Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kassanaisille

Vierailija
09.10.2016 |

Miksi katsotte minua säälivästi ja olette jotenkin etäisiä? Onko kyse jostain peilaamisesta vai mikä on? Vai olenko vaan niin vastenmielisen oloinen? Kyseleepi mies.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain vainoharhainen. :)

Vierailija
2/8 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden siirto. Googlaa. Pidät itse tseäsi säälittävänä ja vastenmielisenä, niin luulet näin toistenkin ajattelevan sinusta . Todellisuudessa kassaa ei kiinnosta yksittäinen asikas yhtään sen enempää kuin toinenkaan asiakas. Hän varmaan miettii mitä pitää tänään vielä hyllyttää ja mitä tekee kun pääsee töistä kotiin ja ainiin, pitää muistaa ostaa maitoa kotiin. T.Kassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tympeitä vastauksia. Olisiko kellään oikeasti jotain kommentoitavaa asiaan?

Vierailija
4/8 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas tympeitä vastauksia. Olisiko kellään oikeasti jotain kommentoitavaa asiaan?

Öö sulle kerrottiin vastaus jo. Ei sua kohtaan kukaan oo säälivä, sä kuvittelet asian, koska itse koet olevasi säälittävä. 

Vierailija
5/8 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä näkee työssään jopa satoja asiakkaita päivässä. Päivästä toiseen tekohymy ei aina onnistu. Varsinkin väsyneenä voi vaikuttaa poissaolevalta/ilmeettömältä, oli asiakas minkä näköinen tahansa.

T. Myyjä

Vierailija
6/8 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko että me haukutaan sua säälittäväksi? Ilman että tunnetaan sut? Miksi? Mikset voi hyväksyä, että sussa ei todennäköisesti ole mitään ulkoisesti säälittävää ja että myöskään kassat ei näin susta ajattele?

Vierailija
7/8 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö sulle kerrottiin vastaus jo. Ei sua kohtaan kukaan oo säälivä, sä kuvittelet asian, koska itse koet olevasi säälittävä. 

Eli kun asiakkaalle ennen minua ja minun jälkeeni sanotaan iloisesti MOIKKA MOIIIIIII!!!!! :D nousevalla nuotilla ja omalla kohdallani sanotaan etäisesti hyvää päivää, niin kuvittelen vain asian? Tämä selvä.

Vierailija
8/8 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla tosi ystävällinen rumille miehille. Ettei ne oleta mitään. Ennen olin niille mukava, ja sitten niistä ei päässyt eroon.