G: Missä olet tavannut kumppanisi?
Ihan vaan mieleeni pälkähti tällainen. Olisi kiinnostavaa nähdä vähän jakaumaa. Erityisesti kiinnostaa tosissaan suhteessa olevat, ei siis mitkään "hoidot" joita tapaillaan kevyesti vaan semmoiset tilanteet kun ollaan oikeasti parisuhteessa.
Kommentit (26)
Aika jännä ettei vielä yhtään kavereiden kautta.
Mies haki minut kotoa. Tuli työkeikalle kotiini siis.
Ala-asteella, kun oltiin 8-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Mies haki minut kotoa. Tuli työkeikalle kotiini siis.
Tää on oikeesti hauska. :D
Maikkarin chatista vuonna 2000. Silloin ei vielä ollut nettideittijuttuja, tai ainakaan mulla ei ollut edes tietokonetta vielä.
Olin töissä kaupan kassalla. Tuo tuli yhteisen kaverimme kanssa käymään. Siitä se sitten lähti. Ruksasin siis tuon "Yhteisten kavereiden kautta".
Yksi tärkeimmistä varmasti unhettui ap:ltä, eli opiskelun merkeissä
Vierailija kirjoitti:
Yksi tärkeimmistä varmasti unhettui ap:ltä, eli opiskelun merkeissä
Hups, oikeassa olet. Mietinkin, että varmaan jotain oleellista jäi pois. Kai mielsin sen itse tuohon yhteiset kaverit -osioon vaikka onkin ehkä lähempänä harrastuksissa tai työssä tapahtuvaa tutustumista kuin kaveripiirin kautta tutustumista.
ap
Lukiossa 10 vuotta sitten. Istuttiin peräkkäisissä pulpeteissa saksankurssilla.
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteella, kun oltiin 8-vuotiaita.
Oletko kumppanini? Sama tarina täälläkin
Yliopistolla hän oli mun tuutori.
Mies käveli vastaan keskellä tietä. Oli teini vielä silloin ja niin minäkin. Siitä se alkoi ja on kestänyt vuosikymmeniä jo!
Puhelinnumero 059 kautta, v.1992 ja olin juuri täyttänyt 17v.
Usassa. Me opiskeltiin samassa yliopistossa. M29 ja latino
Yhteisten kavereitten järjestämillä sokkotreffeillä 17v sitten.
Baarissa yhteisen kaverin kautta. Itseasiassa olin ihastunut tuohon meitä yhdistävään linkkiin ja siitä olisi voinut ehkä tullakin jotain, mutta hän oli sen verran kyläpyörä, että vähän mietin, että kannattaisiko. Yksi kerta olimme baarissa ja tuo ihastukseni kohde pyöri siellä eri porukoissa ja minä siitä vittuuntuneena nappasin naisen matkaan ja menimme hänen kämpilleen ja aloimme tapailemaan. Sitten seurustelemaan ja seurustelimme kymmenisen vuotta kunnes erosimme.
Eduskunnassa