Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nuori vaimo. Olen parempi kuin kaikki rumat, miehettömät vanhatpiiat!

Vierailija
11.10.2016 |

En edes ymmärrä miten jotkut naiset ei saa miestä, miehiähän on joka puolella.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo provo sinä olet.

Vierailija
2/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan kun arvaan. Sulla ei ole mitään koulutusta ja sen miehen löytäminen on jokseenkin ainoa saavutuksesi.

Vierailija
4/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä miehiä, mutta on myös kriteereitä...

Vierailija
5/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma eikä minulla ole miestä mutta saan miehiä.

Vierailija
6/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit unestasi ja huomasit, että olet ihan niin kuin me muutkin. Sisälläsi on vain ruma, omahyväinen mieli.

Vierailija
7/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma eikä minulla ole miestä mutta saan miehiä.

Sama täällä. Oon miettinyt että voi olla parempikin näin. Eipä tarvii sietää ketään kokopäiväisesti.

Vierailija
8/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän tuo aloitus on, eikä ansaitse kommenttia, mutta silti hiukkasen hämmästytti, että joku vielä nykypäivänä esittäytyy niin, että on jonkun vaimo.

Vierailija
9/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Varsinkin kun kyseessä lienee mies. Miesvaimo :).

Vierailija
10/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä.

Vierailija
11/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annahan kun arvaan. Sulla ei ole mitään koulutusta ja sen miehen löytäminen on jokseenkin ainoa saavutuksesi.

Tämän kommentin valossa alan ymmärtää ns. laasasteorioita joita tällä palstalla ajoittain putkahtaa pinnalle. Mikäpä sinun on pitäessä miehiä ja koulutusta itsestäänselvyytenä kun suomalainen yhteiskunta paapoo naissukupuolta jo päiväkoti-iästä lähtien.

Ja ei, mulla ei ole tässä mitenkään oma lehmä ojassa. 

Vierailija
12/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä koskaan aliarvioida ihmisten tyhmyyttä. Aloitushan on selvä provo, mutta tiedän ihmisiä jotka oikeasti ajattelee noin ja säälii sinkkunaisia.

Vierailija
13/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kommentin valossa alan ymmärtää ns. laasasteorioita joita tällä palstalla ajoittain putkahtaa pinnalle. Mikäpä sinun on pitäessä miehiä ja koulutusta itsestäänselvyytenä kun suomalainen yhteiskunta paapoo naissukupuolta jo päiväkoti-iästä lähtien.

Miten naissukupuolta paapotaan päiväkodista lähtien?

Eiköhän se mene juuri toisin päin.

" Pojat on poikia"- verukkeella pojat/ miehet pääsevät automaattisesti kuin koirat veräjästä.

Vierailija
14/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oletkin. Ihmisarvohan mitataan nykyään sillä onko suhteessa vai ei. T. Ikisinkku vanha piika joka ei saa miestä

Vierailija
15/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Sait varmaan sellaisen alfa-uroksen - jota fiksumpi nainen häpeis...

Vierailija
16/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sinäkin vanhenet ja mies vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
17/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naissukupuolta paapotaan päiväkodista lähtien?

Eiköhän se mene juuri toisin päin.

" Pojat on poikia"- verukkeella pojat/ miehet pääsevät automaattisesti kuin koirat veräjästä.

Tätä mäkin kyllä ihmettelen. Mitä naiset tässä yhteiskunnassa saa mitä miehet ei? Ainoa etu on se ettei tarvitse suorittaa jotain puolen vuoden asepalvelusta, mutta se nyt ei kovin suuresti elämään vaikuta.

Vierailija
18/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä en ole minkään näköinen mutta minulla on silti hyvätuloinen ja kiltti mies :D

Vierailija
19/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

helnycillä ei mee hyvin...

Vierailija
20/27 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin kyllä ihmettelen. Mitä naiset tässä yhteiskunnassa saa mitä miehet ei? Ainoa etu on se ettei tarvitse suorittaa jotain puolen vuoden asepalvelusta, mutta se nyt ei kovin suuresti elämään vaikuta.

No mietitääs vähän. Eläkeikä on sama kummallekin sukupuolelle. Elinikä sitävastoin ei ole. Se tarkoittaa että miehet kuolevat tilastollisesti keskimäärin 7 vuotta vähemmän aikaa eläkkeestä nauttineina. Heidän eläkkeitä varten maksamastaan verokertymästä meneekin siis yli puolet naisten eläkkeisiin.

Itsemurhan tehneistä 9 kymmenestä on miehiä. Samoin alkoholismiin ja vakavaan masikseen sairastuneista.

Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle mutta jätän tän nyt vaan tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi