Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kipeänä vain nukkua...

Vierailija
11.10.2016 |

...vai voiko vaikka lukea sängyssä kirjaa tai selailla puhelinta? Haittaako se jotenkin paranemista? Myös muita kotikonsteja mahdollisimman nopeaan paranemiseen saa kertoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole oikein koskaan edes missään sängyssä vaan oleillut vaan omien voimien mukaan puuhaillut kaikenlaista. Toki varsinaista kuntoilua tai urheilua ei kipeänä, mutta kyllä minä vaikka flunssassa koirat ulkoilutan, teen kotitöitä, laitan ruokaa. Sinkulla koiranomistajalla ei ole sellaista ylellisyyttä että voisi vain maata sängyssä ;) 

Vierailija
2/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumien kattominen auttaa aina! <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mikä sinulla on kipeä. Korkea kuume tai selkäkipu vaatii erilaista toimintaa kuin migreeni.

Vierailija
4/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mikä sinulla on kipeä. Korkea kuume tai selkäkipu vaatii erilaista toimintaa kuin migreeni.

Näillä näkymin normaali, lievähkö syysflunssa.

Vierailija
5/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin teen sitä mitä huvittaa jaksamisen mukaan. En todellakaan jaksaisi koko päivää vaan maata silmät kiinni sängyssä vain siksi että olen kipeä, ellen sitten ole niin kipeä ettei muuta oikeasti pysty tekemään.

Vierailija
6/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovassa kuumeessa ei yleensä jaksa tehdä muuta kuin nukkua. Vähemmän kipeänä jaksaa tehdäkin jotain pientä. Minulla on nyt ollut pari päivää 37,7 astetta lämpöä, kurkku kipeänä ja ääni poissa. Jaksan kyllä laittaa itselleni teetä ja lämmintä keittoa, lukea ja viedä roskat. Lisäksi niskoja oli äsken pakko venytellä, kun menee lihakset niin tuhannen jumiin pelkästä makoilusta.

Vierailija
7/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovassa kuumeessa ei yleensä jaksa tehdä muuta kuin nukkua. Vähemmän kipeänä jaksaa tehdäkin jotain pientä. Minulla on nyt ollut pari päivää 37,7 astetta lämpöä, kurkku kipeänä ja ääni poissa. Jaksan kyllä laittaa itselleni teetä ja lämmintä keittoa, lukea ja viedä roskat. Lisäksi niskoja oli äsken pakko venytellä, kun menee lihakset niin tuhannen jumiin pelkästä makoilusta.

Miksi ihmeessä nykyään ihmiset viitsii pitää kovaa kuumetta, kun on olemassa hyvät lääkkeet joilla sen saa laskettua? Kuumeesta ei ole nykytietämyksen mukaan paranemiselle mitään hyötyä, vaan se on pelkkä rasitus elimistölle. Parempi laskea lääkkeellä kuumetta alas, niin on parempi olla.

Vierailija
8/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nykyään ihmiset viitsii pitää kovaa kuumetta, kun on olemassa hyvät lääkkeet joilla sen saa laskettua? Kuumeesta ei ole nykytietämyksen mukaan paranemiselle mitään hyötyä, vaan se on pelkkä rasitus elimistölle. Parempi laskea lääkkeellä kuumetta alas, niin on parempi olla.

Paskapuhetta. Kuume on elimistön tehokas keino mikrobien tappamiseen. Kuumetta alentavia lääkkeitä syömällä tauti pitkittyy, siitä on kiistatonta tutkimustietoa joka on kaikkien saatavilla. Tiedä, älä oleta.

Iso osa lääkäreistäkään ei enää nykyään suosittele alentamaan kuumetta, ellei siihen ole jokin erityisen pakottava tarve (kuten pakolliset työjutut etc.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän