Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosmetiikkatuotteet, joita ilman ette enää "pärjäisi":

Vierailija
08.10.2016 |

Mun tukipilarini ovat:

1. Shiseidon Pureness -puuteripaperit
2. Detrian Arctic Arbutin Ikääntyvälle iholle seerumi ja kosteusvoide
3. Lancomen Tonique Eclat kuoriva kasvovesi 400 ml

Olen sekaihoinen + couperosaa ja picmenttiläiskiä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja kookosöljy

Vierailija
2/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloriitti silmänympäryksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tukipilarini ovat:

1. Shiseidon Pureness -puuteripaperit

2. Detrian Arctic Arbutin Ikääntyvälle iholle seerumi ja kosteusvoide

3. Lancomen Tonique Eclat kuoriva kasvovesi 400 ml

Olen sekaihoinen + couperosaa ja picmenttiläiskiä.

Mun herkän couperosaihon hoito perustuu todellakin herkälle iholle sopiviin tuotteisiin: ostan vain tuotteita, joissa on allergiatunnus tai katson tarkkaan INCI-listan ettei ole ärsyttäviä.

Joku Lancomen alkoholia ja ärsyttäviä hajusteita sisältävä aivan turha kasvovesi ei pääsisi koskaan mun ovesta sisään. Huh huh, sehän ärsyttää ja kuivattaa herkkää couperosaihoa ja saattaa lisätä jopa pigmenttiläikkiä.

Detrian tuotteita en ole kokeillut, mielestäni näyttävät INCI-listan osalta aika ylihinnoitelluilta. Mutta olenkin saanut couperosan sen verran hyvään tilaan, ettei mun tarvitse käyttää kalliita couperosavoiteita kuin harvoin.

Avenen kosteuttava naamio on aina kaapissa, sen varalta että couperosaiho kaipaa rauhoittelua.

Päivittäiskäytössä on Erisanin täyteläinen kosteusvoide ja LV:n misellaarivesi.

Couperosaihoa suojaan Avenen Couverance peitevoiteella ja mosaiikkipuuterilla.

Ilman IsaDoran hajusteettomia huulikiiltoja en tule toimeen tuntiakaan, suojaavat mun herkkiä huulia.

Silmämeikkiin käytän MACin ruskeaa kayalia, joka ei ärsytä mun silmiä, ja ripsiin Cliniquen Lash Poweria, jonka saa pois lämpimällä vedellä.

Vierailija
4/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharalle tukalle Paul Mitchellin Super Skinny

Vierailija
5/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasva, hyalyronihappoa sisältävä päivävoide, bb-voide.

Vierailija
6/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuttava hoitoaine, eihän niitä takkuja kukaan jaksaisi. Onneksi tuli mieleen, suunnittelin jo ottavani lisää raitoja, mutta se vasta saakin hiukset solmuun.

Vierailija
7/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, peittävä meikkivoide (aion seuraavaksi kokeilla Vichyä, jota täällä suositeltiin)

Kulmakarvasetti

Kosteusvoiteet, huulirasvat

Hiuksiin suihkutettava väriaine

Vierailija
8/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UD:n Perversion ripsari ja Naked basic 2

huulirasva

Vierailija
9/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beautyblender 

Vierailija
10/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHA-happoa sisältävä kuorinta ja se Lumenen oranssissa lasipullossa oleva hyaluroniaine.

Tuo kuorinta kirkastaa ja tasoittaa ihoa, nyt kun käyttämäni tuote loppui, niin huomaa, miten jotain pientä näppyä alkaakin tulla takaisin. Lumenen tuote taas on yllättävän kosteuttava, paljon kivempi iholla kuin paksummat voiteet. Talvella pitää ehkä käyttää molempia päällekkäin.

Edullisempi versio tuollaisesta happokuorinnasta olisi haussa, onko vinkkejä? Nyt käytössä Madara, jolla on hintaa 25 euroa, eikä tuubi ihan hirveän pitkään kestä säännöllisessä käytössä. Kalliimpia vaihtoehtoja kyllä löytyy, mutta luulisi, että näin yksinkertainen tuote olisi jollain halvemmallakin merkillä saatavilla.

Vierailija
11/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arganöljy, Josie Maranin päivävoide spfllä, huulirasva, Paula's Choice bha happokuorinta, Mah Hippie Face cream.

Vierailija
12/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burts Bees huulirasva.

Perinteiset markettirasvat eivät jostain syystä sovi ollenkaan meikäläisen huulille, ja kaikki vaseliinirasvat toimivat hetken ja sitten huulet on pahemmassa kunnossa kuin ennen. Joskus sattumalta ostin tollaisen Burts Beesin pienessä metallipurkissa ja huulet ei pärjäis ilman. Pahinta on että tuota metallipurkkiversiota ei tunnu löytävän mustään, Kicksissä oli jossain vaiheessa mutta nykyään en ole nähnyt kuin puikkoja. Viron laivalta on joskus saanut, viimeksi ostin 10 varastoon.

Eucerinin erittäin kuivalle iholle tarkoitettu kasvorasva.

Iho oli niin kuiva että hilseili ja tuntui kireältä kokoajan. Kaikki markettijutut kokeilin eikä mikään auttanut, ja viimein apteekista ostin tuon. Päivä oli mennyt niin iho ei kiristänyt ja pari päivää niin hilseily loppui. Rakastan tuota rasvaa mutta sen hintalappu kyllä harmittaa.

Vierailija
13/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin aiemmin, etten voisi mennä minnekään ilman meikkiä.

Nyt mulla on vaikea ihottuma. Mun iho on niin ärtynyt ja pintakuiva, että mikään meikkikään ei peitä sitä kunnolla, puhumattakaan siitä, että meikki ärsyttää ihoa vielä lisää. Olen siis ollut ilman meikkiä, vaikka toki itsestäni tuntuu välillä todella huolittelemattomalta. Kasvojeni ihoni on siis punoittava ja siinä on erittäin kuivia kohtia.

Vierailija
14/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHA-happoa sisältävä kuorinta ja se Lumenen oranssissa lasipullossa oleva hyaluroniaine.

Tuo kuorinta kirkastaa ja tasoittaa ihoa, nyt kun käyttämäni tuote loppui, niin huomaa, miten jotain pientä näppyä alkaakin tulla takaisin. Lumenen tuote taas on yllättävän kosteuttava, paljon kivempi iholla kuin paksummat voiteet. Talvella pitää ehkä käyttää molempia päällekkäin.

Edullisempi versio tuollaisesta happokuorinnasta olisi haussa, onko vinkkejä? Nyt käytössä Madara, jolla on hintaa 25 euroa, eikä tuubi ihan hirveän pitkään kestä säännöllisessä käytössä. Kalliimpia vaihtoehtoja kyllä löytyy, mutta luulisi, että näin yksinkertainen tuote olisi jollain halvemmallakin merkillä saatavilla.

Tuo madaran kuorinta oli minusta aika tehoton. Olen ollut tosi tyytyväinen Supermoodin AHA kuorintaan.

Vierailija
15/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta itse suosittelen kyllä lämpimästi sitä, että vieroittaa itsensä kokonaan huulirsvan käytöstä. Minulla on atooppinen kuivahko iho, ja olin vuosikausia huulirasvakierteessä, koska merkistä (käytin ihan apteeksin tuotteita) riippumatta rasva toimi vain niin akauna kuin se pysyi huulilla, ja kadottuaan iho kirkui lisää. Kun lopulta pyristelin eroon koko tuotteen käytöstä, ovat huulet pysyneet kunnossa ihan itsestään. 

Vierailija
16/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko repertuaari: kosteusvoide, silmänympärysvoide, misellivesi, puhdistusvoide. Meikkiin meikkipuuteri,  varjostuspuuteri, luomivärit, eye-liner, ripsari, kulmaväri (Sephora), huultenrajauskynä, huulipuna, poskipuna, peiteaine.

Ja paljon muuta.

Olen kypsässä iässä, ihoni on sekaiho ja minua luullaan 10 vuotta ikäistäni nuoremmaksi.

Vierailija
17/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy

Linna-sampoo, mainio "syväpuhdistaja"

Misellivesi

Bepanthen salva

Bats voidemainen antiperspirantti

Rosebud salve -huulirasvat

Make Up Forever HD meikkivoide

Pradan ja Guerlainin parfyymit

Misshan BB-voide

Urban Decayn kajalit

NYX huulikiillot ja punat

Vierailija
18/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kokeilen uusia tuotteita jatkuvasti. Joitakin lemppareita on kuten Vita Liberata itseruskettavavaahto, Estee Lauder Advance Night Repair ja Cliniquen puhdistusvaahto (se pinkki).

Vierailija
19/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta itse suosittelen kyllä lämpimästi sitä, että vieroittaa itsensä kokonaan huulirsvan käytöstä. Minulla on atooppinen kuivahko iho, ja olin vuosikausia huulirasvakierteessä, koska merkistä (käytin ihan apteeksin tuotteita) riippumatta rasva toimi vain niin akauna kuin se pysyi huulilla, ja kadottuaan iho kirkui lisää. Kun lopulta pyristelin eroon koko tuotteen käytöstä, ovat huulet pysyneet kunnossa ihan itsestään. 

Mulle tuli kanssa oireita, että huulet alkoivat kuivua ja ärtyä, ja lopulta polttaa. Johtuu siitä, että huulirasvoissa on ärsyttäviä ja kuivattavia aineita. Lääkäri neuvoi että pitää vaihtaa hajusteettomaan vauvaöljyyn: sitä sivelläään enintään kerran aamulla ja kerran illalla. Myös se valkovaseliini käy.

Ulkona käytän sitten huulia suojaamaan hajusteetonta huulikiiltoa.

Vierailija
20/37 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide on ihan ehdoton! Meikkaan aika paljon ihan varjostuksista ja korostuksista lähtien, mutta ilman meikkivoidetta en selviäisi. Aknen runtelema iho piiloutuu mukavasti sinne alle.

Vita liberatan itseruskettava on myös tosi hyvä! Luonnollinen, kaunis päivetys tälle kalkkilaivan kapteenille.