Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poikien kanssa jutellaan?

Ihastunut
11.10.2016 |

Oon 14-vuotias tyttö ja oon aatellu pyytää meiän luokan yhtä söpöä poikaa kahville, mut en tiiä mitä sen kans juttelisin. Tuntuu että en keksi meistä mitään yhteistä ja oon muutenkin aika hiljainen, eli en juttele oikeestaan melkeen ikinä poikien kans. Mitä mun pitäis tehä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin tyttöjenkin kanssa. Mieti vaan joku sillä hetkellä pinnalla oleva asia josta aloitat keskustelun.

Vierailija
2/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu ihan niin kuin kaikkien muidenkin ihmisten kuten kavereittesi kanssa (tämä toimii aikuisten naisten ja miesten keskuudessakin). Ei kannata yrittää vetää mitään päälleliimattua roolia, ole vain oma itsesi. Voit myös kysyä lisää niistä asioista, joita poika kertoo, ja viedä keskustelua siten eteenpän, jos tulee hiljaisia/vaivaannuttavia hetkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-sarjat, leffat, musiikki, blogit/vlogit, kirjat, omat harrastuksenne, lemmikkieläimet, ulkomaanmatkat, edellisen hissankokeen hankalimmat kysymykset, ärsyttävät pikkusisarukset, jne. Lähtisikö vaikka näillä?

Vierailija
4/4 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on saman luokan oppilas, niin varmaan helpointa on aloittaa jostain koulujutuista - kysy vaikka kuka on sen lemppariope ja miks :) sit voit kannatta kysyä sen harrastuksista ja vastaavista, ja aina kun huomaat että se vähän innostuu jostakin, niin siitä aiheesta kannattaa sit kysyä lisää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi