Naurattaa kun kuulin että pettäjä-exän uusi mies on ihan maissa kun ei saa isoa-O:ta naiselleen tehtyä
Naurattaa kun kuulin että vaimon pappaikäinen uusi mies on ihan maissa kun ei saa pettäjä-exälle isoa-O:ta tehtyä ja tietää että mun kanssa viikottain muija sai voihkien.
Kommentit (10)
Tapasin kerran naisen joka sanoi että ei ole ikinä saanut yhdynnässä ja se on todella iso ongelma ollut ja kärsinyt siitä kun ex-poikaystävälle se olisi ollut tärkeää. Viiden minuutin jälkeen kouristeli kun olin työnnellyt. Taitolaji.
Jos sinä olit niin mahtava sängyssä, niin miksi ex petti? Niinpä. Ehkä hän on oppinut olemaan rehellinen uudessa suhteessaan, kun tietää, ettei teeskentelystä seuraa mitään hyvää ajan mittaan.
Muistan miten olin vielä kusipää-exäni kanssa ja oli pakko feikata orgasmia että saisi sen pois siitä päältä röhkimästä.
Enää en jaksaisi mokomaan ruljanssiin lähteä. Masentukoon mies jos ottaa minun fyysiset ongelmani niin henkilökohtaisesti, minä en ole mikään itsetunnonkohotusautomaatti.
Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan, myös naiset.
Ei mies voi sitä naisen puolesta tehdä, itse se täytyy tehdä. Mies voi korkeintaan auttaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun kuulin että vaimon pappaikäinen uusi mies on ihan maissa kun ei saa pettäjä-exälle isoa-O:ta tehtyä ja tietää että mun kanssa viikottain muija sai voihkien.
Naisen kirjoittama. Kukaan mies ei puhu orkuista isona-O:na.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran naisen joka sanoi että ei ole ikinä saanut yhdynnässä ja se on todella iso ongelma ollut ja kärsinyt siitä kun ex-poikaystävälle se olisi ollut tärkeää. Viiden minuutin jälkeen kouristeli kun olin työnnellyt. Taitolaji.
Oli kokenut feikkaaja.
Olen seurustellut naisen kanssa jolla oli orgasmikammo, aina kun nainen oli tulossa piti seksi lopettaa kuin seinään. Se teki koko suhteesta ja seksistä epätyydyttävää ja loppui kiinnostus harrastaa seksiä ollenkaan minulla, lopulta päätimme erota.
Tuossa tapauksessa ainoa joka olisi voinut auttaa jos nainen hakisi apua lääkäriltä joka ohjaisi ammattiavun piiriin.
Naurattaapa hyvinkin