Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brunetista blondiksi, värinpoistovinkkejä?

Vierailija
09.10.2016 |

Värjätyt tummat ruskeat pitäisi saada vaaleiksi, monenko kerran homma kotikonstein? Värinpoisto varmaan ensin, toimiiko hopeashampoot yms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein niin, että aloin ottaa vaaleita raitoja kampaajalla. Minulla oli tummiksi värjätyt hiukset. Kyllästyin jatkuvaan värjäämiseen, joten lopetin sen ja aloin vaalentaa tukkaa vähitellen kampaajalla. En alkaisi itse vaalentaa hiuksiani. Joku vuosi tai pari siihen prosessiin ehkä meni. Nyt on vaalea tukka taas.

Vierailija
2/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=5997.0

Tuo kannattaa lukea. 

Raidoilla aloittaminen tai kampaajalle meno on mielestäni aivan turhaa, tukka kärsii vaalennuksesta joka tapauksessa. Kampaaja ei laita kookosöljyä alle joten kotikonstein voi päästä vähemmällä tuholla. 

Muista että sulla on kerrostunutta väriä latvoissa eli anna värinpoiston vaikuttaa huomattavasti pidempään niissä, tyvessä vain pieni hetki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan tee itse kotona yhtään mitään! Tulos on keltainen, oranssi tai vihertävä ja helvetin vahingoittunut. Lopputulos on vaikea korjattava jopa ammattilaiselle. Kampaajalle mars!

Vierailija
4/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan tee itse kotona yhtään mitään! Tulos on keltainen, oranssi tai vihertävä ja helvetin vahingoittunut. Lopputulos on vaikea korjattava jopa ammattilaiselle. Kampaajalle mars!

Ainoat onnistuneet vaalennukset oon tehnyt itse. Kampaajalta saanut vaan oranssia hamppua.

Vierailija
5/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen raidoilla aloittamista. Sitten kampaajalla vaalennuksia (ensimmäinen raitojen jälkeen ainakin minulla oli lähinnä kuparinsävy) tasaisin väliajoin, about ehkä 4-6vk väliä. Tärkeää on se, ettei vedä liian montaa tummuusastetta kerralla vaaleampaan suuntaan.