Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pullealle kohta 14 v tytölle ostaa jo salikortin?

Vierailija
10.10.2016 |

Ottaisin mukaan naisten salille, vai onko vielä liian aikaista?
Ei siellä juuri alle kaksikymppisiä näy..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla saleilla on (syystäkin) alaikärajat, kysy mikä se sillä salilla on. Usein ikäraja on 16.

Vierailija
2/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salille on ikäraja 16v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla saleilla on (syystäkin) alaikärajat, kysy mikä se sillä salilla on. Usein ikäraja on 16.

Ok, ajattelin vaan että voisi samalla kun minä treenaan polkea kuntopyörää tai olla crostrainerilla sen 45 min..

Vierailija
4/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut vaan niin kätevä.. mutta ehkä me mennään uimahalliin yhdessä. Aika aiheuttaa vaan sumplimista, tuossa se treeni olisi tullut luontevasti samalla.

Ap

Vierailija
5/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako hän itse salille?

Vierailija
6/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän salilla ikäraja on 15, mutta alaikäisille on erikseen jotain jumppia. Tutki on teillä päin. Myös vanhemman kanssa voi alaikäinen kai päästä, rajoitetusti. 

Vierailija
7/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärellä ja kavereilla on salikortit vaikka eivät ole pulleitakaan. Ja 14v:nä onnistui hyvin.

Vierailija
8/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille lenkkarit ja laita juoksemaan. Lopeta viikkorahojen anto ja anna vähemmän ruokaa. Tulee halvemmaksi kuin salikortti ja punkero laihtuu varmasti.

Vierailija
9/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oo tilannekohtaista. En usko että salin henkilökunnalla on mitään sitä vastaan, että tyttö tulee sinne silloin tällöin polkemaan kuntopyörää/crosstrainaamaan äidin läsnäollessa. Maksava asiakas kuitenkin.

Vierailija
10/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko ap viedä tyttären ilmaiseksi samalla ovenavauksella kun itse sinne menet? Tarkistapa onko sellainen sallittua salillasi. Minun salillani korostetaan, että yhdellä kortilla saa tulla vain yksi ja väärinkäytöksistä otetaan kortti kuivumaan

Vierailija
11/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko ap viedä tyttären ilmaiseksi samalla ovenavauksella kun itse sinne menet? Tarkistapa onko sellainen sallittua salillasi. Minun salillani korostetaan, että yhdellä kortilla saa tulla vain yksi ja väärinkäytöksistä otetaan kortti kuivumaan

Unohditko lukea otsikon?

Vierailija
12/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden salijäsenyyden hinnalla saat ostettua kuntopyörän kotiin. Se voisi olla hyvä vaihtoehto, sen uimisen lisäksi.

Vierailija
13/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille saleille on ikäraja siksi, ettei sinne haluta kikattelevia teinityttöjä ottamaan belfieitä itsestään

Vierailija
14/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille saleille on ikäraja siksi, ettei sinne haluta kikattelevia teinityttöjä ottamaan belfieitä itsestään

Voimaharjoittelua ei myöskään saisi aloittaa liian nuorena. Siksi ikärajat.

Vierailija
15/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkasin jonkun saliketjun sivua, siellä oli ettei ennen pituuskasvun päättymistä suositella saliharjoittelua. Tosin ap puhui kuntopyörästä. Mutta tahtooko teini  mennä hinkkaamaan samaa juttua koko siksi ajaksi kun äiti treenaa, äidin ehdotuksesta, kun on pulleakin? Voi olla ettei. 

Vierailija
16/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kuukauden salijäsenyyden hinnalla saat ostettua kuntopyörän kotiin. Se voisi olla hyvä vaihtoehto, sen uimisen lisäksi.

No tuon sijaan ehdottaisin kyllä pyöräilyä vähintään koulumatkan verran päivässä.... Sali treenaa ihan muita lihaksia siihen lisäksi. En ole koskaan kuullut että kukaan käyttäisi sitä kuntopyörää kotona...

Vierailija
17/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä liikuntaa teini itse haluaisi harrastaa? Kannusta kokeilemaan erilaisia lajeja. Sali ei ole ympäristönä mikään miellyttävin kaikille. Ei ainakaan pyöristyneelle teinitytölle, jolle äiti naljailee kiloista.

Vierailija
18/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten nämä harrastukset missä voimaharjoittelu on osa treeniä jo pienestä pitäen? Esim lätkä, käsipallo, taitoluistelu jne. Ei siellä vain juoksennella tai liihoitella söpösti.

Vierailija
19/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on käsitykset teillä! Ihankun minä naljailiain lapselleni tai laittaisin polkemaan jotain rääkkispingingiä!

Juu. Ihan älyttömän mahdotonta näköjään ajatella, että joku äiti voisi vaan ottaa tyttönsä mukaan salille ja kuntoilla lapsensa kanssa tähä kannustaen ja ohjaten. Juu ei tapahdu avmamman todellisuudessa. Työkaverilta sain töissä miljoona kertaa parempia ajatuksia ja ideoita kyseisestä asiasta joten pitäkää tunkkinne.

Ap

Vierailija
20/22 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn mun 13 v tytön kanssa ja hänen ystäviään myös käu salilla. En ole ikää kertonut mutten ole kieltojakaan nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä