Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kassalla, jotka flirttailee ihan kympillä, vaikka miehellä kumppani mukana.

Vierailija
12.10.2016 |

Monesti tekisi vetää sillä vitosella. Mitä muissa herättää. Miehethän on niitä, jotka lähtee heti tähän flirttiin mukaana. Nainen jätetään yleensä nynseästi huomiotta, mutta mies saa lirkun lirkun kohtelun.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää taas tämä: " Kehtasikin huudella 'täällä on vapaa kassa' mun miehelle, vaikka näki että on muija mukana"?

Vierailija
22/27 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kassalla naiset tervehtivät vain miestäni AINA vaikka minä olen se maksaja?

Tervehditkö sinä itse kassaa? Entä miehesi? Mä olen nainen ja aina mua on kassa tervehtinyt. Tosin tervehdin ja hymyilen ystävällisesti aina itsekin. En pidä kirjaa siitä, kumpi ehtii tervehtimään ensin, minä vai kassahenkilö.

Tervehdin ja mies tervehtii myös. Kun alan kaivamaan kuvetta niin silloin kassa huomaa että olen paikalla. Mutta, ei väliä tällä. Kassa toimikoon kuten haluaa, kunhan saan ostokseni tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla kun mies menee kauppaan yksin niin ne hässii siellä.

Vierailija
24/27 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla kun mies menee kauppaan yksin niin ne hässii siellä.

Olen huomannut, että kassaneiti pyytää miehiä sinne omalle puolelleen ja ne kumartuu jonnekin alas. Nyt käsitän, että nehän pikaa siellä.

Vierailija
25/27 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin tällöin käynyt kahvitauolla eräässä mainiossa kahviossa (yksi harvoista tällä paikkakunnalla, oikeastaan toinen niistä kahdesta). Sinne tuli töihin tai kouluun liittyen harjoittelemaan nuori nainen. Ihan nätti ja hyvin ystävällinen ikäisekseen. Puolisoni tiesi minun toisinaan käyvän siellä ja olen usein pyytänyt häntäkin mukaan sinne jo paljon aiemminkin ennen kys. nuoren naisen saapumista. No, lopulta mentiin sinne ja kassalla oli tämä nuori nainen, joka toki tunnisti minut ja huomioi naisseuralaisenikin aivan tavallisesti. Ei siinä mitään, mentiin pöytään niin kesti ehkä 10 sekuntia niin puolisoni kysyi v-mäisen epäluuloisesti "ai täällä on tollainen tyttö myymässä?? Onko ollut kauankin??". En meinannut uskoa korviani.

Vierailija
26/27 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut osakseni ainoastaan hyvää asiakaspalvelua, oli sitten hymyä tai ei.

Keravan HopLopissa on tosin yksi kuvatunlainen nainen. Mies vaivaantui ja minä ehkä myötähäpesin.

Luulen, että se oli ainoastaan jonkinlaista nuoruuden typeryyttä. Silloin, kun ylitetään hyvän maun rajat, se on jo rimanalitus. Kävimme ystäväperheen kanssa ja sen huomasi useampi. Seuraava kerta jos tulee, informoimme esimiestä, katsoo mitä hän tykkää.

En usko, että pomo jatkaisi työsopimusta, jos tietäisi naisen karkottavan perheitä. Normaali asiakaspalvelu ilman seurailua ja nauliintumista on sitten asia erikseen.

Kyllä tuon erottaa, varsinkin, jos on pelkästään fiksua kokemusta muutoin;)

Vierailija
27/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kassalla naiset tervehtivät vain miestäni AINA vaikka minä olen se maksaja?

Jos näytät niin happamalta, etteivät uskalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan