Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoiteista tietävät!

Vierailija
10.10.2016 |

Tietääkö ketään hyvää meikkivoidetta todella vaalealle sekaihoiselle? Ihoni on vaikea, sillä se rasvoittuu nopeasti mutta on silti pinta kuiva, jolloin monet voiteet näyttävät jo parin tunnin päästä kauhealta ihollani ja sitä joutuu korjailemaan pitkin päivää.
Kiitos jo etukäteen, jos jollain on vinkkejä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen natural codelta löytyy hyvin vaaleita sävyjä! CC ja mattameikkivoide olleet käytössä ja tyytyväinen olen ollut. Hintaan nähden erittäin hyviä tuotteita! :)

Vierailija
2/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

CC alle ja Diorin Nude, ei ole vielä pettänyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet jo kokeillut? 

Vierailija
4/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenen natural codelta löytyy hyvin vaaleita sävyjä! CC ja mattameikkivoide olleet käytössä ja tyytyväinen olen ollut. Hintaan nähden erittäin hyviä tuotteita! :)

Lumenen natural coden vanillassa on sävy kohdallaan, mutta muuten voide ei toimi ihollani, harmi..

Vierailija
5/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

CC alle ja Diorin Nude, ei ole vielä pettänyt!

Kiitos, pitää perehtyä tuohon!

Vierailija
6/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet jo kokeillut? 

Aikalailla kaikki marketti meikkivoiteet esim, rimmel, maybeline, lumene. Yhtä cliniquen voidetta ostin myös yksi kerta, mutta vaaleinkin sävy oli liian tumma iholleni.

Vierailija
7/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisley on sopinut mulle. On tosin kallista.

Vierailija
8/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen sävy 0, Blur on hyvä, Matt controllia en ole kokeillut, mutta kuulrmma hyvä.

Fit me matt and poreless, sävy 110 (hämäävästi vaalein sävy, vaikka ei olekaan pienin luku).

Natural Coden CC on minustakin hyvä, on mattainen, mutta kevyt, sävy 1 ivory on vaalea.

Vierailija
9/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet jo kokeillut? 

Aikalailla kaikki marketti meikkivoiteet esim, rimmel, maybeline, lumene. Yhtä cliniquen voidetta ostin myös yksi kerta, mutta vaaleinkin sävy oli liian tumma iholleni.

MACilta saattaisi löytyä, tai Clarins, Urban Decay. Pyydä näytteitä. Itse teen sekaihoisena niin, että käytän eri meikkiä nenään kuin kuivimmille osille kasvoissa. Everyday Minerals pysyy myös aika hyvin, mutta en tiedä halusitko puuterimaista. 

Vierailija
10/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut RCMA:n tuotteita? Noissa on hyvä peittävyys/pigmetti ja sisältävät vain öljyä, vahaa ja värin. Meikivoiteet tulevat paletissa joten saat kerralla sävyt jotka sopivat yhteen (voi käyttää foundation, contour, highlight). Toki noilla on myös erikseen contour paletti mutta itse olen super kalpeana pärjännyt alla olevalla KA paletilla ja anastasian contour kitillä rcma:n paletin ja puuterin lisäksi. 

- Mulla käytössä kalpean ihon pikkupaletti: http://www.rcmamakeup.net/ka-series-5-part-palette.html#.V_u7keCLShc

- Ja puuteri: http://www.rcmamakeup.net/translucent-powder-3-oz.html#.V_u8qOCLShc

Esim miten vahapohjaista meikkiä käytetään https://www.youtube.com/watch?v=AvVWdY6bd5U 

Vierailija
11/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika hankala sekaiho, etenkin nenä rasvoittuu nopeasti. Lumenen Matt Controlin vaalein sävy sopii mun erittäin vaalealle iholle, mutta pohjasävyltään se on kylmä. Nenää täytyy puuteroida kerran tai kaksi päivän aikana, mutta hinta-laatu tuossa meikkivoiteessa on kohdallaan :)

Vierailija
12/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kannattaa ostaa primer ja hyvä irtopuuteri! silloin saa halvemmasta meikkivoiteesta pysyvämmän. Siis jos ei halua maksaa itseään kipeäksi luksustuotteista, toisaalta samaa tavaraa ne on, brändätty vaan. Plus pitää ostaa kahta sävyä, että saa täydellisen. 

Vierailija
13/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Estee Lauderin Double Wear on hyvä meikkivoide joka pysyy!

Pintakuivuuteen auttaa hyvin kemiallinen kuorinta. Netistä saa sellaiselta merkiltä kuin Paula's Choice BHA-kuorinta-ainetta (salisyylihappo 1-2%) joka on itselläni auttanut tosi hyvin pintakuivuuteen ihollani, joka kuulostaa samanlaiselta kuin ihosi, ap. Pintakuivuuteen kun saa avun, niin sopivia meikkituotteita löytää helpommin.

Vierailija
14/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä Mary Kay konsulenttiin. Hän auttaa valitsemaan sulle täydellisesti sopivan värivoiteen. Ilmaiseksi! Värejä on huikeesti. On kiiltävänä ja mattana. Löytyy myös auringonsuojalla. Oon käyttänyt vuosia ja parempaa ei löydy.  Turhauduin siihen kun kaupassa kokeilin vaan käteen ja aina meni pieleen. Kesällä mulla on astetta tummempi suojakertoimella käytössä kuin talvella. Tekstiviestillä saan putkilon postilaatikkooni. Pidän usein myös kutsuja kotonani kun niistä saa parhaimman lahjan mitä meikkikutsuilta voi saada. Suosittelen lämpimästi !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme