Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gamer Naisia/tyttöjä sinkkuina?

Nörttiles 23M
11.10.2016 |

Missäpäin sijaitsee suomen suurin keskittymä otsikossa mainittua harvinaista lajia? Co-op/multiplayer genreen keskittinyttä sorttia. Itselle ei ole pahemmin kuin varattuja tullut vastaan virtuaalimaailmoissa.
Mistä löytyisi sitoutumis haluisia nörttyleitä 18-28v alueelta?

Uteliaisuudesta haluaisin tietää vielä löytyykö yli 30v N nörttejä paljonkin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat konsolipelaajilta, jotka ovat pelaajien beta-lassukoita. Master race on jo vienyt kaikki parhaat, jämät ovat vain jäljellä.

Vierailija
2/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin sekarotunen sekasikiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttylistä tulee mieleen Pärttyli, tuo miesnimi menneisyydestä, joka on miesvastine Hjördikselle vetoavuudessaan.

https://fi.wiktionary.org/wiki/P%C3%A4rttyli

Vierailija
4/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä gamer nainen! Ikää 39. Enpä taida kelvata. :D

Vierailija
5/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow!

You go girl! =D

Vierailija
6/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös sun ikähaarukan ulkopuolelta yksi. Sinkku olen toistaiseksi, mutta kohta lähdössä ulkomaille tapaamaan pelikaveria ja toivon kovasti että tästä tulisi jotain isompaa...

Vierailija
7/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä gamer nainen! Ikää 39. Enpä taida kelvata. :D

No jos ei ap:lle, niin tänne kyllä! GamerMan 40+

Vierailija
8/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän pelaan co-op/multiplayer-pelejä koska yksin on vähän hankala :D Siispä tyydyn pelaamaan kaikkea muuta. Ikää huimat 28.

Vierailija
9/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän pelaan co-op/multiplayer-pelejä koska yksin on vähän hankala :D Siispä tyydyn pelaamaan kaikkea muuta. Ikää huimat 28.

Kyllä niitä ilmaiseksikin löytyy =3

Oletkos mitä muovilaatikkoa?

Vierailija
10/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttiles 23M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä ilmaiseksikin löytyy =3

Oletkos mitä muovilaatikkoa?

Löytynee joo mutta yksinään ja huonolla läppärillä vähän meh, jos nyt nettipeleistä puhutaan. Eikä nettiyhteyskään ole mikään mahtava. Konsolia oisi pari ja parit ohjaimet mutta peliseura puuttuu. Toisaalta olen pelannut vasta vähäsen aikaa (joku 8 vuotta).

Muovilaatikko?

Vierailija
11/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytynee joo mutta yksinään ja huonolla läppärillä vähän meh, jos nyt nettipeleistä puhutaan. Eikä nettiyhteyskään ole mikään mahtava. Konsolia oisi pari ja parit ohjaimet mutta peliseura puuttuu. Toisaalta olen pelannut vasta vähäsen aikaa (joku 8 vuotta).

Muovilaatikko?

Jos kyseessä on muu kuin urheilu genre kyseessä voisin liittyä seuraan. +13v kokemusta löytyy täältä. Nes oli kiva. Oletkos mistä läänistä?

Eikös pvc muovia nuo kuoret? No, onhan siinä vähän peltiä >=)

of@d.ycare.de

Vierailija
12/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttiles 23M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muovilaatikko?

Jos kyseessä on muu kuin urheilu genre kyseessä voisin liittyä seuraan. +13v kokemusta löytyy täältä. Nes oli kiva. Oletkos mistä läänistä?

Eikös pvc muovia nuo kuoret? No, onhan siinä vähän peltiä >=)

of@d.ycare.de

En ole varmaan ikinä pelannut urheilugenren pelejä. Enemmän tai vähemmän rpg ja "tappelupelejä". Vissiin itä-Suomea tää alue.

Vierailija
13/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nörttiles 23M kirjoitti:

En ole varmaan ikinä pelannut urheilugenren pelejä. Enemmän tai vähemmän rpg ja "tappelupelejä". Vissiin itä-Suomea tää alue.

Itse olen vastakkaisella puolella suomea =D

Onkos kik:ä? Jos on niin nimike of@d.ycare.de osoitteeseen kiitos niin jätketaan siellä =)

Vierailija
14/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttiles 23M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörttiles 23M kirjoitti:

Onkos kik:ä? Jos on niin nimike of@d.ycare.de osoitteeseen kiitos niin jätketaan siellä =)

Valitettavasti mulla ei ole kik:ä, käytän Line Appia.

Vierailija
15/15 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nörttiles 23M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörttiles 23M kirjoitti:

Valitettavasti mulla ei ole kik:ä, käytän Line Appia.

Pistäks ID niin katon löytyykö

norttiles@luukku.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä