Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko juoda kahvia työpaikan piikkiin?

Vierailija
09.10.2016 |

Itse täytän termarin kotiin lähtiessäni ja juon vielä iltakahvitkin työpaikan piikkiin.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islab maksaa täysin sairaalan labroissa oleville. Kahvin ja teen.

Lähilaboratorioille on annettu vain x summa, joka loppuu kesän aikana. Tämä aiheuttaa luonnollisesti vitutusta. Ja erityisesti heissä, joilla on monia paikkoja, tyyliin kaksi päivää tuolla, yksi siellä jne.

Vierailija
42/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella sektorilla tosiaan kahvit maksetaan itse. Ja kahvimaidot.

Kyllä meillä juodaan kahvit työnantajan tajoamana valtion virastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin, vaan en juo. Halvinta suodatinkahvia, jota rahalla saa. *puistatus*

Vierailija
44/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän pahuksen etätyön takia joutuu nyt kahvit ite maksamaan, mut saa kyllä parempaa kun se työpaikan ilmanen. Saadaan siis töissä juoda niin paljon kun keretään ihan ilmaseks.

Vierailija
45/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskahvia ja -teetä on tarjolla. Käytännössä useimmat tuo omat paremmat kahvit ja teet. Toki hyt kun on tehty kohta puoli vuotta pääsääntöisesti etänä, niin jokainen juo kotona mitä haluaa.

Vierailija
46/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, kahvia, teetä, maitoa ja sokeria tilataan niin kuin mitä tahansa käsisaippuoita, toimistotarvikkeita jne. Sekä asiakkaiden että henkilökunnan tarpeisiin. On meillä kahvikoneitakin, tosin niissä "maito"kahveissa on aika paljon lisäaineita. Itse juon harvemmin työpaikalla kahvia, mutta kyllähän sitä isossa toimistossa kuluu, kun vielä asiakkaitakin käy paljon. Se ei kyllä tulisi mieleenkään, että veisin kotiinkin, ei se meidän kahvi mitään niin hienoa erikoispaahtoa tms. kuitenkaan ole...ihan tavallista markettikahvia...

Vierailija
47/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ruokakaupassa töissä. Meillä juodaan taukotilassa niitä hävikkiin kirjattuja pehmeiksi menneitä kahveja. Vaikka pakettiin on päässyt ilmaa ja siksi pitää poistaa myynnistä niin ihan normikahvilta se on maistunut. Kahvimaito otetaan hyllystä ja kirjataan henkilökunnan menoihin piccolinkillä.

Vierailija
48/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille työnantaja tarjoaa aamupalan ja välipalan ilmaiseksi. Siihen kuuluu kahvi tai tee. Lisäkupit on 0,8€.

Vierailija
49/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On useampia kahvi- ja teelaatuja. Lisäksi automaateissa on mm. kaakaota. Näiden lisäksi tarjolla on hedelmiä. 

Kustannus on työnantajalle pieni, jos miettii vaikutuksia työilmapiiriin ja työtehoon. Eipä noita nyt kukaan normaaliälyinen rupea kuitenkaan kotiinsa viemään, kun ei kahvi ja tee nyt niin paljon kaupassakaan maksa. 

Vierailija
50/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista automaattikahvia, -mehua yms. Juon pari kertaa vuodessa.

Vierailija
51/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, työnantaja tarjoaa kahvin ja teen. Hyvin, hyvin, hyvin harvoin juon kumpaakaan.

Vierailija
52/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla ei juoda "firman piikkiin". Yksityisellä juotiin kyllä.

Silti en termariin työpaikan kahvia ottaisi. Sehän on jo rikos

Vierailija
53/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä siinä valtion virastossa jossa minä työskentelen.

Vierailija
54/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja meillä ei ! :/

Vierailija
55/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin jos haluaisin juoda työpaikalla kahvia. En juo kahvia siellä koska kyllästyin siihen että toiset aina rosvosivat kahvimaitoni.

Meillä työnantaja tarjoaa kahvimaidot. Aina löytyy lehmänmaitoa ja kaura- sekä soijajuomaa kahviin.

Vierailija
56/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa. On ilmaiset kahviautomaatit. Ennen perustettiin kahvitaukoporukoita, joilla oli kullakin oma keitin, ja ostettiin vuorotellen kahvia ja keitettiin sitä. Kaikki keittiöt oli täynnä niitä köhjäisiä keittimiä, joita kukaan ei puhdistanut ja pari kertaa meinasi syttyä tulipalokin niistä. 

Vierailija
57/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatteko vetää huumeita työpaikan piikkiin?

Ei saa. Pitää olla omat piikit.

😂

Vierailija
58/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuo kerran kuussa kahvipaketin. Juhla mokkaa. Sitten saa juoda kahvia kahvitauoilla. Valtiolla töissä olen.

Vierailija
59/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan.

Mutta juon ne työpaikalla. Enkä kyllä edes haluaisi juoda jotain pannussa seissyttä kahvia enää kotona. Meillä viimeiset lähtevät joskus 16-17, kahvi keitetty ehkä klo 13.

Vierailija
60/69 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksityisessä hoitokodissa sai aiemmin syödä ja juoda mielin määrin pikkurahalla. Kunnes firma kasvoi sen verran isoksi, että piti palkata "talousvastaava", joka toi A*t*t*e*n*d*on opit tullesaan; potilaidenkin sämpylät, tomaatit ja juustosiivutkin alettiin LASKEMAAN😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan