Feministin mielestä miehet pieree väärin
https://thewaterpipe.wordpress.com/2013/12/22/can-a-fart-be-misogynist/
“By farting louder the man is using passive aggressive violence to position himself as dominant, this intimidates the woman to subconsciously not release as much flatulence and thus the woman fearing for her safety doesn’t fart as loud as a sign of submissiveness, this in turn contributes to rape culture and women being oppressed.”
Tästä lähtien siis alistat naisen jos pieret naista äänekkäämmin.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Jaa.
En jaksa huolehtia mielikuvitusongelmista.
Valitettavasti tuo ei ole satiiria, vaan tuon oksennuksen kirjoittanut feministianarkisti on täysin tosissaan.
Huomenna meillä on sitten hernekeittopäivä, sovimme hyvävelikerhossa patriarkaattiklubillamme tästä juuri äsken. Femistien typeryydellä ei ole näemmä mitään määrää eikä rajaa.
Feministi ei tajua, että tähän on yksinkertaisempi selitys: onhan se nyt vähän noloa hävitä pieremisessä naiselle. Varsinkin mitä ääneen tulee.
” … government should pass laws to make male farts above a certain decibel illegal …”
Se vasta alistamista onkin, jos miehen pieru on sekä äänekkäämpi että tuoksuu vahvemmalta! Paskomisesta puhumattakaan, kutsun aina vaimoni katselemaan kun olen ollut pöntöllä ja öhöttelen, että tuollaiseen lastiin ei nainen pystykään.
Vierailija kirjoitti:
Se vasta alistamista onkin, jos miehen pieru on sekä äänekkäämpi että tuoksuu vahvemmalta! Paskomisesta puhumattakaan, kutsun aina vaimoni katselemaan kun olen ollut pöntöllä ja öhöttelen, että tuollaiseen lastiin ei nainen pystykään.
Good job, bro! Itse käyn vapaapäivinäni naisvaltaisilla työpaikoilla pieremässä julkisesti ja osoitan näin patriarkaatin voiman naisille!
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule... Jatkuvasti joudun vetämään vessan useampaan kertaan kun tulee niin iso sontakasa ja joskus pytty menee tukkoonkin. Nainen olen ja syön paljon kuituja joten kakkaa riittää.
Jaa.
En jaksa huolehtia mielikuvitusongelmista.