Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa kun kuulin että pettäjä-exän uusi mies on ihan maissa kun ei saa isoa-O:ta naiselleen tehtyä

Vierailija
10.10.2016 |

Naurattaa kun kuulin että vaimon pappaikäinen uusi mies on ihan maissa kun ei saa pettäjä-exälle isoa-O:ta tehtyä ja tietää että mun kanssa viikottain muija sai voihkien.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaapa hyvinkin

Vierailija
2/10 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi olla iso ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran naisen joka sanoi että ei ole ikinä saanut yhdynnässä ja se on todella iso ongelma ollut ja kärsinyt siitä kun ex-poikaystävälle se olisi ollut tärkeää. Viiden minuutin jälkeen kouristeli kun olin työnnellyt. Taitolaji.

Vierailija
4/10 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olit niin mahtava sängyssä, niin miksi ex petti? Niinpä. Ehkä hän on oppinut olemaan rehellinen uudessa suhteessaan, kun tietää, ettei teeskentelystä seuraa mitään hyvää ajan mittaan.

Vierailija
5/10 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten olin vielä kusipää-exäni kanssa ja oli pakko feikata orgasmia että saisi sen pois siitä päältä röhkimästä.

Enää en jaksaisi mokomaan ruljanssiin lähteä. Masentukoon mies jos ottaa minun fyysiset ongelmani niin henkilökohtaisesti, minä en ole mikään itsetunnonkohotusautomaatti.

Vierailija
6/10 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan, myös naiset.

Vierailija
7/10 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi sitä naisen puolesta tehdä, itse se täytyy tehdä. Mies voi korkeintaan auttaa siinä.

Vierailija
8/10 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun kuulin että vaimon pappaikäinen uusi mies on ihan maissa kun ei saa pettäjä-exälle isoa-O:ta tehtyä ja tietää että mun kanssa viikottain muija sai voihkien.

Naisen kirjoittama. Kukaan mies ei puhu orkuista isona-O:na.

Vierailija
9/10 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran naisen joka sanoi että ei ole ikinä saanut yhdynnässä ja se on todella iso ongelma ollut ja kärsinyt siitä kun ex-poikaystävälle se olisi ollut tärkeää. Viiden minuutin jälkeen kouristeli kun olin työnnellyt. Taitolaji.

Oli kokenut feikkaaja.

Vierailija
10/10 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut naisen kanssa jolla oli orgasmikammo, aina kun nainen oli tulossa piti seksi lopettaa kuin seinään. Se teki koko suhteesta ja seksistä epätyydyttävää ja loppui kiinnostus harrastaa seksiä ollenkaan minulla, lopulta päätimme erota. 

Tuossa tapauksessa ainoa joka olisi voinut auttaa jos nainen hakisi apua lääkäriltä joka ohjaisi ammattiavun piiriin.