Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikkatuotteet, joita ilman ette enää "pärjäisi":

Vierailija
08.10.2016 |

Mun tukipilarini ovat:

1. Shiseidon Pureness -puuteripaperit
2. Detrian Arctic Arbutin Ikääntyvälle iholle seerumi ja kosteusvoide
3. Lancomen Tonique Eclat kuoriva kasvovesi 400 ml

Olen sekaihoinen + couperosaa ja picmenttiläiskiä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta itse suosittelen kyllä lämpimästi sitä, että vieroittaa itsensä kokonaan huulirsvan käytöstä. Minulla on atooppinen kuivahko iho, ja olin vuosikausia huulirasvakierteessä, koska merkistä (käytin ihan apteeksin tuotteita) riippumatta rasva toimi vain niin akauna kuin se pysyi huulilla, ja kadottuaan iho kirkui lisää. Kun lopulta pyristelin eroon koko tuotteen käytöstä, ovat huulet pysyneet kunnossa ihan itsestään. 

Olen töissä, jossa on kuiva, vähän pölyinen, ilmastoitu ilma. Siellä vaan huulet kuivuu eri tavalla kuin kotona, ei voi mitään. Ilman huulirasvaa olisin sitten huulet verillä töissä. Eli luulen, että riippuu ihan siitä, millaisessa sisäilmassa olet päivisin, vaikuttaa siihen, tarvitsetko huulirasvaa.

Vierailija
22/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljysaippu, kookosöljy tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etude House Moistuful Collagen Cream - todella kosteuttava kasvovoide

Cushion-meikkivoiteet - paljon parempi lopputulos kuin nestemäisellä saa

TonyMolyn kangaskasvonaamiot - Koreassa iso trendi, enkä ihmettele!

Vierailija
24/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shea-voide

Rhassoul-savi

Teepuuöljy

Vierailija
25/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri ja huulirasva.

Vierailija
26/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olen koskaan käyttänyt mitään (en edes meikkiä kuin juhlissa) Ja se on ilmeisesti kannattanut, sillä vielä 34-vuotiaana minua luullaan parikymppiseksi. Tuntuu välillä kyllä oudolta miten joillain itseä melkein 10 vuotta nuoremmilla on jo syvät uurteet otsassa tai silmien alla.

Vierailija
27/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljy ihon kosteutukseen ja konjac sieni vaikuttaa hyvältä!

Vierailija
28/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta itse suosittelen kyllä lämpimästi sitä, että vieroittaa itsensä kokonaan huulirsvan käytöstä. Minulla on atooppinen kuivahko iho, ja olin vuosikausia huulirasvakierteessä, koska merkistä (käytin ihan apteeksin tuotteita) riippumatta rasva toimi vain niin akauna kuin se pysyi huulilla, ja kadottuaan iho kirkui lisää. Kun lopulta pyristelin eroon koko tuotteen käytöstä, ovat huulet pysyneet kunnossa ihan itsestään. 

Olen töissä, jossa on kuiva, vähän pölyinen, ilmastoitu ilma. Siellä vaan huulet kuivuu eri tavalla kuin kotona, ei voi mitään. Ilman huulirasvaa olisin sitten huulet verillä töissä. Eli luulen, että riippuu ihan siitä, millaisessa sisäilmassa olet päivisin, vaikuttaa siihen, tarvitsetko huulirasvaa.

Ulkoilma samaten ja vaihtelut näiden välillä. Mulla huulet pysyy kunnossa kevät-syksy-akselilla ilman rasvoja. Sen sijaan talvisin en pärjää ilman Bepanthenia. Myös ruokavalio voi vaikuttaa. Kun syö riittävästi rasvaa, ei iho kuivu samalla tavalla kuin vähärasvaisella ruokavaliolla.

Ja itse kysymykseen, niin jo mainittu Bepanthen. Aqualan Gel kasvoille. Neutrogenan Norwegian Formula käsirasva, täydellinen mun töissä kuivuville käsille ja loistava hinta-laatusuhde. Essien kynsilakat; säilyy lakka ainakin kaksi-kolme päivää lohkeilematta. 

Vierailija
29/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin jätettävä hoitoaine

Kookosöljy

Ripsiväri

Meikkivoide

Vierailija
30/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainoa naamatuote, mitä ilman en tulisi toimeen, on öljy. Arganöljy tai marjansiemenöljy. Lotraan sitä päivittäin kuivaan naamaani. Lapsille Adene Cicalfate.

Ja ai niin, henna. Peitän sillä harmaita.

Vierailija
31/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoide ja huulirasva. Shampoo varmaan myös.

Meikit ei olisi välttämättömiä, vaikka päivittäin meikkaankin.

Vierailija
32/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt ees sais aikaiseks kulmakarvat nyppiä...

Vierailija
33/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovaseliini

Vierailija
34/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olen koskaan käyttänyt mitään (en edes meikkiä kuin juhlissa) Ja se on ilmeisesti kannattanut, sillä vielä 34-vuotiaana minua luullaan parikymppiseksi. Tuntuu välillä kyllä oudolta miten joillain itseä melkein 10 vuotta nuoremmilla on jo syvät uurteet otsassa tai silmien alla.

Höpönpöpön. Sinun tekemisilläsi tai tekemättä jättämisilläsi ei ole hyttysen kakan vaikutusta ryppyihisi. Olet voittanut geenilotossa, onneksi olkoon! Toiset on perineet ohuemman ja ryppyyntyvämmän ihon kuin sinä. Se ei ole millään muotoa sinun ansiotasi.

Vierailija
35/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Huulirasvojen sisältämä vesi on se, joka ne huulet kuivattaa. Toki joillain harvoilla huulet ja iho muutenkin ovat luonnostaan atooppiset ja kuivat, mutta siis tosi harvoilla. Huulirasva ja huulirasvariippuvuus on turhimpia juttuja.

Vierailija
36/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 jatkaa, mulla ei ole mitään mitä ilman en pärjäisi. Shampoo ja hoitoaine nyt ovat melkein päivittäisessä käytössä, mutta ei merkillä ole väliä. Meikkaan, mutta en ole merkkiuskollinen. Tällä hetkellä käytössä MACin ja Lumenen meikit. Meikinpoistoon tykkään käyttää apteekin Carbalania tai Ceralania tai jotain muuta vastaavaa perusrasvaa.

Vierailija
37/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHA-happoa sisältävä kuorinta ja se Lumenen oranssissa lasipullossa oleva hyaluroniaine.

Tuo kuorinta kirkastaa ja tasoittaa ihoa, nyt kun käyttämäni tuote loppui, niin huomaa, miten jotain pientä näppyä alkaakin tulla takaisin. Lumenen tuote taas on yllättävän kosteuttava, paljon kivempi iholla kuin paksummat voiteet. Talvella pitää ehkä käyttää molempia päällekkäin.

Edullisempi versio tuollaisesta happokuorinnasta olisi haussa, onko vinkkejä? Nyt käytössä Madara, jolla on hintaa 25 euroa, eikä tuubi ihan hirveän pitkään kestä säännöllisessä käytössä. Kalliimpia vaihtoehtoja kyllä löytyy, mutta luulisi, että näin yksinkertainen tuote olisi jollain halvemmallakin merkillä saatavilla.

Cosrx-merkin AHA-happo, pullo kestää varmaan ikuisesti! Kannattaa aloittaa käyttö vähitelleen, ettei tule ylikuorineeksi ihoa. Saa esim. eBaysta ja Wishtrendiltä, alle 20 euroa on aika normaali hinta.

https://fiftyshadesofsnail.com/2015/04/29/review-cosrx-aha-7-whitehead-…

Hyalyroniaineista iso suositus Hada Labolle! Edullisia, riittoisia ja toimiva, itselläni käytössä tämä:

https://www.amazon.com/Hada-Labo-Gokujyun-Lotion-Light/dp/B00BS3PYY0/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme