Lue keskustelun säännöt.
Suomi on psykiatrisen hoidon takapajula
11.10.2016 |
http://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/2478822-mielenterveyspotilaiden-o…
Suomi on tässäkin surkein Pohjoismaa. Eli ainoastaan poliisi ei käytä liikaa pakkokeinoja ja riko oikeusturvaa mutta kaikki muutkin viranomaistahot.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomi on surkein Pohjoismaa