Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nastarenkaiden käyttäjille: milloin aiotte vaihtaa:

Vierailija
12.10.2016 |

Luin lehdestä, että on jo liukasta. Hoputin miestäni vaihtamaan autojemme renkaat jo tällä viikolla. (Itse en nyt voi, kun on koipi kipeenä ja oon saikulla.)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nastat ehtii rouhia tien pinnat urille myöhemminkin ja nostaa pienhiukkaset ilmaan ja keuhkoihin. Mikä kiire tässä on?! Ottaa vähän rauhallisemmin aamulla, jos on ollut yöpakkasta.

Vierailija
2/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt olisi hyvä vaihtaa. Jossain aika etelässä oli jo liukkaudesta aiheutunut kuolonkolarikin. Siis lappia etelämpänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella oln ja luultavasti huomenna tai ylihuomenna.

Vierailija
4/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeperjantaina. Öisin on pakkasta, ei tarvi kun jotain vähän sataa taivaalta niin siinähän luistelet töihin.

Vierailija
5/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin: jos kommentoitte, niin olisi mukavaa tietää myös paikkakuntanne. Itse Tampereelta.

Ap

Vierailija
6/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvirengaspakko saisi alkaa jo lokakuun puolessa välissä Etelä-Suomessakin.

Vierailija
7/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatutin jo viime viikon torstaina (asun Lapissa ja aina aamuvarhaisella on painettava baanalle).

Vierailija
8/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä itse vaihdan liian myöhään eli silloin kun pysyvä lumi on jo maassa tai sitten viimeinen päivä jolloin saa vielä ajaa kesärenkailla

Vierailija
9/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajaa ruuhkassa jonossa ja on liukasta, niin ei auta aina oma varovaisuus, jos itsellä on kesärenkaat ja edessä on nasta-auto ja se jarruttaa.

Vierailija
10/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun näyttää tarpeelliselta, en tiedä onko se viikon päästä vai marraskuun lopulla vai joskus siltä väliltä.

Vierailija
11/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akan autoon vaihdoin jo,kesärenkaat oli ihan nahkakaljut ja ei nyt ole oikein rahaa uusien ostoon.

Vierailija
12/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä, vaihdetaan perjantaina. 

Vierailija
13/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienpinta oli äsken +3 ja ilma +1 Tampereella. Kyllä on aamuisin jo liukkausvaara, jos on satanut.

Vierailija
14/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vaihdoin molempiin autoihin.

Vierailija
15/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asutaan ja olen varannut ajan perjantaille 28.10. Auto ei ole päivittäisessä käytössä, joten voidaan vähän itse vaikuttaa siihen, milloin liikutaan ja mihin aikaan. 

Vierailija
16/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna vaihdetaan (Helsinki), koska vietämme syysloman Lapissa.

Vierailija
17/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akan autoon vaihdoin jo,kesärenkaat oli ihan nahkakaljut ja ei nyt ole oikein rahaa uusien ostoon.

Meillä sama.

Vierailija
18/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vaihtanut, Lapissa on jo yöpakkasia eikä päivälläkään paljoa plussan puolella olla. Tänään asteen verran tai alle.

Vierailija
19/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku.

Sitten kun sääennuste lupaa sateita ja yöpakkasia yhtä aikaa.

Jos tie on jäässä kun kesäkumit aamulla alla, voin tehdä muutaman tunnin etänä tai vaihtaa ne renkaat ja mennä sitten vasta töihin.

Usein on miehen autossa viikkoa kahta aiemmin nastat, hän lähtee töihin jo 6 jälkeen, eli autoja vaihtamallakin voi sumplia jonain aamuna pitoa sille kumpi sitä tarvitsee.

Vierailija
20/34 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa asumme, eikä vielä ole tarvetta nastarenkaille. Pieni liukkauskaan niin haittaa, kun automme on neliveto.