Miten kuvitellaan ihmisen osaavan tehdä töitä jos ei osaa edes käydä lääkärissä?
Miksi hankimme turhia kuluja velkaiseen suomeen?
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/442601-turvapaikanhakijoilta-j…
Kommentit (18)
Miten nuo kolme asiaa liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
mieti jos keksit itse.
Tjoo, nyt heille kerrotaan, et pitäs mennä. Siis toiko korjaa. Eikö ennen kerrottu muka. Veikkaan ettei tunnista numeroita eikä viikonpäivä millään kielellä. Näitä on.
Ei etuoikeutettujen tarvitse säännöistä välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieti jos keksit itse.
Persuretoriikkaa?
Eivät nuo ihmiset ole tulleet tänne töitä hakemaan vaan - turvapaikkaa. Eivät ole siirtolaisia. Eihän meillä ole töitä edes kantasuomalaisille. Eli mikä yhteys on työllä ja lääkärillä?
Ja kysymykseen miksi hankimme vastaus on edelleen, että ovat turvapaikanhakijoita. Emme me hanki heitä tänne vaan otamme inhimillisistä syistä.
Eli edelleen, mikä yhteys faktojen valossa?
Löysivät tänne monien kymmenien turvallisten maiden kautta mutta hammaslääkäriin eivät. Ajattelin aiemmin että näitä varmaan harmittaa kun näihin suhtaudutaan täällä kun pikkulapsiin eikä aikuisiin miehiin mitä he ovat, olin väärässä,näihin pitääkin suhtautua kun täydellisiin idiootteihin. Heidän kunnioituksensa suomalaista veronmaksajaa kohtaan on niin ala-arvoista että on pakko ihmetellä näiden innokkaita puolustajia. Kuinka tyhmiä te oikein olette? Mihin tämä loppuu? Kunnes joka ikinen nuori mies Afrikasta ja Lähi-Idästä on täällä ruokittavana ja paapottavana? Oletteko sitten tyytyväisiä? Eikö teille tule ikinä tilannetta jossa mietitte että ei helvetti, tämä ei mene enää läpi? Niinkuin että kulttuurisyistä ei viitsitä saapua paikalle ajoissa tai niinkuin tässä ei ollenkaan? Että Kampissa hienoissa vaatteissa maleksivat nuoret irakilaiset ovan niin traumatisoituneita etteivät pysty edes hampaitaan hoidattamaan?
Ei mene läpi enää monelle, miksi sinulle?
Minä osaan kyllä tehdä töitä ja osaisin varmaan käydä hammaslääkärissäkin. Nyt on vain sellainen tilanne etten ole käynyt 10 vuoteen hammaslääkärissä, osittain sen takia kun vittuunnuin siihen jatkuvaan hössötykseen siitä kuinka niitä aikoja pitää odotella yli puoli vuotta, ja toisaalta ei ole rahaa mennä yksityiselle. Kohdallani kyse ei ole osaamisen puutteesta vaan siitä että olen vittuuntunut tämän yhteiskunnan kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieti jos keksit itse.
Persuretoriikkaa?
Eivät nuo ihmiset ole tulleet tänne töitä hakemaan vaan - turvapaikkaa. Eivät ole siirtolaisia. Eihän meillä ole töitä edes kantasuomalaisille. Eli mikä yhteys on työllä ja lääkärillä?
Ja kysymykseen miksi hankimme vastaus on edelleen, että ovat turvapaikanhakijoita. Emme me hanki heitä tänne vaan otamme inhimillisistä syistä.
Eli edelleen, mikä yhteys faktojen valossa?
Oli Kokoomusretoriikkaa ja siinä vaiheessa kun lähtivät vaeltamaan Kreikasta eteenpäin loppui turvapaikan hakeminen ja alkoi elintason hakeminen.
Vierailija kirjoitti:
Löysivät tänne monien kymmenien turvallisten maiden kautta mutta hammaslääkäriin eivät. Ajattelin aiemmin että näitä varmaan harmittaa kun näihin suhtaudutaan täällä kun pikkulapsiin eikä aikuisiin miehiin mitä he ovat, olin väärässä,näihin pitääkin suhtautua kun täydellisiin idiootteihin. Heidän kunnioituksensa suomalaista veronmaksajaa kohtaan on niin ala-arvoista että on pakko ihmetellä näiden innokkaita puolustajia. Kuinka tyhmiä te oikein olette? Mihin tämä loppuu? Kunnes joka ikinen nuori mies Afrikasta ja Lähi-Idästä on täällä ruokittavana ja paapottavana? Oletteko sitten tyytyväisiä? Eikö teille tule ikinä tilannetta jossa mietitte että ei helvetti, tämä ei mene enää läpi? Niinkuin että kulttuurisyistä ei viitsitä saapua paikalle ajoissa tai niinkuin tässä ei ollenkaan? Että Kampissa hienoissa vaatteissa maleksivat nuoret irakilaiset ovan niin traumatisoituneita etteivät pysty edes hampaitaan hoidattamaan?
Ei mene läpi enää monelle, miksi sinulle?
Punavihreä-aivopesu on tuhonnut kyvyn tuottaa omia ajatuksia. Mielipiteet tulevat suoraan tweeteillä Vihreiden- ja Vasemmistonpuoluetoimistolta.
Onneksi suurin osa on vielä tolkun ihmisiä. http://iltalehti.fi/uutiset/2016100722431772_uu.shtml
Jos yli 50% kansasta on tätä massamaahanmuuttoa vastaan, herää kysymys miksi me heitä tänne otamme? Emmekö elä demokratiassa ja itsenäisessä maassa? Mistä käskyt tulevat?
Saisi loppua tämä hyysäys, rahat ovat suomessa aivan loppu. Katsokaan Kelan pääjohtajan haastattelu: Kelan jättävä pääjohtaja Hyssälä: Asumistuessa tulee seinä vastaan
Vierailija kirjoitti:
Saisi loppua tämä hyysäys, rahat ovat suomessa aivan loppu. Katsokaan Kelan pääjohtajan haastattelu: Kelan jättävä pääjohtaja Hyssälä: Asumistuessa tulee seinä vastaan
Hyi hyi.. menkää pois te valehtelijat. Näin sanoisi Kristus, joka vihasi valheita siksi hän sanoisi Suomen rajoilla näin suurimmalle osalle. Sori suwakkit
Meille on tullut sellaisia hammaslääkäriä kuin Turkissa ettei laita täytettä vaan pohjaa myöten eikä juurihoida.Yhdellä käytiin niin paikan tapainen lähti lentokoneessa irti ja ei sitä olikaan juurihoidettu.Ei ne kuulkaa ole oikeaa opetusta saaneet vaikka esittää mitä hammaslääkäriä mukamas.
Valeturrrvikset saa ilmaisen lääkärin yksityisellä. Ovat izzlamisteja lisäks iso osa.
Ehjän hampaan poisto nais ulkomaalainen terveys asemalla kannettava tietokone mukanaan oliko vallan joku piraatti mutta ihan itse sanoi että terve hammas. Jos näin hulluja on jo hammaslääkärit niin mikä tälle psykolle tehdään sitten ? Ottakaa kiinni.Helsingissä.
Älkää nyt vaan tonne Kamppiin menkö mikä cuccu hammaslääkäri onkaan.Hammashoitajakin virosta ilveillyt hoitoon tulleille ihan outoja.Puhunut miten hän syntyi ilman viisauden hampaita ja lopulta muutkin vedettiin pois TÄLLÄISIÄ ASIAKKAILLE!
Hammaslääkäri kypsyi verorahojen tuhlaukseen – "Onko heille kerrottu, ettei kantaväestö saa ilmaista hoitoa?"