Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittaa tuo miesnäkökulma lasten hankkimiseen -keskustelu

Vierailija
09.10.2016 |

Jostain syystä musta tuntuu, että jos naisetkin vaikka etukäteen keskustelisi miehen kanssa näistä lapsenhankinnan mahdollisista negatiivisista puolista, niin moni liitto kestäisi pidempään ja olisi lapselle turvallisempi kasvuympäristö.

Mutta ei. Sen sijaan, joka ikinen mies (joita on muuten ihan hel vetisti) jotka väsyvät siihen, etteivät esim saa seksiä niin usein tai että miesten illat häipyy kuvioista, on vaan luuseripas*oja. Miehillä ei ole oikeutta tuntea mitään pettymyksen tunteita tai varsinkaan puhua niistä, koska sitten ne on typeriä kakaroita. Ja siitä ei varsinkaan olisi mitään hyötyä, vaan heti jos tällaisista alkaisi puhumaan niin.. HILJAA HILJAA PA*KA UKKO HILJAA mikset enää RAKASTA NYH NYYH NYYH.

Mutta naisen pettymyksen tunteita, ongelmia jne. vatvotaan, nalkutetaan, jankataan ja varsinkin keskellä yötä 3 h ennen kuin pitää miehen herätä töihin.

Ihan vaan mietin, että kyllä on naiset sekaisin. Ja jos (kun) ero tulee, niin itsessäänhän ei ole mitään vikaa.

Terveisin 2 lapsen äiti

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun asiantuntija nainen on kertomaan miehelle että

'Nyt Pekka meillä alkaa vaikeat ajat kun minulta tulee täältä massusta vauva..."

Vittu että miehet on TYHMIÄ!!!!

Onneksi sinun käsityskykysi ja älysi sen sijaan ihan säkenöivät.

-Ap

No jos sulla on 2 lasta niin oletko varmasti kertonut tämän miehellesi.

Osaan kuvitella kun se istuu sohvalla ja pelaa pleikkaa ja sää meet siihen ja sanot että kuule, meidän täytyy jutella kun äitillä on täällä massussa vauva..Erkillä tippuu tikkari suusta ja se rupee parkuun et äiti, saanko mä enää ikinä pillua?.. Ja sinä rauhoittelet, saat saat, älä itke. Sitten juttelette kunnolla ja Erkki nyyhkyttäen kysyy et äiti, rakastatko sä mua vaikka se ällö vauva syntyy...?

Joo tottakai, Erkki...

Aaaahhh, kuinka söpöö....!!!!!

Heh heh.

Vierailija
22/30 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan esikoista. Minulla ei ole mitään käsitystä siitä, tuleeko synnytyksestä tavallinen/helppo/vaikea, nukkuuko lapsi, onko lapsi tavallinen/helppo/vaikea, nukunko minä, pystynkö imettämään, tulenko sairastumaan masennukseen, löytyykö jokin rytmi arkeen, onko miehellä seksihaluja, onko minulla seksihaluja?

Niin, että mistä mun pitikään luennoida miehelle ennen synnytystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos sinä tai joku kaverisi käyttäytyy noin kuin aloituksessa kirjoitat, niin ei se tarkoita sitä, että muut naiset tekevät niin.

Vierailija
24/30 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä aloituksia, joissa syyllistetään joko naisia tai miehiä. Parisuhde vaatii kaksi osapuolta ja jos parisuhde on toimiva, niin molemmat osapuolet kunnioittavat toisiaan ja ratkovat ongelmat yhdessä.

Vierailija
25/30 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kukaan ei ole selvänäkijä. Vaikka kuinka varautuisi tulevaan ja keskustelisi asioista etukäteen, niin arki vauva kanssa saattaa silti yllättää.

Vierailija
26/30 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt aikuinen mies tajuaa minkälaista on kun perustaa perheen? Onhan hänkin ollut aika hiljattain vielä lapsuudenperheensä jäsen, hänellä luultavasti oli isä, ja hän näki miten isänsä eli. Aikuinen ihminen osaa ajatella, että oliko hänen lapsuutensa hyvä vai huono, oliko hänen isänsä hyvä vai huono, tekikö hänen isänsä ja äitinsä asiat oikein vai väärin, niin parisuhteessa kuin lasten kasvatuksessa. Kaikki me ihmiset (ja eläimet) opitaan syntymästä asti asioita katsomalla miten vanhemmat tekee, se on sitä biologiaa.

Jos mies ei halua olla isä, eli ei ole tunnetta että haluaisi olla jonkun isä, saada perillisiä, niin silloin ei pidä lisääntyä. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Jos akka sanoo että haluaa kersoja, ja itse ei halua, niin kyllä siinä on parempi erota kuin alkaa vastoin omaa tahtoaan kersoja tehdä, ja sitten esittää jotain mitä ei ole.

Meillä kaikilla on vain yksi lyhyt elämä, ei sitä kannata tuhlata sellaisiin asioihin joita ei halua. Ei seksittömään parisuhteeseen, eikä lapsiin joista ei saa mitään iloa. Töissä on yleensä pakko käydä jotta voi vapaa-ajalla tehdä kaikkea kivaa, ja muutenkin maksaa ruoka ja kämppä ym. Mutta muuten, pakko ei ole kuin kuolla.

Vierailija
27/30 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa jatkaa villiä elämäänsä, miesten iltoja, lastenhoito ei kiinnosta jne. ja tällainen mies ilmoittaa, ettei halua lapsia, niin en ymmärrä, että mikä siinä on ongelma? Eikö silloin ole vain parempikin, ettei sellainen mies niitä lapsia tee? Eipä tule silloin ainakaan valitusta siitä, että ukko ei osallistu lasten hoitoon, lasten kasvatukseen eikä ole osana lasten elämää jne.

Vierailija
28/30 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap?

Vierailija
29/30 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan esikoista. Minulla ei ole mitään käsitystä siitä, tuleeko synnytyksestä tavallinen/helppo/vaikea, nukkuuko lapsi, onko lapsi tavallinen/helppo/vaikea, nukunko minä, pystynkö imettämään, tulenko sairastumaan masennukseen, löytyykö jokin rytmi arkeen, onko miehellä seksihaluja, onko minulla seksihaluja?

Niin, että mistä mun pitikään luennoida miehelle ennen synnytystä?

Ap:n mielestä sinun nyt vaan täytyy osata kertoa miehelle, mitä tapahtuu ja miten reagoit niihin, kun hänkin on osannut. Ei muuta kuin loppuajaksi kello soimaan satunnaisesti 15 - 90 minuutin välein, valvot joka kerta muutamasta minuutista kahteen tuntiin ja kolmen kuukauden kuluttua tiedät, miten tuollainen nukkuminen vaikuttaa sinuun.

Vierailija
30/30 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olet täysin oikeassa siinä, että lastenhoito kuuluu vain ja ainoastaan naiselle.

Miehellä on oikeus jatkaa poikamieselämäänsä, tavata kavereita, notkua kapakassa  ja naisen velvollisuus on lastenhoidon ohella huolehtia myös miehensä seksitarpeista. Tietenkin.

Muunlainen käytös olisi täysin pöyristyttävää, koska naiset ovat aina vain naisen suunnittelemia ja tekemiä. Miehellä ei ole minkäänlaista osuutta lasten saamiseen tai heistä huolehtimiseen.

(Edellä saattoi olla ihan hivenen ivaa.)

Ei haittaa yhtään! Kiitos, että tulit antamaan tiivistetyn esimerkin ko. keskustelun luonteesta. Tästä käy hyvin ilmi seuraavat:

-Miehen halu miettiä ja mahdollisesti keskustella asioista ennen lasten hankintaa tarkoittaa naiselle ylläolevaa.

-Miehen tunteet, tarpeet ja halut tarkoittaa naiselle ylläolevaa

-Mies avaa suunsa itsestää, tarkoittaa naiselle ylläolevaa.

Ps. jos olisin kaltaisesi marttyyri, toivoisin että mieheni eroaisi minusta ihan vaan lapsemmekin kehityksen kannalta.

-Ap

Onko minulla lapsia? Yllättävää.