Lusmuilevat hipsterihörhöt ärsyttävää päivittäin - menisivät töihin!
Olen yleensä hyvin suvaitsevainen ja avarakatseinen, mutta olen huomannut viimeisen puolen vuoden aikana ärsyyntyväni raivon partaalle sellasista n. 20-35-vuotiaista vegeluomumuusikkojoogivihersmoothieihmisistä, jotka hifistelevät joka vitun kadunkulmassa jotain itsestäänselvyyttä ja ovat muka niin kosketuksissa tunteisiinsa, saamatta kuitenkaan mitään järkevää aikaiseksi.
Miksi minusta tuntuu, että maksan veroja paljon mieluummin jonkun kontulalaisen rappioalkoholistin ylläpitoa varten kuin näiden teennäisten maailmanhalaajien, jotka näyttävät elävän jossain buddhalaisessa raakaruokaharhassa.
Buddhalaisuutta vastaankaan minulla ei ole sinänsä mitään, ne on vaan nämä itseään täynnä olevat harjoittajat, joita tekisi mieli potkia perseelle. Ironista on, että nämä jaksavat aina jänkyttää tiedostavasta läsnäolosta, mutta piileskelevät itse hörhösfääreissään.
Kommentit (11)
Missähän päin asut, kun kadunkulmat täyttyvät hörhöistä? Muuta paremmalle seudulle, missä on työteliäämpiä ihmisiä.
Miten muka vegeluomumuusikkojoogivihersmoothie -kiinnostukset sulkee pois työnteon? Taidat vain lokeroida sakkia ulkonäön perusteella.
Nyt kiinnostaa todella, että missä oikein asut!
No mee ite töihin niin ei hörhöt häiritse kadunkulmissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten muka vegeluomumuusikkojoogivihersmoothie -kiinnostukset sulkee pois työnteon? Taidat vain lokeroida sakkia ulkonäön perusteella.
Näin on. Jos vaivaiset 95% prosenttia pilaa loppujen maineen, niin ei pidä heti olla lokeroimassa.
Jos sä ärsyynnyt tuollaisesta "raivon partaalle" asti, niin sinuna menisin johonkin vihanhallintaryhmään. Just saying.
Mistä sinä tiedät, mitä he saavat aikaan tai miten rahoittavat elämänsä?
Itse tunnen kuvaukseen sopivia tyyppejä muutaman, kukaan ei saa mitään yhteiskunnan tukia. Yksi elää vanhempien rahoilla, mutta toinen elää ihan musiikilla ja satunnaisilla baaritöillä, kolmas on graafikko ja joogaopettaja. Saattavat kyllä jokainen pyöriä keskellä päivääkin hörhöilemässä, joten saatat luulla väärin.
Tunnen muutamankin tuollaista ihmistä, joita varmaan tekstilläsi tarkoitat. Tekevät kyllä kaikki töitä, ovat vaan onnistuneet hankkimaan sellaisen työn, jota saa tehdä pitkälti silloin kun siltä tuntuu aikaan ja paikkaan rajoittumatta.
Mutta hei, ainakin hipstereillä on hyvä tyyli! Miettivät joka aamu peilin edessä mitä laittaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaa todella, että missä oikein asut!
Veikkaan Kallio-Vallila -akselia tai sitten Punavuorta (siis Helsingissä).
T. Punavuoresta hipsterejä paossa lähiön tyynessä rauhassa jo vuodesta 2011. :D Itseäni nimittäin alkoi ärsyttää se meininki jo tuolloin ja päätin siirtyä rauhallisemmille hoodeille.
"Olen yleensä hyvin suvaitsevainen ja avarakatseinen..." :DDDD