Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun työ pilaa mun äitiyden :(

Vierailija
09.10.2016 |

Olen erityisryhmän lastentarhanopettaja. Työ vie aivan kaikki mehut. Työ on yhtä taistelua. Kotona en jaksa enää omia lapsia. Hermot menee tosi nopeasti omien lasten kähinöihin. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, itse lto ja oon onnellinen et omat lapset on jo isompia. Pahin ohi, oli muutama rankka vuosi. Voimia!989

Vierailija
2/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohdutuksesta. Melkein itkettää kun ajattelen, että aamulla taas pitää mennä sinne hullunmyllyyn.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku vapaa paikallaan? Minkä ikäiset lapset?

Vierailija
4/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ pilaa oman elämän. Kannattako?

Vierailija
5/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ihan väärällä alalla. Itse teen töitä erityislasten kanssa ja minusta on ihanaa tulla kotiin omien normilasten luo.

Pistähän ryhmäsi töissä ojennukseen (sekä lapset että sun alaiset) niin helpottaa huomattavasti.

Vierailija
6/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset on alakoulussa. En tiedä mitä muuta tällä koulutuksella voisi tehdä... Tulis edes flunssa niin voisin olla pari päivää kotona rauhassa. Ap

Vierailija
7/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Tähän saakka olen tykännyt työstäni. Itseasiassa olen kokenut, että lto:n työ on kutsumusammattini. Parhaani kyllä teen, mutta nyt on liian raskasta. Ehkä olen sittenkin väärällä alalla...

Vierailija
8/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistähän ryhmäsi töissä ojennukseen (sekä lapset että sun alaiset) niin helpottaa huomattavasti.

No anteeks nyt vaan mutta lto ei ole mikään ryhmänsä esimies joten sanaa "alainen" ei voi käyttää.

Se ois hyvä kaikkien muistaa että työntekijät ovat tasavertaiset, ja vastaavat yhteiselle esimiehelleen niin kaikkien elämä ois parempaa. Tuollainen hierarkia ei ole nykypäivää.

Mutta aiheeseen: ei kannata jatkaa nykyisessä muodossa työssä jos vie elämänhalun. Osa-aikaiseksi tai toiseen sosiaalialan työhön vaikkapa.

Vierailija
9/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lapset on alakoulussa. En tiedä mitä muuta tällä koulutuksella voisi tehdä... Tulis edes flunssa niin voisin olla pari päivää kotona rauhassa. Ap

Onko teidän kunnassa kiertäviä eltoja? Jos se olisi mielekkäämpää hommaa, kun lapset ja ryhmät vaihtuu? Tai pääsisikö teillä työnkiertoon toiseen ryhmään?

Olen itse puheterapeutti ja käyn viikossa yli kymmenessä erityisryhmässä. Aina vähän kadehdin sitä eltojen, ltojen ja hoitajien pysyvää työyhteisöä ja mahdollisuutta pitkäjänteiseen kuntoutustyöhön. Ryhmiäkin on kyllä tosi erilaisia, esim. autismiryhmässä elo näyttää sujuvammalta tiukan struktuurin ja hyvän miehityksen takia, kuin esim. sellaisessa ryhmässä, missä on paljon (lasten) aggressiivista käytöstä

Vierailija
10/10 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda tavallisen lto:n tehtäviin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän