Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha tuo huutokauppakeisari vaimoineen on

Vierailija
12.10.2016 |

Häiritsee. Muistelisin, että vaimo olisi vielä kolmenkympin puolella ja keisari päälle neljäkymmentä, mutta molemmat näyttää siltä, että pitäisi vähintään se kymmenen vuotta lisätä, että ollaan lähellä totuutta.

Kamalia muuten nuo vaimon tatuoinnit. Pidän hyvin tehdyistä ja hienoista tatuoinneista, mutta nuo on kyllä sellaset valkoroskaleimat ettei mitään rajaa. 😶

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pysty googlaamaan?

Vierailija
2/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska googlella löytyy pari iltapaskojen juttuja ja vauvapalstan keskusteluja, joista ei löydy selvää vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tässä halutaan kauhistella eikä se Googlessa onnistu.

Vierailija
4/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja tuo mies tais olla mun kanssa aika samaa ikäluokkaa. Vaimo oli reippaasti nuorempi. Tiedän siksi, kun ovat sanoneet, et lapsia saa tulla jos on tullakseen ja ihmettelin, et viel tuossa iässä? Kuvittelin et ovat jo liki 50 v molemmat. Sitten näin oikiat iät ja Hyvinhän tuo lisääntyminen viel onnaa. Jos sattuu onnaamaan.

Vierailija
5/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumiltahon nuo näyttää, mutta muuten leppoisia kuten pullukat aina.

Markku vaan vaikuttaa kaksimielisyyksineen jonkinlaiselta ketulta... liekö kolo löytynyt Palsanmäiltä?

Vierailija
6/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45 ja tuo mies tais olla mun kanssa aika samaa ikäluokkaa. Vaimo oli reippaasti nuorempi. Tiedän siksi, kun ovat sanoneet, et lapsia saa tulla jos on tullakseen ja ihmettelin, et viel tuossa iässä? Kuvittelin et ovat jo liki 50 v molemmat. Sitten näin oikiat iät ja Hyvinhän tuo lisääntyminen viel onnaa. Jos sattuu onnaamaan.

Huhhu, kiitos vastauksesta. Iltalehden jutun mukaan ikäeroa on 9v eli vaimo on ~36. Melkosta.

Ap.

Vierailija
7/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on saman ikäinen kuin minä. Järkytyin kun luin asiasta. 47 v.

Vierailija
8/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ohjelmasta ja maanläheisestä pariskunnasta. Täällä pk-seudulla ihmiset näyttelevät olevansa  parempia,  kauniimpia ja menestyneempiä kuin oikeasti ovat. Siksi he eivät koskana ole rentoutuneita tai hauskoja. Mutta sen sijaan moni vaikuttaa naurettavilta kaikkine yrityksineen. Teini-ikäisille tämän näytelmän vielä suonkin, mutta kun sitä leikkii moni aikuinenkin.  No, monella heistä onkin sitten  pikavippejä odottamassa maksajaansa, kun kaikenlaiset stylistijipot ovat maksaneet maltaita.

Uskaltakaa ihmiset olla sitä mitä aidosti olette omine haavoinenne.

Vierailija
9/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin molempien olevan liki 5- tai jopa yli 5-kymppisiä. Hämmästyin suuresti iät jostain luettuani!

Vierailija
10/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Heli on ihania. Hyvän olon ohjelma. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan