Koko Tähdet Tähdet keskusteluketju poistui?
Kommentit (13)
Samaa ihmettelin just! Hävisi kesken lukemisen!
Musta keskustelu oli ihan asiallista, en ymmärrä! :o
No täällähän voi ilmoittaa aivan minkä tahansa ketjun sensuroitavaksi ja hyvin näköjään toimii.
Kokeilkaa vaikka ja ilmoittakaa ihan asiallinen ketju, niin heti häipyy.
Taisi Mode nyt mokailla. Ei siellä mitään kauheita musta ollut. Tai sitten joku on sanonut jotain mikä on mennyt tuotantoyhtiöllä tunteisiin.
Paljon pitemmät Vain elämää ja Saara ketjut kyllä pysyy vaikka niihin olisi satuiltu mitä tahansa soopaa..
Vierailija kirjoitti:
Taisi Mode nyt mokailla. Ei siellä mitään kauheita musta ollut. Tai sitten joku on sanonut jotain mikä on mennyt tuotantoyhtiöllä tunteisiin.
Jospa siellä oli mainittu liivate.
Vierailija kirjoitti:
Oho, miksi? Siinä kyllä käsiteltiin tuotannollisia promoamisia - oliko liian totta?
Varmasti oli. Joku kiukkuinen tuotantotyyppi vaatinut Modea hiljentämään mammat.
Pikkuisen alkaa tämmöiset sensuurit v*****aa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, miksi? Siinä kyllä käsiteltiin tuotannollisia promoamisia - oliko liian totta?
Varmasti oli. Joku kiukkuinen tuotantotyyppi vaatinut Modea hiljentämään mammat.
Kuka tahansa saa minkä tahansa ketjun pois kun tekee ilmoituksen.
Kokeilkaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa itse.
Testaanko tän vuoden Vain elämää ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa itse.
Testaanko tän vuoden Vain elämää ketjuun?
Kai siinäkin ketjussa on jotain moraalisesti arveluttavaa, niin kyllähän se joutaa lähteä.
Mitä tuotannosta sanottiin sitten?