Pitääkö miehen olla hoikka ja urheilulullinen, että kelpaa lihavalle naiselle?
Jotenkin on tullkut sellainen olo ettei lihavien naisten kanssa ole sänkyyn mitään asiaa jos on itse ns- kaljamaha kunnossa...onko tässä tunteessa mitään perää...
Kommentit (23)
On.
T. Ylipainoinen lihaksikkaan nyrkkeilijämiehen vaimo.
Kyllä mulle kelpaisi lihavampikin mies, mutta tuntuu siltä, että he katselevat niitä hoikkia naisia.
Mä rakastan urheiLULULLUsia miehiä!
Hoikka ja urheilullinen mies ei vilkaisekaan lihavien naisten suuntaan!
Kelpaisi muuten mutta läskit miehellä ällöttää, en kiihotu lihavista miehistä.
Ei pidä, mutta rahaa täytyy löytyä.
Lihava nainen.
Jostain syystä monet Oikeasti hyväkroppaiset miehet vaan aina kuolaavat perääni, minkäs sille voi. Sitten taas sellaiset neuroottiset terveysintoilijat joilla ei kumminkaan ole kropalla kehuskelemista tykkäilevät laihemmista.
Olen 187 cm ja 77 kg, kovassa kunnossa ja kaunis vaimoni 160 cm ja 98 kg. Vastakohdat täydentävät toisiaan.
Olen pistänyt merkille, että lyhyillä miehillä on usein suht pitkät vaimot. Pitkillä miehillä pieniä vaimoja. Laihalla miehellä pyöreähkö vaimo ja rotevalla miehellä hoikka nainen.
Ei tarvitse miehen olla hoikka tai urheilullinen, kun en ole itsekään sellainen. Mutta sänkyyn en kyllä tuosta vaan hyppää, sillä en hae mitään panokaveria. Muutenkin häpeän omia ylikilojani sen verran, että en halua näyttäytyä alasti jollekulle puolitutulle miehelle.
Miehillä joilla on runsaasti testosteronia lihakset kasvavat luonnostaan helpommin ja se testosteroni saa myös himoitsemaan sitä että naisessa on jotain mistä ottaa kiinni. Se on vain luonnonlaki. Neitimäisemmät miehet tykkää pikkupoikavartalosta.
Lihavan naisen sänkyyn ei ole kenelläkään mitään asiaa koska lihava nainen häpeää omaa vartaloaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 187 cm ja 77 kg, kovassa kunnossa ja kaunis vaimoni 160 cm ja 98 kg. Vastakohdat täydentävät toisiaan.
Vaimon pyörittely kuntopallona käy treenistä?
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt merkille, että lyhyillä miehillä on usein suht pitkät vaimot. Pitkillä miehillä pieniä vaimoja. Laihalla miehellä pyöreähkö vaimo ja rotevalla miehellä hoikka nainen.
Tuo ensimmäinen lause paljasti trolliksi, pitkä nainen, joka hyväksyy lyhyemmän miehen on 1/100:sta, et todellakaan näe "useita".
Vierailija kirjoitti:
Miehillä joilla on runsaasti testosteronia lihakset kasvavat luonnostaan helpommin ja se testosteroni saa myös himoitsemaan sitä että naisessa on jotain mistä ottaa kiinni. Se on vain luonnonlaki. Neitimäisemmät miehet tykkää pikkupoikavartalosta.
Tämä on muuten totta. Tai tarkalleen ottaen testosteroni saa miehen himoitsemaan naisia joilla on korkeat estrogeeniarvot, ja lihavilla naisilla on todistetusti korkeammat arvot kuin hoikilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa voi olla perää...ainakin olen kuullut että läski tuhoaa testosteronin vaikutusta -> naisellisempi mies...
Ehkä lihavissa naisissa kiehtoo juuri se naisellisuus...tosin on niissä laihoissakin todella feminiinisiä tapauksia...
Pakko se on myöntää lihavat naiset on todlla kuumia. Ei se ole mikään perversiä vaan ihan oikeasti ovat haluttavia.
ap
Seksiin kelpaa pyöreämpikin mies. Suhde on toinen juttu. Lihaksikkaat miehet eivät kiinnosta.
Varsinkin jos on liikaa lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Neitimäisemmät miehet tykkää pikkupoikavartalosta.
Tää on totta!? Yök!
Ei. Minä haluan ison ja rotevan miehen. Pienestä pömppiksestäkin tykkään.