Öhmanin tavaratalo tv-sarja!?
Täällä oli puhetta vanhoista tv-sarjoista. Kuka muistaa tämän? Minähän vuonna on mahdollisesti tullut? Minä olen syntynyt -76 ja tämä sarja tuli silloin sen verran myöhään, että aina piti vanhemmilta ruikuttaa, että sai katsoa. Silloin ainakin tykkäsin sarjasta, olis kiva nähdä uusintana, että vieläkö uppoaisi?
M40
Kommentit (12)
Se tuli joskus 80-luvun lopulla. Tein siitä proseminaarityön ja valmistuin 1991 eli tuo oli ennen sitä pakostakin.
Sitä on tehty 1987-89, mutta en tiedä kuinka pian se esitettiin Suomessa, muistelisin että aika nopeasti.
Se tuli varmaan 80-luvun loppupuolella, minäki katoin sitä. Se on ainoita ruotsalaisia sarjoja joka oli hyvä. Mä oon -74 syntyny, enkä muista että se olis kovin myöhään tullu, varmaan ysiltä.
Kiitos tiedoista. Mun on varmaan pitäny silloin mennä ysiltä nukkuu. En kyllä ihan tarkkaan muista, mut jotain vääntöä siitä ajankohdasta oli. Hyvä sarja oli! M40
Se lihamestari tms. ukko oli musta ällö, on jäänyt mieleen (olin jotain 10-v.).
Entäs Rederiet / Varustamo? Mitäs siitä sarjasta piditte?
Se tuli sunnuntai-iltana myöhään. Olisko ollu kymppiuutiset siinä välissä... Oon myös syntynyt -76.
Joka jakso tais tulla katsotuksi. Lena Endre oli nuori ja kaunis näyttelijä vielä siihen aikaan.
Sitten oli joku lähiösarja, joka ei ollut niin fiineistä ihmisistä kuin Varustamo ja Tavaratalo. Muistaako joku sen nimeä?
Vierailija kirjoitti:
Sitten oli joku lähiösarja, joka ei ollut niin fiineistä ihmisistä kuin Varustamo ja Tavaratalo. Muistaako joku sen nimeä?
Stadilaiset (Storstad) on varmastikin sarja jota haet. Myöhemmin 90-luvulla tuli vielä Tre Kronor.
Ruotsissa näköjään julkaistu DVD:llä ajat sitten:
http://www.discshop.se/tv-serier/dvd/varuhuset_sasong_1_3_disc/P71322
Vasta -85 jälkeen koska silloin muutimme Suomeen ja seurasimme siis tuota koko perhe.