Miten kehtaan oikeasti mennä huomenna töihin??? D: Meidän audi hajosi ja mies käytää mersua huomenna niin joudun lainata tuttavan ikivanhaa toyotaa ja mennä sillä :0
Siis oikeesti hävettää !!! Auto on sellainen 2007 vuoden mallia!!! 😳😳😳😳😳
En kyllä kehtaa. Taidan jättää auton kauemmas ja kävellä työpaikalle. Mutta sitten on ongelma joku luulee, että olen tullut bussilla. Voisin sanoa tietysti, että tulin taksilla! 😳
Kommentit (29)
Jos joku menee tai tulee taksilla töihin, aattelen automaattisesti, että on kännissä tai ainakin krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehen, joka jättää aamusin autonsa kilometrin päähän työpaikasta ja kävelee autolta töihin. Outoa käytöstä.
Ei ole yhtään outoa. Ilmeisesti asuu sen verran kaukana, että on liian pitkä työmatka käveltäväksi, mutta haluaa vähän raitista ilmaa ensin. Minäkin jätän auton muutaman sadan metrin päähän, toinen syy on tämä ja toinen syy se, että siellä muutaman sadan metrin päässä on parempia parkkipaikkoja; lähellä olevat on ahtaita tienvarsipaikkoja. Mutta mulla on kyllä työmatka ihan käveltävissä, joskus on syitä mennä autolla, esim. jos lähden suoraan töistä jonnekin kauemmaksi tai on kaupungilta haettava jotain, että pitää kantaa.
Miten sulla on kaverina sellainen tyyppi joka ajaa noin vanhalla autolla? :-o
Hahhah. Provoa pukkaa. Ajan miehen Mersulla. Mutta en koe, että sitä pitäisi jotenkin näytellä kaikille. Myönnän kyllä että kyllä tuo auto ilahduttaa mua tosi paljon. Mielelläni sillä ajan :) Mutta tuskin olisi katastrofi jos joutus jollain romulla väliaikaisesti ajamaan. Joskus ollut joku pieni Toyota varautona, kun Mersu huollossa. Annettu siis korjaamolta. Lisäksi jätän Mersun pidemmälle parkkiin jos on paremmin tilaa.
On joskus joku äijä kattonu pitkään, kun jossain venyneissä verkkareissa hyppäänkin Mersun rattiin.
Se on kyllä ihan oma moka jos on hankkinut VAG konsernin romuja pihaan. Niistähän on aina joku paikka remontissa.
Hyacinth Bucketilla ja miehellään on Rover-merkkinen Honda Civic.
Rehellisesti sanottuna minusta autoilla leveily on ehkä junteinta ja rahvaanomaisinta ikinä. Minulla olisi varaa vaikka Lexukseen, mutta jotain niin noloa noissa ökyautoissa on, että ajan mieluummin vanhahkolla Toyotallani.
Tiedän miehen, joka jättää aamusin autonsa kilometrin päähän työpaikasta ja kävelee autolta töihin. Outoa käytöstä.