Miksi naiset eivät uskalla olla oikeassa elämässä yhtä kyynisiä, vittumaisia, suorapuheisia ja rohkeita kuin he ovat tällä palstalla?
Kommentit (23)
Täällä ihminen voi paljastaa todellisen luonteensa, moni mukavan oloinen nainen voi olla vaikka millainen Saatanan morsian ajatuksiltaan.
Kyllä ne onkin. Selan takana, kahvitauolla, jne. Ei ne täältäkään mene kaikille huutelemaan facebookkiin..
Kyllä uskallan ja olenkin.
Seurauksena on hyvin niukka ystäväpiiri. Heitäkin, ihme kyllä, kuitenkin on muutama.
En ole koskaan tavannut elävässä elämässä näiden palstaulisijoiden kaltaisia miehiä, joten ei ole tarvinnut. Ehkä liikumme eri piireissä tai sitten ne ovat meidän onneksemme jo lähteneet ilahduttamaan niitä ihania ulkomaiden naisia XD
Mikseivät miehet uskalla tosi elämässä ulista ja kitistä yhtä paljon kuin täällä?
Aika moni pelkää työpaikkansa ja ihmissuhteidensa puolesta. Helpompi se täällä on nimettömänä purkaa paineita kuin mennä pomolle vittuilemaan tai ilkeillä lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät miehet uskalla tosi elämässä ulista ja kitistä yhtä paljon kuin täällä?
Ja taas se nähdään. Naiset eivät pane merkille kuin lähinnä kiinnostavat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Uskalletaan me, mutta naisessa se pimpero kiinnostaa enemmän. Totuus me kerrotaan sitten täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskalletaan me, mutta naisessa se pimpero kiinnostaa enemmän. Totuus me kerrotaan sitten täällä.
Eli et uskalla.
Minä olen ja minulle ollaan oltu. Selän takana puhuminen ei tunnu missään, kyllä pitää suoraan sanoa päin pläsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et uskalla.
Uskallan, toteutan vain hyötynäkökohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et uskalla.
Osaan heti haukkua naisen jos ei lohkea. Sitähän te täällä palstallakin ruikutatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et uskalla.
Niin, eli et uskalla koska pelkäät ettet saa pillua.
Pyrin olemaan suorapuheinen oikeassakin elämässä, kuitenkin loukkaamatta ketään. Valitettavasti olen kokenut, että naisia rangaistaan suorapuheisuudesta. Kerron esimerkin: Ollessani noin 18-vuotias ystäväporukallani oli juhlat vuokratulla mökillä. Yksi tyttö toi mukanaan kutsumattomia vieraita, jotka käyttäytyivät huonosti ja häiritsevästi. Minä pyysin heitä poistumaan, kun kukaan muu ei sitä uskaltanut tehdä. Seuraus: yksi näistä vieraista - minua vanhempi mies - uhkasi pahoinpidellä minut.
On tyypillistä, että naisen suorapuheisuudesta seuraa huorittelua, ulkonäön arvostelua ja jopa väkivallan uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et uskalla.
Niin, eli et uskalla koska pelkäät ettet saa pillua.
En mä semmoista pelkää, vaan toteutan hyötynäkökohtia. Jos kertoisi aina totuuden, ei saisi koskaan. Kuka niin tyhmä on?
Sitten kun asia on selvitetty, niin ei naisella ole enää mitään arvoa. Sille voi sanoa mitä vain.
Eli uskallan.
Sä voit pohtia asiaa vaikka niin, että voin aivan hyvin haukkua 1 naisen, kun vielä jää miljoona vaihtoehtoa jäljelle.
Jos et usko, niin voidaan lyödä vaikka tonnista vetoa.
Tule paikalle, niin haukun sinut ja sitten maksat siitä tonnin. Hehheh..
Siksi, että he ymmärtävät, ettei oikeassa elämässä vaan voi käyttäytyä niin. Jos netin paska siirtyisi oikeaan elämään, niin eihän mistään tulis enää mitään ja ihmiskunta suistuisi takas pimeälle keskiajalle.
Mieti nyt vähän.
Olen kyyninen, vittumainen, suorapuheinen ja sarkastinen ihminen oikeasti.
Eikä varmaan yllätä, että olen myös yksin. Mulla ei ole kavereita. Enkä oikein kaipaakaan, kun elämä on mukavampaa näin. En tarvitse ympärilleni valehtelevia kusipäitä, esittäviä idiootteja. < muunlaisia en ole vielä tavannut. Nautin, että saan piehtaroida erinomaisuudessani.
Panetukseen käyn poimissa baarista miehen. En ole vielä ilman jäänyt.
N44 pullukka ja ikävä ihminen
Kyllä minä olen ihan samanlainen oikeassa elämässäkin. Voitkin sitten loppuillan miettiä mitkä aloituksessasi olevista sanoista parhaiten kuvaavat minua.