Olen kaunis nuori vaimo. Olen parempi kuin kaikki rumat, miehettömät vanhatpiiat!
En edes ymmärrä miten jotkut naiset ei saa miestä, miehiähän on joka puolella.
Kommentit (27)
Annahan kun arvaan. Sulla ei ole mitään koulutusta ja sen miehen löytäminen on jokseenkin ainoa saavutuksesi.
Onhan niitä miehiä, mutta on myös kriteereitä...
Minä olen ruma eikä minulla ole miestä mutta saan miehiä.
Ja sitten heräsit unestasi ja huomasit, että olet ihan niin kuin me muutkin. Sisälläsi on vain ruma, omahyväinen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ruma eikä minulla ole miestä mutta saan miehiä.
Sama täällä. Oon miettinyt että voi olla parempikin näin. Eipä tarvii sietää ketään kokopäiväisesti.
Tyhmähän tuo aloitus on, eikä ansaitse kommenttia, mutta silti hiukkasen hämmästytti, että joku vielä nykypäivänä esittäytyy niin, että on jonkun vaimo.
8: Varsinkin kun kyseessä lienee mies. Miesvaimo :).
Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Annahan kun arvaan. Sulla ei ole mitään koulutusta ja sen miehen löytäminen on jokseenkin ainoa saavutuksesi.
Tämän kommentin valossa alan ymmärtää ns. laasasteorioita joita tällä palstalla ajoittain putkahtaa pinnalle. Mikäpä sinun on pitäessä miehiä ja koulutusta itsestäänselvyytenä kun suomalainen yhteiskunta paapoo naissukupuolta jo päiväkoti-iästä lähtien.
Ja ei, mulla ei ole tässä mitenkään oma lehmä ojassa.
Ei pidä koskaan aliarvioida ihmisten tyhmyyttä. Aloitushan on selvä provo, mutta tiedän ihmisiä jotka oikeasti ajattelee noin ja säälii sinkkunaisia.
Petrus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kommentin valossa alan ymmärtää ns. laasasteorioita joita tällä palstalla ajoittain putkahtaa pinnalle. Mikäpä sinun on pitäessä miehiä ja koulutusta itsestäänselvyytenä kun suomalainen yhteiskunta paapoo naissukupuolta jo päiväkoti-iästä lähtien.
Miten naissukupuolta paapotaan päiväkodista lähtien?
Eiköhän se mene juuri toisin päin.
" Pojat on poikia"- verukkeella pojat/ miehet pääsevät automaattisesti kuin koirat veräjästä.
Niin oletkin. Ihmisarvohan mitataan nykyään sillä onko suhteessa vai ei. T. Ikisinkku vanha piika joka ei saa miestä
Hah. Sait varmaan sellaisen alfa-uroksen - jota fiksumpi nainen häpeis...
Vielä sinäkin vanhenet ja mies vaihtaa nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Petrus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naissukupuolta paapotaan päiväkodista lähtien?
Eiköhän se mene juuri toisin päin.
" Pojat on poikia"- verukkeella pojat/ miehet pääsevät automaattisesti kuin koirat veräjästä.
Tätä mäkin kyllä ihmettelen. Mitä naiset tässä yhteiskunnassa saa mitä miehet ei? Ainoa etu on se ettei tarvitse suorittaa jotain puolen vuoden asepalvelusta, mutta se nyt ei kovin suuresti elämään vaikuta.
No minäpä en ole minkään näköinen mutta minulla on silti hyvätuloinen ja kiltti mies :D
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin kyllä ihmettelen. Mitä naiset tässä yhteiskunnassa saa mitä miehet ei? Ainoa etu on se ettei tarvitse suorittaa jotain puolen vuoden asepalvelusta, mutta se nyt ei kovin suuresti elämään vaikuta.
No mietitääs vähän. Eläkeikä on sama kummallekin sukupuolelle. Elinikä sitävastoin ei ole. Se tarkoittaa että miehet kuolevat tilastollisesti keskimäärin 7 vuotta vähemmän aikaa eläkkeestä nauttineina. Heidän eläkkeitä varten maksamastaan verokertymästä meneekin siis yli puolet naisten eläkkeisiin.
Itsemurhan tehneistä 9 kymmenestä on miehiä. Samoin alkoholismiin ja vakavaan masikseen sairastuneista.
Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle mutta jätän tän nyt vaan tähän.
Nolo provo sinä olet.