Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte ne ihanat talvihaalarit lapsillenne? pk-seutu

Vierailija
12.10.2016 |

Mistä te ostatte kaikki nuo ihanat lasten talvihaalarit yms kun itse en mistään löydä? Prismat+Sittarit kiertäneenä tiedän, etten taas Reimaa haluaisi. Stokkan sivut katsoin ja ei siellä mitään hienoja ollut, kalliita kyllä, muttei hienoja. Koko saisi olla 104-110cm. Popin haalariakaan en halua..Ticketin kelpaisi hyvin, muttei löydy mistään. Eikä merkillä/hinnalla ole väliä, haluaisin vaan välillä pukea lapsen söpömmin - mutta kuitenkin käytännölliseen haalariin (ei takki+housuja tällä kertaa).

Saa siis olla hieman kalliimpi tai superhalpa, kunhan olisi söde puku. Tietenkin, jos hintaa on paljon, saisi kestää normaalia käyttöä.

Ja muuten, mitä tuonne pk-seudulla 5-vuotiaalle kannattaa nyt edes pukea päälle? Miksen ikinä löydä mistään KEVYTtoppapukuja? Missä sellaisia olisi? Kun kokeilin laittaa toppapuvun ja tytölle tuli älyttömän kuuma ja vk-vaatteissa joutuu tolkuttomasti kerrostamaan..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut Ticketin ja Molon haalarit kyseyisten firmojen verkkokaupasta. Joskus tehty kaverin kanssa kimppatilaus niin on saatu tilattua ilman postikuluja.

Vierailija
2/4 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nettikaupasta halua tilata, niin Jesper Juniorissa kannattaa käydä. Onko Punavuoren Peikolla kivijalkakauppaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkosta tietty. Kuka enää jaksaa kiertää kauppoja, joissa tarjonta on hyvin suppea, kun netissä vain taivas on rajana ja kaikkea kuosia ja väriä löytyy.

Vierailija
4/4 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin aina Jesper juniorista, kun lapsi vielä käytti haalareita. Tähtijonathan on paras mutta kallis, meillä toimi hyvin tavallinen jonathan ja motions.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi