Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun kuvissa oli turhan paksut reidet, jos siis itselleni sellaisia ajattelen. Mutta vastaantulevien ihmisten reidet eivät mun elämääni vaikuta :)

Vierailija
2/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisivakohan riippuu eniten siitä missä asennossa seisoo, eikä siitä minkä paksuiset reidet on. Valokuvissa voi huijata tosi paljon pelkillä poseerauksilla ja esim. sillä nojaako eteenpäin, työntääkö lantiota taaksepäin tms. vai seisooko suorassa. Minkä lisäksi reisivako kertoo yleensä melkein enemmän lantion leveydestä kuin reisien paksuudesta. Ellei siis ole tosissaan paksut reidet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulla ei ole tapana arvostella muiden reisiä. Ei siis mielipidettä asiaan.

Vierailija
4/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reisivakohan riippuu eniten siitä missä asennossa seisoo, eikä siitä minkä paksuiset reidet on. Valokuvissa voi huijata tosi paljon pelkillä poseerauksilla ja esim. sillä nojaako eteenpäin, työntääkö lantiota taaksepäin tms. vai seisooko suorassa. Minkä lisäksi reisivako kertoo yleensä melkein enemmän lantion leveydestä kuin reisien paksuudesta. Ellei siis ole tosissaan paksut reidet.

Ei vaikuta aina asennotkaan tossa kuvassa tyttö seisoo suorassa ekassa kohassa.

http://tagbrand.com/mpalafox15?z=895198

Vierailija
5/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahvaan merkki ei jatkoon. Misseillä ja malleilla ei ole koskaan reisivakoa.

Vierailija
6/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihan vähäjärkistä touhua. Tuosta on alettu tehdä jotain kauneusihannetta. Siis että maisemia voi ihailla jalkojen välistä vaikka jalat ovat yhdessä. Tajuan että joku ihailee huulia, silmiä, kapeaa vyötäröä, mutta tämä... Niin tekemällä tehtyä.

Vierailija
7/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna ei voisi vähenpää kiinnostaa. Oli sitten reisien välissä rako tai ei, ei liikuta maailmaa mihinkään suuntaan. Kunhan ihminen on tyytyväinen itseensä, ei sillä ole mitään väliä, mitä mieltä mää olen hänen reisistään, eihän mulle edes kuulu muiden ihmisten reisien paksuus.

Kauniita ovat nuo naiset joiden kuvia täällä jakelit. En oikeastaan ymmärrä miksi tämmönen keskustelu piti tehdä?

Vierailija
8/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin reidet hieman toisissaan kiinni, kuin käsivarren levyinen rako niitten välissä :< minusta tuo tyttö on oikein sievä ja hyvänkokoinen, terve

Vierailija
9/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, entäs jos on toinen jalka amputoitu niin toteuttaako proteesi sen reisivaon sitten?

Vierailija
10/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää niinku sama asia kuin persvako?

Vierailija
11/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat kuin jalat. En ole koskaan ymmärtänyt reisivaon ihailua, vaikka omistankin sellaisen.

Vierailija
12/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kai se on, jos jalat vain toimii ja niillä pystyy kävelemään. Olen niin paljon kuntouttanut liikuntakyvyttömiä jalkoja, joissa on surkastuneet lihakset ja kiristyneet jänteet, ettei paljon reisivaot kiinnosta.

Vierailija
13/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi vaottomat jalat on minusta kauniimmat. Tulee ihan mieleen riisitautinen tai jossain puutostilassa kasvanut, jos on vako.

Vierailija
14/14 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen muinoin tällaisia reisivakokinttuja sanottiin länkisääriksi.

Olin nuorena todella tyytyväinen siihen, että vaikka painoin vain reilut 40 kiloa, ei todellakaan ollut mitään maisemarakoa koipien välissä. 

Kävin baletissa ja siellähän on myös selkeänä ihanteena se, että saa jalat koko matkalta yhteen. Ovatko nykyään ballerinat jotain läskireisiä vai, kun heillä ei ole reisivakoa? Sellaisesta tytöstä, jolla on luuston muodon takia - siitähän se vako riippuu - reisivako, ei voisi tulla balettitanssijaa.

Jokainen on tietty omanlaisensa ja saa olla, mutta vaikea on hahmottaa reisivakoa joksikin tavoiteltavaksi asiaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi