Saako koiralle antaa popcornia (Estrella voinmakuinen)
Minulla on koira hoidossa ja sillä ei ole mitään allergioita. Omistaja sellaisessa paikassa ettei voi vastata puhelimeen. Labratorinnoutaja kyseessä jos sillä on jotain merkitystä. Yritän nauttia poppareistani mutten voi kun raasu kerjää niitä tuossa silmät suurina.
Kommentit (14)
Koira voi olla allerginen maissille, kuten vehnällekin, mutta jos sulla ei ole tiedossa, ei varmaan pari tipahtanutta haittaa.
2, kyllä hänen nappulat ainakin sisältävät vehnää.
Ap
Sitten se ei ainakaan ikinä lopeta sitä kerjäämistä jos alat sille antamaan ruokaa kun se vaan kattoo söpösti :D
Nuo labbikset on usein pohjattomia ja syövät niin paljon kuin tyhmä ihminen antaa. Koira oppii että silmiä pallottamalla ja söpösti istumalla saa - olet luonut pohjattoman "hirviön"
Jos tosin sinulla vain hoidossa (päivän, pari?) eikä ole kielletty antaa pöydästä niin eipä se pariin popcorniin kuole. Jos haluat jotain herkkuja antaa niin mieluummin vaikka pieni pala kinkkua/juustoa.
Saa antaa kohtuudella, ei ole mitään vaarallista niissä. Mutta tosiaan jos on ahne koira joka söisi vaikka kuinka paljon, niin täytyy rajoittaa määrä järkevään, ettei koiralle mene maha sekaisin tai liho.
Meillä muuten koirat saa aina sitä samaa mitä minäkin syön. Ei tarvi edes kerjätä, kun minä oma-aloitteisesti tarjoan niille syömisiäni itse :D Eivät ole silti ollenkaan ahneita eivätkä välitä siitä mitään jos en joskus, esim. vieraisilla, annakaan. Menevät sitten vaan makailemaan pöydän alle kun huomaavat että tänään ei syödäkään yhdessä.
Olin ruokapöydässä ja huomasin että minulta tipahti popcornia lattialle koira söi sen ja en huomannut sitä ollenkaan. koirani on englannin cockerspanieli ja se ei saa syödä vehnää joten mitä minun pitäisi tehdä onko se vaarallista koiralle vai ei pitääkö siitä huolestua vai ei??
En kyllä antaisi koiralleni saati muiden koirille mitään ihmisten ruokaa. Jos jotain nameja haluaa antaa niin miksei sitten koiran nameja.
Älä anna mitään. Isäni syytä on että minun koirani kerjää. Se ei edes tiennyt koskaan kerjätä ennen kuin vanhemmat olivat muutaman päivän kylässä.
Popcorn on maissia, ei vehnää, Emma.
Koirille voi antaa vähän popcornia, mutta sen täytyy olla itsetehtyä eikä siinä saa olla suolaa. Olen nähnyt kun ulkomailla laihduttavat koiria antamalla niille dieettiruuan lisäksi popcorneja, koska ne vievät näläntunnetta pois vähillä kaloreilla.
Miksi sille pitäisi niitä antaa? Käy ostamassa koirien puruluita jos jotain haluat antaa. Ei lihota ja hoitaa samalla hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Nuo labbikset on usein pohjattomia ja syövät niin paljon kuin tyhmä ihminen antaa. Koira oppii että silmiä pallottamalla ja söpösti istumalla saa - olet luonut pohjattoman "hirviön"
Jos tosin sinulla vain hoidossa (päivän, pari?) eikä ole kielletty antaa pöydästä niin eipä se pariin popcorniin kuole. Jos haluat jotain herkkuja antaa niin mieluummin vaikka pieni pala kinkkua/juustoa.
Kinkkua ja juustoa!? Suolaa ei koiran munuaiset pysty käsittelemään.
*labradorin