Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkäaikainen "ystävä" lopetti yhteydenpidon

Vierailija
09.10.2016 |

Taisi suuttua kun en tehnyt niin kuin hän oli neuvonut.
Laitoin viestin että asiani hoituvat ihan itsekseen ilman että tämä puuttuu niihin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä.

Vierailija
2/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti. Ettekö juttele tuollaisia asioita? Voiko nykyisin jopa negatiivisia asioita laittaa viestiin. En tajua. Kyllä on kylmäksi mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin pärjäät ilman kyseisenlaista ystävää.

Vierailija
4/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mää pärjään. Se oli outo koska päsmäröi aina mun elämässä.

Vierailija
5/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten neuvoi?

Vierailija
6/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tukenut ystävääni kuuntelemalla ja varmaan saattanut niitä "neuvojakin" yrittää antaa vaikka minua ei hänen elämänsä niin paljoa ole kiinnostanut että haluaisin päättää asioita hänen puolesta. Itse koin hyvin loukkaavaksl kun kaikesta tuestani huolimatta ystävä osoitti suurta kiittämättömyyttä. Lopetin yhteydenpidon.

Vierailija
7/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten neuvoi?

Aluksi oli neuvojakin. Liittyy tulevaisuuden suunnitelmiini. Sitten kun en tehnyt kuten hän oli kaavaillut, otti ja hiljeni.

Olimme meilituttavia.

Tämä ei ollut ainoa kerta, päsmäröintiä oli jo useammasti aikaisemmin.

8/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat ystävät eivät jätä.

Vierailija
9/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tukenut ystävääni kuuntelemalla ja varmaan saattanut niitä "neuvojakin" yrittää antaa vaikka minua ei hänen elämänsä niin paljoa ole kiinnostanut että haluaisin päättää asioita hänen puolesta. Itse koin hyvin loukkaavaksl kun kaikesta tuestani huolimatta ystävä osoitti suurta kiittämättömyyttä. Lopetin yhteydenpidon.

Mitä jos hän ei kaivannut tukeasi ja neuvojasi? Itselläni oli vaikea elämänvaihe ja kaikilta muilta kuin lääkäriltä saadut neuvot lähinnä vitutti. Mutta niitä kyllä sateli joka puolelta pyytämättä. Kavereilta en olisi toivonut kuin normaalia olemista yhdessä.

Vierailija
10/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos hän ei kaivannut tukeasi ja neuvojasi? Itselläni oli vaikea elämänvaihe ja kaikilta muilta kuin lääkäriltä saadut neuvot lähinnä vitutti. Mutta niitä kyllä sateli joka puolelta pyytämättä. Kavereilta en olisi toivonut kuin normaalia olemista yhdessä.

Jos toinen puhuu aamusta iltaan huolistaan ja olen häntä päättänyt kuunnella ja antaa puhua niin paljon kuin haluaa vaikka olin itsekin kiireisessä elämäntilanteessa, kyllä siinä varmaan välillä tuli muutakin sanottua kuin niin tai joo. Tsemppasin ja kuuntelin. Sitten kun hän alkoi toipua niin olinkin yhtäkkiä ihan paska ystävä joka on antanut hänen velloa itsesäälissä. Kiitos, kun kuuntelit olisi riittänyt. ;) meni maku koko ihmisestä. En kait sit ollut Se Tosiystävä

Vierailija
11/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ap:n tapauksessa on neuvottu jättämään se sika. Eikö?

Vierailija
12/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla kiitollinen saamastaan tuesta. Ja niistä neuvoistakin. On myös ihmisiä joita ei voisi vähempää kiinnostaa toisten huolet. Heiltä et saa minkäänlaista myötätuntoa. Ystäväsi mitä luultavimmin loukkaantui. Ellei kyseessä sit ole joku ihan oikeasti sekopää tyyppi.

Vierailija
13/13 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla kiitollinen saamastaan tuesta. Ja niistä neuvoistakin. On myös ihmisiä joita ei voisi vähempää kiinnostaa toisten huolet. Heiltä et saa minkäänlaista myötätuntoa. Ystäväsi mitä luultavimmin loukkaantui. Ellei kyseessä sit ole joku ihan oikeasti sekopää tyyppi.

Kun se ei ollut enää neuvomista, vaan mun asioihin puuttumista.

Sitten kun en heti tehnytkään kuten hän luuli,

alkoi sättiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän