Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut vai luulenko vain

Vieras_92
08.10.2016 |

Elikkäs homma on sellainen olen samalla luokalla aikuiskoulutuksessa yhden miehen kanssa meitä luultiin heti ekoina koulu päivinä pariskunnaksi vaikka ollaan vanhoja työkavereita keskenään.Nyt en tiedä onko hän kiinnostunut kiusaa leikillä koulussa hakeutuu aina viereen istumaan yksi päivä huomasin että hän tuijotti kun en huomannut kun käänsin päätä katsoi samantien muualle pyysi yks päivä vapaa-ajalla hänen seuraakseen markkinoille ja melkein puolet luokasta kuvitteli meitä pariskunnaksi nyt en tiedä enään mitä ajatella hänestä enkä tiedä miten edetä🙄?niin ja totesi kun käveltiin samaa matkaa koulusta kaupunkiin että en ole kertaakaan ollut koulussa nauramatta onko hän kiinnostunut vai ei?=\

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vosi luulla että jotain kiinnostusta on. Millaista? Ota itse selvää.

Vierailija
2/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen miettinyt facebookissa yksityisviestiä mutta en ole uskaltanut laittaa.olen myös juuri eronnut että onkohan vähän liian aikaista uudelle jutulle?=\

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, koska välimerkit puuttuivat. Liian sekavaa tekstipötköä.

Vierailija
4/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis epäilen että yksi mies olisi kiinnostunut mutta en tiedä miten edetä kiusaa leikillä koulussa ja meitä luultiin pariskunnaksi yksi päivä jäi kiinni tuijottamisesta kun huomasin katsoi äkkiä muualle.

Vierailija
5/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
6/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai olla olematta. Mutta minusta hän on jo antanut merkkejä kiinnostuksesta, etkä menetä mitään jos pyydät mukaan johonkin juttuun,

kuten hänkin on pyytänyt sinua.

Ja ei ole liian aikaista. Jos tuntuu mukavalta niin antaa mennä. Ei heti tarvitse tehdä kaikesta vakavaa.

Vierailija
7/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt aivan samaa olen.hänen seurassaan vaan tuntuu mukavalta koulun jälkeenkin saatetaan jäädä rupattelemaan.nauretaan paljon keskenään,heitetään huumoria kehiin en tiedä kai sitä kemiaa sitten löytyy kummaltakin puolelta en vain ole kehdannut pyytää mihinkään vapaa-ajalla:(

Vierailija
8/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo selvästi kiinnostuneelta mieheltä vaikuttaa. Ei todennäköisesti uskalla tehdä aloitetta suoraan vaan vitsailee aiheesta ja odottaa sinulta jotain selvää merkkiä. Kysy miestä vaikka illalliselle ravintolaan. Se on miehelle selvä merkki siitä että olet kiinnostunut. Samalla kumpikin voi vetäytyä tilanteesta kasvoja menettämättä esimerkiksi aikataulusyihin vedoten.

Vierailija
9/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus ei välttämättä ole kovin syvää vaan ennemminkin leikkisää ja piristävää eli ei ehkä vakavaa. Varauksella lähtisin tutustuun tollaseen...

Vierailija
10/11 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse myös aika ujo tekemään aloitetta mutta minusta myös vaikuttaa kiinnostuneelta hän myös yksi päivä kysyi kun en ollut koulussa vaan sairaslomalla että miksi en ole ollut koulussa ja muutenkin kaikki nuo merkot viittaa siihen et olis kiinnostunut

Vierailija
11/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet myönnetty kummanki puolesta saa nähä miten homma etenee:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme