Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se työpaikan saanti nykyään muka niin vaikeaa?

Vierailija
08.10.2016 |

Itse jouduin työttömäksi, mutta en ole vielä laittanut työhakemuksia. Kysymys siis kuuluu onko se työpaikan saanti nykyään niin vaikeaa? Olen kuullut näitä esimerkkejä missä ihmiset ovat laittaneet satoja hakemuksia ja käynyt kymmenissä haastatteluissa tuloksetta.

Itsellä minimivaatimus työhön on 1600e/kk, eli kympin tunti laskutan ajastani. Taitaa kuitenkin olla liian korkea vaatimus nykypäivänä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koulutuksesta. Mutta jos tyydyt tuohon palkkaan niin saattaisit saadakin työpaikan. Itse sain 58-vuotiaana töitä.

Vierailija
2/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sillä tavalla vaikeaa että oma aktiivisuus ei auta paljoakaan. Itselläni on muutama työttömyysjakso takana jotka kaikki ovat päättynyt siihen että joku työnantaja on "pyytämättä ja odottamatta" ottanut yhteyttä. Ne hakemukset joita itse olen tehnyt eivät ole koskaan johtaneet mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kokenut töiden saamista vaikeaksi. Olen saanut kaikki työpaikkani hakemuksilla, ilman suhteita. Toki suosittelijoita on aina ollut papereissa edellisistä työpaikoista.

Vierailija
4/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat 10€/h, mutta et saa 160h/kk.

Porvaristo hankkii Suomeen työtä tekevää köyhällistöä ja tavoite alkaa jo olla palakkarissa.

Vielä kun saavat sosiaaliturvan romutettua, ettei työttömyys ja tukien varassa eläminen ole mikään vaihtoehto.

Vierailija
5/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka olet ja mitä haet?

Vierailija
6/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti nyt sanon ja myönnän, että itsellä ei pää eikä sydänkään kestäisi sitä silpputyötä mitä pääsisi tekemään yllättäen ja minä tahansa vuorokauden aikana minne tahansa paikkaan.