Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri esittää porukassa sen minkä kerkeää.. menee hermot

Tyhäfrendi
11.10.2016 |

Eli siis ollaan parhaita kavereita, tunnettu lähes koko elämä (ikää 20v). Tämä kyseinen kaveri on muuttunut viimeisen vuoden aikana erittäin v*ituttavaan suuntaan.. Kaksin ollessa on oma itsensä. Hauska, iloinen, ollaan samalla aaltopituudella ja pystytään keskustelemaan mistä vaan. mutta.. sitten kun mennään esim kouluun, tästä kaverista tulee ihan outo.. Ei mitään omia mielipiteitä. Jos joku kääntyy minua vastaan, menee aina syyttäjän puolelle ja rupeaa mollaamaan minua, ja minulle taas sanoo täysin päinvastaista. esim. tänään sanoin että menen kymmeneltä arkisin nukkumaan. Rupes nauraa ihan paskasta naurua ja moittimaan ettei kukaan nyt siihen aikaan mene, mutta sitten eräs toinen sanoi että menee jo yhdeksältä se on normaalia hänelle, niin eikös kaveri sillä sekunnilla sanonut että normaaliahan se on mennä siihen aikaan..

Eilenkin sanoin että minun poikaystäväni loukkaantui jostain toisen kaverin paskasta jutusta, niin tämä kaveri rupes tän kaverin kanssa nauramaan ihan vedet silmissä että hahah loukkaantus.. ja ei mennyt kun 5minuuttia niin tämä kaveri tuli kahdenkeskisesti sanomaan toisesta kaverista kuinka mulkku sen on kun noin sun jätkästäs sanoo jne..

Toivottavasti joku nyt jotain tajusi. Kysymys kuuluu mitä tän kaverin kans vois tehdä.. Alkaa pikkuhiljaa kiristää tämmöne kaksnaamasuus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinix ääh iik apua.

Vaihda seuraa jos ei kiinnosta!

Vierailija
2/3 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että teini-ikä meni jo? Voisit myös kertoa ihan suoraan että sinua vituttaa tuollainen käytös.Jos ei lopeta niin kannattaa hankkia parempia kavereita. Ihme itsetunto-ongelmainen kakara tuollainen joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vähäkaverisilla on se ongelma, kun eivät uskalla päästää irti mulkuista "kavereistaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme