Nyt apua ja äkkiä! Painan 111 kg ja pakko alkaa sulattaa tätä läskiä
joillakin keinoin!!! taas olen mussuttanut meseä ja suklaata...itsetunto 0. makaan vaan päivät lasten kanssa kotona ja roikun täällä! Antakaa nyt alkajaisiksi joku kotona tehtävä jumppa ohje, että saan perseeni ylös tästä sohvalta!
Kommentit (11)
käy kävelyillä. Koita hengästyä liikkuessa. Hyvä muistisääntö rasvaa polttavalle (paras tulos yli 30min kestävä) liikunnalle, tuloo hiki ja hengästys mutta pystyy samalla puhumaan.
Syö kuituja enemmän, älä jätä proteiineja pois. Juo enemmän vettä, tai rasvatonta maitoa tahi piimee. Vihanneksia, vihanneksia.
Eniten hiilareita on sokerissa ja valkoisessa vehnässä. Ne kokonaan pois. Puuroa, leipää, perunaa ja pastaa vain puolet entisestä määrästä, ja niiden tilalle kasviksia/marjoja/hedelmiä. Liikkua kannattaa sitten kun paino on tippunut, suosittelisin tässä vaiheessa ainoastaan kävelyä liikunnaksi. Mieti, mitä kaikkea saat syödä, äläkä sitä, mitä et saa! Terveellinen ruoka ei lihota, vaikka kuinka ahmisit. Ostoslista uusiksi. Kun kotiin ei tuoda lihottavaa, ei sitä silloin tule syödyksikään.
-vettä
-täysjyväleipää
-vihanneksia öö..muuta?
Vierailija:
uskokaa tai älkää mutta olen entinen balettitanssija!! nuoruudessa tosin. Jaksan kyllä jumpata ja liikkua jos saan potkun persuksiin!! ja läski on takapuolessa ja reisissa ...ette uskoisi paljonko painan jos näkisitte vaan mun naaman..
Lupaan että laihdut jos vain sulla on motivaatiota. Lupaan, että sulla on parempi olo mitä pitemmälle laihdutus sujuu. Liikunta alkaa maistua, jaksat paremmin lasten kanssa, ruoka ei ole enää niin tärkeä osa elämää. Ystäväni laihdutti 22 kg painonvartijoissa melko lyhyessä ajassa...alle puoli vuotta. en muista tarkkaan. Itse laihdutin 17 kg samassa ajassa. Tosin en ollut niin tarkka. En laihduttanut viikonloppuisin.
Voi kuule. Sulla on kaikki edessä ja oikeasti tsemppiä laihdutukseen. Ajattele myös terveyttäsi, sillä pikkuhiljaa menevät polvet ja kuntosi huononee ellet tee jotain. haluatko sitä jatkuvaa terveyskeskusreissuja jos jonkin asian takia? Haluatko tietää miltä tuntuu juosta ilman 50 kg reppua?
Jos sulla ei oo varaa painonvartijoihin niin kopsaa joltain ohjeet. Toimivat ihan kotonakin. Tai osallistu heidän kirjekurssille.
Tsemppiä tosi paljon!
Vierailija:
Vierailija:
uskokaa tai älkää mutta olen entinen balettitanssija!! nuoruudessa tosin. Jaksan kyllä jumpata ja liikkua jos saan potkun persuksiin!! ja läski on takapuolessa ja reisissa ...ette uskoisi paljonko painan jos näkisitte vaan mun naaman..
No älä ny hyvä ihminen tee mitään radikaalia!! Ny vaikka teet sillai että heräät aikasemmin (kun muksut nukkuu) ja siivoot kunnolla; on hyvää hyötyliikuntaa.
Onko teillä lähellä joku kauppa? Kävelet sinne tai parempi: Vedä muksuja pulkalla. Lisäks koita tehä joku lenkki lisäks, ei tartte olla pitkä vaikka vaan kadun verran pidempi.. Ei vie aikaa, saat happea, sydän jumppaa..
Mene rohkeesti salille. Älä vertaa itseäsi toisiin: ne on ollu sua kauemmin jumppaamassa. Nauti vaan muuttuvasta lukistasi!!
Pienennä ruokamääriä, syö useammin, lisää kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Kokeile vaikka kasviskiusausta! ;) Tee hyviä, terveellisiä ruokia ja syö niitä paljon. Älä kuihduta itseäsi vaan nauti!
Kokeile kaikenlaisia liikuntamuotoja rohkeesti ja NAUTI niistä! Jos tympii laji niin kokeile jotain muuta. Samalla kroppasi saa joka paikkaan liikuntaa.
Sitten sää voisit mennä kohta vaatekauppaan; osta jotain kivaa keväistä, sporttista, naisellista. Korosta susta hyviä puolia!
Älä oo liian tyly ittellesi.
Mää lähinnä annan nettiluvan ittelleni niinkun lapsille palkintona! Käyn siivoomassa ja leikkimässä -sitten koneella, ulkona riehumassa ja syödään -taas palkinto..
Kun kattelet telkkaa niin mene lattialle ja jumppaile tai venyttele.
Tai leikin ohessa tee vaikka nopee sarja vatsalihaksia?
jutella kaikesta joten on todella hyvää fysiikalle ja mielelle. Ja tärkeää on välillä olla ilman lapsia!!!
Vierailija:
jutella kaikesta joten on todella hyvää fysiikalle ja mielelle. Ja tärkeää on välillä olla ilman lapsia!!!
siinäpä se, yhtään kaveria ei ole kenelle soittaa ja pyytää lenkille...=(
vieläkin painavampia eivätkä edes halua laihduttaa,avasivat linkin kuitenkin...
Tsemiä vain,itse tein päätöksen viikko sitten,painoa 92kiloa.En jätä kaikkea herkkua pois mutta vähennän huomattavasti ja teen vatsalihas-ym liikkeitä iltaisin ja no viikossa on tullut tulosta :) En ole laskenut kaloreita,vältellyt hiilareita vaan ihan maalaisjärjellä olen matkassa!Ja muista,juo joka välissä vettä!!Tsemppiä matkaan sinulle ja kaikkea hyvää!
pituus 170 ja paino 83kg,ennen 60-65 kg..noh,enköhän viellä saa tehdyksi asialle jotakin!!vähän on motivaatio ollu hukassa,rakastan liikuntaa..ratsastan,uin,luistelen ja lenkkeilen..mutta kun suklaa ym.namit maistuu hieman liikaa!!Kun yhä saan kehuja ulkonäöstäni kampaajalla ja muualla,ei ole iskenyt paniikkia..viihteellä ollessa miehiä saa hätyytellä ympäriltä...että kaunis voi olla vaikka vähän pyöreyttä olisikin!!Toisaalta millaiselta sitä näyttäisikään -15 kg kevyempänä..se täytyy kyllä kokeilla!tsemppiä kaikille muillekin pullukoille :) kesäksi kuntoon,eiks ni?
Ja muuta ruokavalio. Aivan turha on yrittää jumpata jos elimistö ei saa tarvitsemiaan ravintoaineta vaan pelkkiä tyhjiä kaloreita. Tai siis ei ole turha jumpata, mutta se on turhan raskasta.
eikaks ne hiilarit minimiin ja kasviksia paljon tilalle!
ei tarvi ketokarpiksi alkaa, mutta se jo auttaa ko et syö muuta ko täysjyvä tuotteita.