Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shampoo- ja hoitoainesuositus!

Vierailija
11.10.2016 |

Pakko tulla tänne vinkkaamaan näistä tuotteista!

Mulla on siis aika huonokuntoiset, monta vuotta värjätyt ja tosi karheat/kiillottomat hiukset. Myös luonnostaan tosi taipuisat, ite ihailen aina suoria, silkkisiä ja kiiltäviä hiuksia :) Oon kokeillut kaikki tuotteet, Tigit, Paul Mitchellit, Moroccanoilit, myös varmaan kaikki markettituotteet tässä vuosien varrella, mutta mikään ei oo oikeestaan tuntunut erityisen hyvältä tai aikaansaanut mitään vau-efektiä.

Nyt kuitenkin muutama viikko sitten eksyin Lidliin (joo, en ole mikään Lidl-hullu, niin kuin varmaan osa heti alkaa kuvitella, vaan menin hakemaan sieltä tasantarkkaan ainoastaan niitä minikokoisia tuotteita, kun olin lähdössä matkalle). Huomasin siinä samalla shampoon ja hoitoaineen alessa - tais olla 1.99 ja 0.99 - ja nappasin mukaan.

...ja nää on olleet ihan parhaita ikinä! Mun eloton reuhkani on herännyt henkiin taas, on niin kiiltävä ja helposti käsiteltävä etten voi uskoa. Ja kyseessä tarkemmin sanottuna on siis sellaset valkopunaiset liukuvärjätyt, tuubimaiset tuotteet Cieniltä, "repair" shampoo ja conditioner.

En tiedä toimiiko kaikilla yhtä hyvin, mutta oon niin aidosti iloinen näistä tuotteista (jotka on normihintasinakin tosi edulliset) että halusin jakaa tän teille ❤️ Kokeilkaa ihmeessä, ei oo iso rahallinen menetys!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perkele ku luulin että sää kaipaat vinkkiä ja tulin kirjottamaan vaan yhden sanan: "Lidl".

2/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä totesin saman :) hyviä tuotteita ovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja olen paljon kuullut lidlin tuotteista mutta kaikki ei sovi kaikille. Mä ostin sieltä sitä valkoisessa pullossa olevaa paljon kehuttua hoitoainetta ja teki kyllä aika sileäksi tukan mutta myös rasvaiseksi. Siis rasvottui nopeasti. Täytyy varmaan vielä kokeilla tota

Tuubissa olevaa, mutta, mun lemppari hoitoaine on tällä hetkellä Timotein halpishoitoaine, toimii täydellisesti mun kuiville latvoille.

Vierailija
4/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari on Fudge Colour Lock Shampoo and Conditioner

http://www.lookfantastic.com/fudge-colour-lock-shampoo-and-conditioner-…