Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkut pihtaajia?

Vierailija
08.10.2016 |

Kaveripiirini ikisinkut naiset ovat kaikki kunnollisia parisuhteeseen.
Jostain syystä heillä vain ei natsaa miesten kanssa.
Ollaan mietitty mikä se voisi olla.
Osa naisista on sinkku omasta tahdostaan, kun vientiä riittää lakanoiden välissä muutenkin.
Sitten on tämä toinen ryhmä. Käyvät harvoin treffeillä eikä kumppania ole löytynyt vuosiin.
Yhteinen tekijä heille tuntuu olevan pidättyminen seksistä tapailun aikana.

Kaikki nopeaan seksiin suostuvat ovat olleet jo monesti suhteissa, kun nämä seksistä pitävät, mutta sitä pihtaavan pysyvät sinkkuna vuodesta toiseen...
Muilla samoja havaintoja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla! Olen aina halunnut enemmän kuin harvat poikaystäväni eikä niitäkään ole ollut enää vuosiin.

Vierailija
2/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei pyri moneen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua kiertopalkinnoiksi.

Vierailija
4/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkku tahtoisi tietää miksi kuvittelet tietäväsi kavereidesi paneskelut? Jotkut joo levittelevät asiansa kenelle tahansa, mutta ei kaikki leiki Sinkkuelämää. Mustakin luullaan etten ressukka ole yli 10 vuoteen miestä saanut. Tuskin olen ainoa jonka mielestä intiimit leikit ovat kahdenkeskinen juttu. Oli suhteen laatu millainen tahansa. Treffeistäkään en muille huutele. Mulle riittää, että kerron miehestä siitä vaiheessa jos seurusteluksi menee. Kyllä toi sun teoria ontuu pahemman kerran. Toivottavasti sulla on yhtä antoisa seksielämä kun mulla :)

Vierailija
5/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteeni olisi ensin tapailla ja tutustua ennen sänkyyn menoa, mutta nykymaailmassa tahti on hieman nopeampi. Edellinen hyvin pitkä suhteeni suurin piirtein alkoi sängystä, joten en usko että se estäisi suhteen syntymisen.

Olen kuitenkin miettinyt, että olisiko joku minusta vakavammin kiinnostunut jos kieltäytyisin. Mutta olen tehnyt niinkin, eikä sekään ole johtanut suurempaan kiinnostukseen. Joten turha laskelmoida vaan antaa vain mennä.

Vierailija
6/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paneskeltua lähinnä varattujen kanssa. Ties vaikka Ap:n mies olisi yksi valloituksistani...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi