Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl:n sukkahousut, kauhukokemuksia tänään :)

Vierailija
13.10.2016 |

Ostin reilu viikko sitten kahdet paksummat sukkikset Lidl:stä. Tänään menin työhaastatteluun ja laitoin ne ensimmäistä kertaa ne jalkaani. Pääsin n. 10m kotiovelta kun alkoivat valumaan alaspäin ja bussipysäkille päästyäni (500m) olivat jo takapuolen alla.
Menin sitten bussissa takapenkille ja yritin vetää salaa sukkiksia ylöspäin. Bussista noustessani matkaa haastatteluun oli n. 700m. kävelyä. Tänä aikana jouduin kahdesti poikkeamaan reitiltä nurkan taakse vetelemään sukkiksia ylöspäin ja lopun matkaa pidin vyötärönauhasta kiinni, että pysyisivät edes joten kuten aisoissa. Haastattelupaikalle päästessäni oli pakko mennä vessaan nostelemaan paikoilleen.

Ja takastulomatka sama juttu...Mikä hitto voi olla noissa vikana, oli tuskien taival. Ja onko vinkkejä jatkossa miten pysyä paremmin jalassa vai viskaanko suosiolla roskiin :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, voin kuvitella tunteen kun multa putoaa usein polvisukat tai ylipolvensukat ja sekin on ihan tarpeeksi kamala tilanne :) Laita ensi kerralla henkselit niin pysyy jalassa :D Olen itse ihan tosissani ajatellut ottaa sukkanauhat käyttöön kun kuitenkin tykkään näistä varsinkin ylipolvensukista...

Vierailija
2/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko liian isot? Muistan tuollaisia sukkiksia lapsuudesta, kun ne koostu puuvillasta ja yhdestä löystyneestä kuminauhasta. Mutta lidlin kaa ei ole ollut ongelmia, vaikka joudun ostamaan liian isoja kokoja suhteettoman pitkien koipieni takia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha toimiva konsti on pukea toiset alushousut valuvien sukkahousujen päälle, toimii kun on tarpeeksi napakat pikkarit! :D

Vierailija
4/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sukkikset ova tuollaisia, ei siihen oikein auta mikään. Olen yksien kalliiden ja paksujen villaisten kanssa epätoivoissani yrittänyt jopa virittaa niihin itse lisäkuminauhan ja vetäissyt toiset alushousut sukkisten päälle. Ja lopputuloksena koko viritys valui alas.

Vierailija
5/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sitten liian isot. Ostin yhtä kokoa isommat, kun ei omaa kokoa löytynyt ja olen lihonut hieman. Tuntuivat kotona ihan sopivilta. Ja mietin kyllä sitäkin vaihtoehtoa, että jos olis ollut aikaa olisin käynyt laittamassa pikkuhousut sukkisten päälle :)

Vierailija
6/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vaatteet sopii vain omenavartaloille, jos on tiimalasi tai päärynä eivät sovi. Esim. sukkikset: vyötärö liian iso siinä koossa joka on pakko ottaa jotta takapuoli ja reidet mahtuvat, jolloin kireät kohdat takapuolessa ja reisissä hinaavat liian ison vyötärön alaspäin. Jos olisivat enemmän päärynälle,olisi reisissä ja takapuolessa tilaa jolloin vyötärö olisi omassa koossa kapeampi joten pysyisivät jalassa. Ompuilla ei ole tuota ongelmaa kun vyötärö ok jolloin ei haittaa jos reisissä ja takapuolessa on tilaa, sillä vyötärö pitää jalassa. Sama kaikkien Lidlin vaatteiden kanssa, en voi ostaa sieltä housuja ollenkaan.

Vierailija
7/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan sama lidlin sukkisten kanssa! Olin baarissa tanssimassa ja piti ottaa kesken illan sukkikset pois laukkuun kun ei siitä tullut yhtään mitään :D

Vierailija
8/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, nyt ymmärrän, olen tosiaan ehkä mieluummin vähän tuhti tiimalasi, en omena :)  AP

Vierailija
9/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkselit käyttöön?

Vierailija
10/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, voin kuvitella tunteen kun multa putoaa usein polvisukat tai ylipolvensukat ja sekin on ihan tarpeeksi kamala tilanne :) Laita ensi kerralla henkselit niin pysyy jalassa :D Olen itse ihan tosissani ajatellut ottaa sukkanauhat käyttöön kun kuitenkin tykkään näistä varsinkin ylipolvensukista...

Sukkanauhoissa on jotain tavattoman eroottista, mutten oikein ymmärrä mistä se johtuu.

Niin vain on.

Vierailija
11/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhoissa on jotain tavattoman eroottista, mutten oikein ymmärrä mistä se johtuu.

Niin vain on.[/quote]

Ehkä siirryn sit tuollaisiin systeemeihin tai sitten legginseihin :) AP

Vierailija
12/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin sukkahousuissa on usein liian lyhyt sääriosa. Ja koot loppuu 46:een. Olen testannut ohuempia ja paksumpia. Esmara tai Jolinesse lukee paketeissa. Mutta molempia sukkahousuja saa kiskoa ylös. Ei siis sovi pitkäsäärisille. Muutamat mallit on olleet reilunkokoisia, ja hintaan nähden ihan OK sukkahousuja. Mutta en enää osta Lidlin sukkiksia, ellei ole suurempia kokoja.    

Vierailija
13/22 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä yli 180 cm ja 85 kg ,44-48 sukkahousut sopivat hyvin. Ostankin litlistä suurimman osan sukkahousuista . Ostan aina kun niitä on tarjolla , ohuita ja paksuja

Vierailija
14/22 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kokemus Lidlin sukkiksista! Seisoin kassajonossa ja tunsin, että sukkikset tipahtaa ihan just nyt. Epätoivo näkyi varmaan naamasta, koska edelläni ollut mies ystävällisesti päästi minut ohitseen :D

Vierailija
15/22 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin reilu viikko sitten kahdet paksummat sukkikset Lidl:stä. Tänään menin työhaastatteluun ja laitoin ne ensimmäistä kertaa ne jalkaani. Pääsin n. 10m kotiovelta kun alkoivat valumaan alaspäin ja bussipysäkille päästyäni (500m) olivat jo takapuolen alla.

Menin sitten bussissa takapenkille ja yritin vetää salaa sukkiksia ylöspäin. Bussista noustessani matkaa haastatteluun oli n. 700m. kävelyä. Tänä aikana jouduin kahdesti poikkeamaan reitiltä nurkan taakse vetelemään sukkiksia ylöspäin ja lopun matkaa pidin vyötärönauhasta kiinni, että pysyisivät edes joten kuten aisoissa. Haastattelupaikalle päästessäni oli pakko mennä vessaan nostelemaan paikoilleen.

Ja takastulomatka sama juttu...Mikä hitto voi olla noissa vikana, oli tuskien taival. Ja onko vinkkejä jatkossa miten pysyä paremmin jalassa vai viskaanko suosiolla roskiin :)

Ihan samoja kokemuksia hieman eri tuotteista tosin, eli ruoasta: outoja sörsselsönejä, viimeistään bussipysäkillä tuntuu jo jotain märkää housuissaja punteissa!

Vierailija
16/22 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Lidlin sukkiksia kokeillut, mutta joidenkin Seppälän paksujen thermosukkisten kanssa kävi joskus sama. Olin vieraassa kauppakeskuksessa ja yritin löytää jotain vessaa mihin pääsen korjaamaan valumisen. Sukkikset olivat valuneet jo lähelle polvipituisen hameen helmaa ja juuri ja juuri ehdin kipittää haara-asennossa vessaan. Venytin sitten sukkisten vyötärölle solmun ja sillä mentiin loppupäivä.

Vierailija
17/22 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omppu. Minä hylkäsin Lidlin sukkikseni viime keväänä, kun ne pettivät pahimmassa mahdollisessa paikassa. Olin kävelemässä noin puolentoista kilometrin matkaa luentopaikalle vieraassa kaupungissa, tyylikkäästi pukeutuneena polvimittaiseen hameeseen ja paksuihin sukkahousuihin.

Ennen matkan puoltaväliä sukkikset alkoivat valua, enkä tietenkään voinut kadulla nostella niitä. Ei kahviloita tai yleisiä vessoja missään matkan varrella. Kun pääsin perille, olivat sukkikset rullautuneet jo takapuolen alle. Koikkelehdin loppumatkan kuin varsa kevätlaitumella, etteivät ne putoaisi polviin kaikkien näkyville. Tunne oli varsin epämukava ja ilmeeni varmaankin näkemisen arvoinen, sillä perillä ensimmäinen vastaantullut kollega kysyi, voinko huonosti kun näytän niin kärsivältä 😀

Vierailija
18/22 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin sukkiksissa on naurettavan lyhyet puntit. Vaikka ostaisi suurinta kokoa eli olisiko se sitten 44/46 sukkikset jäävät 10cm liian lyhyiksi ts. roikkumaan puolireiteen.

(Olen 170cm pitkä ja painan ehkä reilut 50kg)

Vierailija
19/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lidlin 80den legginssit, merkkinä joku esmeralda tms ja hinta oli 3.99€. Nämä on ainakin tosi hyvät! Eivät valu ja pituuskin on sopiva.

Olen itse 172cm/70kg (38-40) ja otin noista S-koon (36-38).

Vierailija
20/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut tänään jalassa eilen ostetut Lidlin fleece sukkahousut. Nämä oli uusimmassa mainoslehdessä (Esmara merkkiä). Kokoa 44/46 ja olen n. 180cm pitkä. Ainakin näissä sukkahousuissa on kyllä riittävästi pituutta ja ovat todella pehmeät ja miellyttävät jalassa. Lisäksi mukavan korkea vyötärö eikä vyötärönauha mitenkään paina tai purista. Aika kapeaa mallia tosin. Tuntuu vähän kuin tukisukkahousuilta, mutta ei haittaa mitään. Nämä on kyllä paljon paremmat kuin muutamat muut Lidlistä ostamani sukkahousut. Olisipa vaan värejä ollut enemmän. Ei ollut kuin kahta (harmaa ja musta). Jos vielä kestävät jopa talven yli, niin oli kyllä hyvä ostos. Eikä tarttuile villakangashameen helma näihin sukkahousuihin kiinni. Huomenna varmaan pujotan nämä jalkaan uudelleen, kun ovat niin ihanan tuntuiset iholla ja ennen kaikkea lämpimät!!               

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän