Naiset kassalla, jotka flirttailee ihan kympillä, vaikka miehellä kumppani mukana.
Monesti tekisi vetää sillä vitosella. Mitä muissa herättää. Miehethän on niitä, jotka lähtee heti tähän flirttiin mukaana. Nainen jätetään yleensä nynseästi huomiotta, mutta mies saa lirkun lirkun kohtelun.
Kommentit (27)
Hankkiudu eroon mustasukkaisuudesta. Ei jokainen ystävällinen kaupankassa miestäsi yritä viedä.
Minulle kävi tälläinen tilanne kerran. Minua tilanne alkoi vain naurattaa :D onhan mieheni komea!
Ai, mä luulin, että se on asiakaspalvelua, mutta niinhän se sitten onkin, että joka jumalan kerta ne myyjät ovatkin vaan flirttailleet mulle! Taidan aliarvioida viehätysvoimani.
nynseä on todella kuvaava sana, otan käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sen kassan nainen tekee työtään. Ja sinä, sairaalloisen mustasukkainen nainen koet sen hymyilyn ja ystävällisyyden flirttailuna.
Olen kassalla töissä, eikä se tarkoita että naisen ostokset tyrkätään hymyttä ohi, ja mies saa kaiken huomion ostosten kanssa. Usein kumppanit maksaa tuotteensa perätysten, mutta huomaan että ovat pari.
Pitäisikö kaupan kassojen sitten olla jotain hapannaamoja? Suomalaiset eivät muutenkaan ole mitään erityisen ystävällisiä tai iloisia ihmisiä , niin mun mieltäni ainakin ilahduttaa joka kerran kun tapaan jonkun iloisen ja hyvin palvelevan ( monesti nuoremman ) myyjän. Ei ne myyjät kuule sitä sun ukkoas vikittele, ne on vain ystävällisiä!
No en oo huomannut. Käyttäkää niitä itsepalvelukassoja!
Oltiin tuttavapariskunnan kanssa samaan aikaan kaupassa. Ystäväni ja hänen mies olivat jonossa meidän edellä. Ystäväni mies tervehti normaalisti kassaa ja maksoi ostokset, tämän jälkeen tuli meidän vuoro. Käveltiin autolle päin ja ystäväni sai aivan hirveät raivokohtaukset miehelleen. Hän huusi ja raivosi, että mies ja kassaneiti pitivät silmäpeliä, me kaikki häpesimme hänen käytöstä silmät päästä. Yritin sanoa mieheni kanssa ystävälleni, ettei mitään poikkeavaa tapahtunut kassalla, mutta turhaan. Lähdettiin sitten kaikki omiin koteihimme ja ystäväni mies soitti meille tunnin päästä, voiko hän tulla yöksi nukkumaan, kun ystäväni heitti hänet pihalle. Saivat kuitenkin välit selvitettyä ja mies sai jäädä kotiinsa. Kyseessä siis yli kolmekymppiset, työssä käyvä ja ihan "normaali" pariskunta. Mies on kaiken lisäksi todella kiltti, eikä ikimaailmassa pettäisi naistaan ja ihan sääliksi käy, että sellaisen mustasukkaisuuskohtauksen kohteeksi joutui.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä luulin, että se on asiakaspalvelua, mutta niinhän se sitten onkin, että joka jumalan kerta ne myyjät ovatkin vaan flirttailleet mulle! Taidan aliarvioida viehätysvoimani.
Niin, mutta lirkutatko vain miehelle. Nainen vieressä on täysin näkymätön, jolle ei luoda edes katsetta?
Miksi kassalla naiset tervehtivät vain miestäni AINA vaikka minä olen se maksaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta lirkutatko vain miehelle. Nainen vieressä on täysin näkymätön, jolle ei luoda edes katsetta?
Siis lirkutanko miesasiakkaana vain mieskassalle? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Monesti tekisi vetää sillä vitosella. Mitä muissa herättää. Miehethän on niitä, jotka lähtee heti tähän flirttiin mukaana. Nainen jätetään yleensä nynseästi huomiotta, mutta mies saa lirkun lirkun kohtelun.
Mä luulen että sä liioittelet. Kyllä mua moikataan kassalla iloisesti vaikka olenkin nainen.Olen itse kohtelias kassoille.
Oikeastiko ap puhuu siitä, että tekisi mieli lyödä kassaa?
Varmaan olen minäkin vähemmistössä mutta olen täysin päinvastaista mieltä. Minua taas ärsyttää se jos olen kassajonossa jonkun hyvännäköisen nuoren miehen perässä ja kun myyjä on hänelle flirttaillut ensin niin sitten hän alkaa teennäisesti lirkutella minulle ikään kuin osoittaakseen että täällä kaikki saavat tismalleen samanlaista kohtelua. Minusta on ihan luonnollista että nuori kassaneito toimii vähän eri tavalla nuoren miesasiakkaan kuin keski-ikäisen naisasiakkaan kanssa. Turha sitä on peitellä ainakaan silloin jos ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että sä liioittelet. Kyllä mua moikataan kassalla iloisesti vaikka olenkin nainen.Olen itse kohtelias kassoille.
Niin muakin sillon kun olen kassalla yksin. Jos olen mieheni kanssa niin kassa kohdistaa tervehdyksen poikkeuksetta miehelleni, minua ei vilkaisekkaan ennen kun ojentaa kuitin. No, mua ei kiinnosta kassojen ajatuksenkulku niin paljoa, että tästä suuttuisin.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin tuttavapariskunnan kanssa samaan aikaan kaupassa. Ystäväni ja hänen mies olivat jonossa meidän edellä. Ystäväni mies tervehti normaalisti kassaa ja maksoi ostokset, tämän jälkeen tuli meidän vuoro. Käveltiin autolle päin ja ystäväni sai aivan hirveät raivokohtaukset miehelleen. Hän huusi ja raivosi, että mies ja kassaneiti pitivät silmäpeliä, me kaikki häpesimme hänen käytöstä silmät päästä. Yritin sanoa mieheni kanssa ystävälleni, ettei mitään poikkeavaa tapahtunut kassalla, mutta turhaan. Lähdettiin sitten kaikki omiin koteihimme ja ystäväni mies soitti meille tunnin päästä, voiko hän tulla yöksi nukkumaan, kun ystäväni heitti hänet pihalle. Saivat kuitenkin välit selvitettyä ja mies sai jäädä kotiinsa. Kyseessä siis yli kolmekymppiset, työssä käyvä ja ihan "normaali" pariskunta. Mies on kaiken lisäksi todella kiltti, eikä ikimaailmassa pettäisi naistaan ja ihan sääliksi käy, että sellaisen mustasukkaisuuskohtauksen kohteeksi joutui.
Voiko tämä olla totta? Kuinka typeriä naiset voivat ollakaan. Kassat ovat ystävällisiä ja hymyileviä, koska se on asiakaspalvelua. Terveet ihmiset ymmärtävät tämän, mutta sairaaloisen mustasukkaiset ihmiset tulkitsevat kaiken oman epäterveen suodattimensa läpi. Toivottavasti mies jättää tämän naisen, sillä yleensä nämä mustasukkaisuusoireet pahenevat. Sinä voisit pitää kunnon puhuttelun, shokkihoidon, tälle naiselle. Sekin on välittämistä ystävästä. Itse on malttaisi olla ihan hiljaa, jos tällainen toistuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kassalla naiset tervehtivät vain miestäni AINA vaikka minä olen se maksaja?
Tervehditkö sinä itse kassaa? Entä miehesi? Mä olen nainen ja aina mua on kassa tervehtinyt. Tosin tervehdin ja hymyilen ystävällisesti aina itsekin. En pidä kirjaa siitä, kumpi ehtii tervehtimään ensin, minä vai kassahenkilö.
Ei minua haittaa. Siinähän lirkuttelee ihan vapaasti. Olen ajatellut sen olevan asiakaspalvelua, ja vaikka olisi mitä niin ei ole minulta pois/ ei häiritse minua.
Tai sitten sen kassan nainen tekee työtään. Ja sinä, sairaalloisen mustasukkainen nainen koet sen hymyilyn ja ystävällisyyden flirttailuna.