Mikäs tuosta Keekistä tekee paremman ihmisen?
Jos matti meikäläinen rötöstelee nuorena ja käyttäytyy huonoati, niin ei taatusti ympäristö anna anteeksi eikä unohda, eikä anna ihmisen unohtaa. Vaikka kuinka parantaisit tapasi. Mut julkkis sen sijaan saa anteeksi kaiken, pojat on poikia ja plaa plaa. Miksi?
Kommentit (8)
Mä ihmettelen, että miksi ei pidä antaa anteeksi, jos rötöstelee nuorena? Mikä hyöty siitä on, jos ihminen pakotetaan kantamaan sitä leimaa koko loppuiän? Mun logiikalla ei mikään.
Siis millä tavalla antaa anteeksi tai ei anna anteeksi? Pointti on varmaankin se, onko muuttanut käyttäytymistään ja ollaanko niistä rötöksistä tietoisia.
Jos nuori rötöstelee ja saa tuomion, suorittaa sen. Silti on ympäristössä ihmisiä, jotka eivät anna jättää taakse asioita. Vaikka kuinka pyrit muuttamaan elämän hyväksi. Toisaalta samat ihmiset palvovat tyhjänpäiväisiä julkkuja ja heidän vanhoista teoista ei ole väliä. Ikään kuin menestynyt ihminen ansaitsee unohtamisen. Tavallista elämää elävä taas ei.
repostelkaa, korppikotkat, repostelkaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos nuori rötöstelee ja saa tuomion, suorittaa sen. Silti on ympäristössä ihmisiä, jotka eivät anna jättää taakse asioita. Vaikka kuinka pyrit muuttamaan elämän hyväksi. Toisaalta samat ihmiset palvovat tyhjänpäiväisiä julkkuja ja heidän vanhoista teoista ei ole väliä. Ikään kuin menestynyt ihminen ansaitsee unohtamisen. Tavallista elämää elävä taas ei.
Keitä nämä ihmiset sitten ovat? Tuskin matti meikäläisellekään koko maailma kaunaa kantaa, vaan ne ovat niitä, joita asia on jollain tavalla koskettanut. En tiedä, mitä Cheek on rötöstellyt, mutta luulen, että kyllä hänellekin joku voi vielä kaunaa kantaa, mutta eiväthän nämä siihen isoon fanilaumaan verrattuna tunnu missään.
Kertokaa Keekin ihailijat..