Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei hyväksy kaveri pyyntöjä facebookissa? Olen 80 eri naiselle lähettänyt kukaan ei hyväksynyt

Vierailija
11.10.2016 |

Ihmettelen vain, olisin halunnu vaim tutustua ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan hyväksyy kavereiksi vain kavereita, niin minäkin teen. Ei siinä ole mitään outoa.

Vierailija
2/10 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinäkö oot se joka spämmäilee jatkuvilla eri profiileilla, jotka silloin tällöin haiskahtaa feikiltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua voi pyytää kaverksi vain kaverien kaverit, muut pyynnöt ei tule edes läpi. Niistä hyväksyn ainoastaan sellaiset jotka tunnen myös irl. Mulle fb ei todellakaan ole mikään tutustumisfoorumi.

Vierailija
4/10 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan hyväksy kaveriksi mitään tuntemattomia ihmisiä fb kavereiksi, mulla on vain oikeat ystävät, kaverit, perheenjäsenet ja sukulaiset kavereina koska mulle fb on kuin päiväkirja, en halua että sitä lukee vieraat ihmiset, vaikka sitten haluaisivatkin tutustua.

Vierailija
5/10 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä hyväksy tuntemattomia kavereiksi.

Vierailija
6/10 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan tuntemattoman kaveripyyntöä hyväksy. Onko sulla FB-etiketti vähän hakusessa? Kavereiksi pyydetään sellaisia ihmisiä, jotka tunnetaan tosielämässä. Ethän sä kadullakaan mene keneltäkään tuntemattomalta kysymään, ryhtyiskö se sun kaveriksi.

Vierailija
7/10 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl vai Piidör?

Vierailija
8/10 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Viivin ja Wagnerin Wagner herännyt henkiin? Muistan ikuisesti sen stripin, jossa Wagner oli lähetellyt hemaiseville naisille kaveripyyntöjä.

Vierailija
9/10 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kaveripyyntöjen lähettäjiä lähinnä säälittävinä. Ja jos tutustua haluaa, voi laittaa viestin vaikka ei olisikaan kaveri.

Mä tutustuin kerran suomi24 treffipalstalla mieheen joka etsi mut etunimen perusteella facesta ja pyysi kaveriksi. Niin säälittävää. Sit tää sama mies vielä tenttasi multa miksi mulla ei ole facessa sukunimeä lainkaan. Arveli että mä häpeän sukunimeäni.