Onko normaalia jos 13vuotias haluaa silikonirinnat ja takamuksen
Onko noihin toimenpiteisiin ikäraja? voiko 13vuotias käydä suurentamaan takamuksen? miksi ei voisi? mitä seurauksia siitä tapahtuisi noin nuorelle
olen kauhuissaan tuosta mutta kysyn teidän mielipiteitään oletteko samaa mieltä kanssasi vai voiko 13vuotias laittaa silikonitäytteet tai suurentaa takamusta
Kommentit (14)
Voi perkele!! Saatanan provoilija.
Siitä vaan, toppaukset paikalleen keskeskasvuiselle,
minä voin olla provo tai trolli mutta sillä ei ole nyt mitään väliä vaan kysyn mielipiteitänne
13 vuotias kehittyy vielä mutta onko vaarallista ottaa takamukseen implantit?
Ap
Voi olla normaalia, että luulee haluavansa, mutta ei ole normaalia, että yksikään vanhempi tai lääkäri edes harkitsisi moista. 13-vuotias on vielä kasvava lapsi, joka ei ole vielä tarpeeksi kypsä tekemään päätöksiä, jotka vaikuttavat kehoon ja terveyteen ehkä pysyvästi.
Surullista. Aina vaan nuoremmilla ja nuoremmilla nämä hirveät ulkonäköpaineet...
Hohhoijaa! Nyt olisi syytä opettaa vähän mediakriittisyyttä ja itsensä arvostamista teinille! Jos tämä on totta.
Luulen, että tämä on 13-vuotiaan tekemä aloitus.
Nykyää toi on normaalia kun jo 13 vuotiaat menevät kihloihin ja tekevät lapsia..
Maailma on menossa sekasin.
No voi sellainen hurahtava tyttö, normi 13v ei sellaisista haaveile.
On normaalia, jos on tyttö. Jos on poika, niin vasta täysi-ikäisenä voi tehdä sukupuolenvaihdoksen ja ottaa dilikonia dinne, minne katsoo tarvitsevansa.
Ihan normaalia on. Samalla voit vaihtaa itsellesi silikoniaivot.
Valitettavasti en ihmettele yhtään, että jotkut haaveilevat silikoneista. Mutta se, että tyttö haluaisi nyt 13-vuotiaana implantit, ei ole normaalia. Eihän hän vielä edes voi tietää, "tarvitseeko" niitä, kun on aivan kehittymätön?