Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin kokeilla viljatonta ruokavalioa. Onko kokemusta? Vaikuttiko mitenkään?

Vierailija
08.10.2016 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja kaikki vatsavivat loppuivat, en kuitenkaan ole jaksanut sitä aina noudattaa.

Vierailija
2/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Turvotus lähti ja muutama kilo karisi itsestään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen ihottuma hävisi ja suolisto toimi kivemmin.

Vierailija
4/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa lähti nivelkivut. Pitkään olin viljattomalla ja sitten jouduin sairaalaan (en viljattomuuden takia siis, vaan ihan muusta syystä). Sairaalassa tuli syötyä mitä nenän eteen toivat ja viikon leipä/puuro/makaroni -kuurin jälkeen nivelet olivat taas kuin tulessa. Kotiin päästyäni jätin viljat pois ja taas sai nivelet helpotusta.

Vierailija
5/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta miksi kokeilet jos et tiedä sen vaikutuksia? Eikö googlekaan auta? Onko sinulla joitain vaivoja, vai kaipaatko uutta harrastusta? 

Vierailija
6/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivosumu hävisi, kropan kivut helpottuivat, vatsavaivat katosivat, samoin finnit, eikä couperosa ole enää yhtä kivulias kuin ennen. PMS oireet helpottuivat, mieliala tasoittui, kilot karisivat. Olen toki myös maidottomalla, että sekin vaikuttanee paljon.

Vierailija
7/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihottuma parani, akne helpotti, väsymys helpotti ja paino tippui muutaman kilon. Niin ja mieliteot loppuivat. Nälkä hävisi.

Vierailija
8/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aids parani, syöpä myös, sain uuden hyväpalkkaisen työn ja ihsnan miehen.

Vierailija
9/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kokeilla viljatonta kun tulee kalvava nälän tunne. Ei sovi minulle.

Vierailija
10/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aids parani, syöpä myös, sain uuden hyväpalkkaisen työn ja ihsnan miehen.

Nyt ei kysytty teiltä, jotka olette vaihtaneet viljat hamppuun ja piriin. Kyllä me nuo vaikutukset jo tiedettiin.

Vierailija
11/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä auttoi, mutta minulla on vilja-allergia, ja teksteistä päätellen on muillakin täällä.

Ap, joudut kyllä aikamoiseen opetteluun, kun sitä viljaa on joka paikassa ja useissa gluteenittomissa tuotteissa on vehnätärkkelystä. Soijakastikkeissa, sinapeissa, liemikuutioissa, karkeissa yms. Kaikki pitää selvittää ja lukea tarkkaan tuoteselosteet.

Vierailija
12/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä auttoi, mutta minulla on vilja-allergia, ja teksteistä päätellen on muillakin täällä.

Ap, joudut kyllä aikamoiseen opetteluun, kun sitä viljaa on joka paikassa ja useissa gluteenittomissa tuotteissa on vehnätärkkelystä. Soijakastikkeissa, sinapeissa, liemikuutioissa, karkeissa yms. Kaikki pitää selvittää ja lukea tarkkaan tuoteselosteet.

Ei viljatonta syövä tarvitse mitään "gluteenittomia tuotteita"

Ja noi mainitsemasi aineet ei edes kuulu terveelliseen ruokavalioon, oikea sinappi ehkä poislukien.

Vierailija
13/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

En tiedä, mutta miksi kokeilet jos et tiedä sen vaikutuksia? Eikö googlekaan auta? Onko sinulla joitain vaivoja, vai kaipaatko uutta harrastusta? 

Jatkuvan ummetuksen, turvotuksen ja väsymyksen takia. Olo on aina tukkoinen. Ei auta kuidut ei mikään

Vierailija
14/14 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Jatkuvan ummetuksen, turvotuksen ja väsymyksen takia. Olo on aina tukkoinen. Ei auta kuidut ei mikään

Ei viljakuidut autakaan, pahentavat vain vaivoja. Kokeile ihmeessä, sithän näät onko vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi