kangasta, mutta  toinen puoli lammaskarvaa.

Vierailija
40/45 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäisin! Siis olettaen, että se Hunks on luotettava tyyppi, ja sille voi uskoa tuon vauvan hoidon siksi aikaa, kun minä ja aviomies käväisemme makkarin puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä