Mua edelleen luullaan 18-vuotiaaksi, oon niin kyllästynyt!
Harmittaa. Ikää on kuitenkin jo 5 vuotta enemmän.
Aloitin uudessa työpaikassa vastikään, ja kohtaan jatkuvasti aliarvioimista. Asiakastapaamisessakin kyseltiin olenko työssäoppimmassa.
No, esimies multa kyseli yks päivä asunko vielä vanhempieni luona. Toinen työntekijä kysyi ikää - yllättyi kun olinkin samanikäinen.
Hermostuttaa. Uskottavuus on täysi nolla :( ehkä joskus olisin tästä onnellinen, nyt kaikkea muuta..
Kommentit (27)
Minua luullaan alaikäiseksi. Jos ovella käy joku mormoni/kaupustelija/rahankerääjä ensimmäinen kysymys on "onko vanhemmat kotona". Tai bussissa kuski on kysynyt ikää että ostanko aikuisten vai lastenlipun. Tämä ei ole mielestäni yhtään hauskaa. Miehetkään eivät uskalla lähestyä minua ja moni on luullut että olen valehdellut ikäni. N22
Mä oon 22v ja mua kans luultu 17-vuotiaaks. Näillä mennään :D Oon lyhyt 163cm joten uskon senkin vaikuttavan.
Ei mua ainakaan haittaa, kun mua luullaan nuoremmaks kuin oon. Yks työkaveri luuli mua vähintään 5 vuotta itseään nuoremmaksi, mutta meillä olikin ikäeroa vaan vuosi.
Vierailija kirjoitti:
No kun kasvat tuosta vähän aikuisemmaksi, olet otettu jos sinua luullaan 5 vuotta nuoremmaksi. Silloin kun olin itsekin teini-ikäinen, harmitti kun luultiin nuoreksi.
Ai ap ole teini-ikäinen, ap on AIKUINEN. Tommoset kommentit on niin rasittavia. "Minustakin tuntui samalta silloin kun olin teini", vaikka en ole ollut teini moneen vuoteen. Teini-sanassa on hyvin negatiivinen sävy, minusta ainakin on loukkaavaa, kun joku rupeaa teinittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa. Ikää on kuitenkin jo 5 vuotta enemmän.
Aloitin uudessa työpaikassa vastikään, ja kohtaan jatkuvasti aliarvioimista. Asiakastapaamisessakin kyseltiin olenko työssäoppimmassa.
No, esimies multa kyseli yks päivä asunko vielä vanhempieni luona. Toinen työntekijä kysyi ikää - yllättyi kun olinkin samanikäinen.
Hermostuttaa. Uskottavuus on täysi nolla :( ehkä joskus olisin tästä onnellinen, nyt kaikkea muuta..
Mä olin 34v 3 lapsen äiti kun vielä kysyttiin ravintoloihin ja jopa leffaan papereita:) Ole onnellinen että olet nuoren näköinen (tiedän, töissä tytöttely on ärsyttävää!) - olet vielä 50+ nuorekkaan ja viehättävän näköinen kun lähtökohta on tuo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kasvat tuosta vähän aikuisemmaksi, olet otettu jos sinua luullaan 5 vuotta nuoremmaksi. Silloin kun olin itsekin teini-ikäinen, harmitti kun luultiin nuoreksi.
Ai ap ole teini-ikäinen, ap on AIKUINEN. Tommoset kommentit on niin rasittavia. "Minustakin tuntui samalta silloin kun olin teini", vaikka en ole ollut teini moneen vuoteen. Teini-sanassa on hyvin negatiivinen sävy, minusta ainakin on loukkaavaa, kun joku rupeaa teinittelemään.
Ja lisään vielä, että teinistä tulee mieleen joku 14-15 -vuotias. Vaikka sitä niin jankataan, että 19v on vielä teini (nineTEEN), niin monet 19-vuotiaat asuvat jo yksin, käyvät töissä, opiskelevat korkeakoulussa... Eli käytännössä ovat aikuisia.
Aaargh, miten raivostuttavaa!!! I feel you.
(terveisin toinen, jota luultiin TET-tytöksi omassa liikkeessäni.)