Kumpi on parempi Alma vai Saara?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Alman, mutta onko se tehnyt useamman kuin yhden biisin?
Karma ja Bonfire on ainakin nää uusimmat. Se vasta aloittelee.
Missä Saara-fani(t)? Vai onko niitä vain yksi ja hän on nyt mankeloimassa miehensä sukkia?
Jes! Löytyihän se yksinäinen anti-katja.
Kuuntelin Alman molemmat mainitut ja mielestäni ne on uusia, kiinnostavia, hyviä ja aitoja.
Frozenin alkuperäislauluja paremmaksi on äärimmäisen paha panna.
Puhutaanko nyt kielinaisesta vai saara aallosta?
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko nyt kielinaisesta vai saara aallosta?
saara aallosta
Olen ollut yhdelle Alman keikalla flow festareilla ja oli kyllä kova. Menisin uudestaankin. Saarakin on hyvä mutta mielummin menen bilettämään kuin kuuntelemaan konserttia.
Joo, jos pitäisi valita kumpaa kuuntelisi Karma-biisiä vai lastenelokuvan musikaaliesitystä niin.. kyllä Alma voittaisi.
Tässähän tämä alkuperäinen on, enemmän ääniä kuin uudessa.
Vierailija kirjoitti:
Bonfire on yhteistyönä tehty. Nyt on tullut 2 uutta biisiä ja levyä tehdään ensi vuodelle.
Menisin Saaran keikalla ihan vain shown vuoksi. Samasta syystä voisin mennä lady gagaakin katsomaan. Kumpikaan näistä artisteista ei tee sellaista musiikkia, mitä itse kuuntelen, mutta molemmat ovat kieltämättä lahjakkaita ja täysin erilaisia, joten ei heitä pitäisi edes vertailla keskenään. Eivät tee saman tyylilajin musiikkia.
En menisi saaran keikalle vaikka minulle maksettaisiin siitä.
Olispa hauska kuulla miten Saara laulaisi vaikka Karman. Epäilen, että se kuulostaisi kamalalta. Kun taas Alman äänellä voisi vetää vaikka jonkun prinsessalaulun ihan uuteen uskoon.
Tauski on aina paras, vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
En menisi saaran keikalle vaikka minulle maksettaisiin siitä.
No nyt on kyllä cool mamma!
Miksi tuota tauskia pitää tunkea joka paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota tauskia pitää tunkea joka paikkaan?
Koska tauski on kaikkein karismaattisin.