Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt? H&M-paketin palautus ei ole mennyt perille!

Vierailija
11.10.2016 |

Palautin kohta kolme viikkoa sitten henkkamaukan paketin Ärrälle. Palautus ei ole mennyt perille ja paketin kuljetudtiedoissa lukee, että asiakaspalautus on jätetty noutopisteeseen. Minulla on myös Ärrän kuitti palautuksesta. Olen ihan hermona, sillä paketin sisältö oli toista sataa ja se on minulle iso raha. Saanko rahoja takaisin ja mitä mä nyt teen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat yhteyttä asiakaspalveluun.

Vierailija
2/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tilailet vääriä tuotteita. Toisaalta H&M on kushinen putka joka kiertää veroja, joten menköön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on palautuksesta onneksi kuitti, joten ei hätiä mitiä. 

Vierailija
4/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei hätää... olet luovuttanut paketin postille ja sinulla on siitä todisteet. Ei ole ensimmäinen kerta kun posti kadottaa paketteja... kuluttajana et ole korvausvelvollinen postin virheestä.

Vierailija
5/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et palauttanut myymälään?

Vierailija
6/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä turhaan hermoilet. Jos sinulla on kerran kuitti palautuksesta ei ole sinun ongelmasi, jos ei ole mennyt perille. Ei hätää siis. Sun ei tarvitse myöskään itse kytätä pakettisi kulkua, ne ei aina edes näytä oikein. Säilytät kuitin ja jos tulee lasku palautetuista tuotteista, olet asiakaspalveluun yhteydessä.

Vierailija
7/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli käynyt niin, ettei palautus ollut mennyt perille. Kuitti kuitenkin oli, mutta ei edes tarvinnut näyttää minnekään, kun siellä asiakaspalvelussa näkivät, että oli palautus viety Ärrälle. No, tein sitten puhelimessa suullisesti sen palautuksen, niin että se tyyppi siellä luetteli sitä ostoslistaa läpi ja muistelin mitä olin palauttanut (olen hyvin rehellinen, kävi kyllä mielessä, että mistäs ne oikeasti tietävät mitä olen palauttanut..) no joo, palautus merkittiin tietoihin ja sillä selvä!

Vierailija
8/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myös joku paketti jää kuittaamatta, eli seuranta sanoo tuollaista kuukausia.

Laita viesti asiakaspalveluun jos asia stressaa. Jos laitat viestin jollain nettilomakkeellaa niin ota screenshotti siitä. Jos soitat niin kirjoita puhelun jälkeen sovitut/sanotut pääkohdat ylös.

Voit myös postille laittaa sähköpostia, he vastaavat noin viikon viiveellä.

Jos nimittäin menee vaikeaksi niin on aina parempi mitä enemmän pystyt myöhemmin kertomaan vaiheista.

Vierailija
9/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja edelliseen vielä, että kannattaa tosiaan käydä välillä katsomassa onko ne palautukset palautuneet, sitähän ei vältt. mitenkään huomaa..

Vierailija
10/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan mennyt paketti perille, mutta sieltä oli puuttunut lähes 200e edestä tuotteita. Lopulta monen viikon selvittelyn jälkeen selvisi, että ärrän mammaha oli sieltä ovelasti napannut vähän farkkua ja mekkoa, tuskin edes mahtuivat... :D

Vierailija
11/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin luottokortilla, joten laskua ei tule. Käytännössä olen siis maksanut jo tilauksen.

Ja ei, en tilannut "vääriä vaatteita", niistä kun ei voi koskaan tietää miltä päällä näyttävät. Tämö oli kyllä niin pohjanoteeraus etten enää aio tilata tuolta.

Okei, otan yhteyttä aspaan mutta pitääkö mun nyt skannailla kuitti ja lähettää sinne vai miten? Onko muilla hävinnyt noi henkkamaukan paketit?

Vierailija
12/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Ärrän toiminta on vähän outoa. Odottelin tilaamaani HM pakettia ja menin tarkistamaan nettisivuilta onko se jo lähetetty. Siellä luki että oli lähetetty jo viikko aikaisemmin, oli tullut Ärrälle ja palautettu takaisin HM:lle koska en ollut hakenut pakettia. Mulle ei tullut paketista mitään ilmoitusta eikä se kerennyt olla siellä Ärrälläkään niiden omien merkintöjen mukaan kuin yhden päivän! Hyvä että ap:lla kuitti tallessa, asiakaspalveluun vain yhteys.

Vierailija
13/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä täältä kysyt, ei me olla sun henkilökohtainen armeijasi saati sitten H&M aspa.

Vierailija
14/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palautin koko paketin, en pitänyt mitään. Toivottavasti uskovat, en tosiaan ole mikään huijari, haluan vain rahani takaisin.

Posti ei ole tuota kuljettanut vaan se dbschenker. Ärrälle se siis tuli ja Ärrälle myös palautin.

Vierailija
15/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynyt samoin eli paketti hävinnyt. Palautuksen kuitti kun oli tallessa niin hyvitettiin kaikki, vaikkei sitä tietääkseni koskaan löytynyt. Ja samoin oli isolla summalla tavaraa kyseessä. Kannattaa siis aina säilyttää ne kuittauskappaleet!

Vierailija
16/16 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei hätää... olet luovuttanut paketin postille ja sinulla on siitä todisteet. Ei ole ensimmäinen kerta kun posti kadottaa paketteja... kuluttajana et ole korvausvelvollinen postin virheestä.

Paitsi että tämä paketti ei ole postia nähnytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi