Nauravatko naiset naisten illoissa pienille peniksille?
Nauravatko naiset naisten illoissa pienille peniksille?
Kommentit (17)
Teini-tasolla olevat pissikset ehkä, aikuiset eivät koska ymmärtävät etteivät itsekään ole aivan kaikilta osin täydellisiä. Ja peniksen koko ei ole keskeisin ominaisuus miehessä.
Kyllä ne nauravat. Olen useastikin saanut korvat punaisena todistaa kännisten naisten pilkkaa pienimunaisista ja surkeista miehistään.
Miehet ei tee samaa. Toki miehet puhuvat naisistaan ja kehuskelevat seksiseikkailuillaan, mutta ilman yksityiskohtia. Naisista ei voi sanoa samaa. Jokaisen naisporukan illanvietossa jossain vaiheessa tulee se hetki, kun aletaan naureskelemaan pienimunaisia tai muuten surkeita miehiä, oli ne sitten omia aviomiehiä, tai entisiä panoja.
Nauravat vaikka olisivat itse minkälaisia siiderivalaita ja ämpärivittuja tahansa
Meillä ainakin on naisten illoissa ollut muutakin puhuttavaa kuin se mitä roikkuu miesten jalkojen välissä.
Vaimo kertoi, että kavereidensa saunaillassa oli parin viinilasin jälkeen käyty läpi kaikki koot ja seksin harrastamistavat kunkin osalta.. En halunnut tietää enempää, kun tiedän/tunnen kuitenkin valtaosan hänen kavereiden miehistä.
No itse en ole kertaakaan ollut minkäänlaisessa naisten illassa jossa olisi haukuttu, tai oikeastaan pahemmin edes aiheesta puhuttu.
Ainoastaan yksi tuttu on ikinä kritisoinut hoitonsa pientä penistä. Hän ei ollut harrastanut seksiä nähtyään sen. Sattumalta olen itsekin ollut ko miehen kanssa ja hän oli poikkeuksellisen taitava sängyssä ja nuoli mulle niin monta orkkua peräjälkeen etten edes pysynyt laskuissa perässä, siis nuoli varmaan pari tuntia putkeen. Kerroin sen kaverilleni ja pahoittelin, että jäi mahtava kokemus saamatta.
Kyllä ne miehetkin pilkkaavat naistensa tissejä (pienet tai roikkuvat tms). Naistenkin kuullen; olen todistanut tätä itse.
Ja joo, joskus on naisporukassa jotain kikatettu että joku juttu loppui siihen, kun miehellä oli niin pieni ja oli muutenkin surkea sängyssä. Se oli tosin ainoa kerta. Suurin osa tuntemistani naisista ei puhu kumppaneidensa elimistä...
Vierailija kirjoitti:
Nauravat vaikka olisivat itse minkälaisia siiderivalaita ja ämpärivittuja tahansa
No ei ihme että sinua pilkataan. Ansaitset kyllä kaikki ilkeydet mitä sinusta sanotaan ja pahempaakin.
Tämä on taas sellainen aihe, josta tuskin kuulee todellista tilastollista totuutta täällä. Uhriutuvat miehet äänestävät kyllä ja muutenkin sakki on todella valikoitunutta.
Olen mies enkä ole ikinä kuullut miesten seurassa kenenkään naisen alapään anatomiaa kommentoidun. En kertaakaan. Yläasteen huutelut ovat ainoa kokemukseni moisesta - ja tietty vauvafoorumi.
Mitä tulee naisten kommentointiin aiheesta, olen jäävi, mutta ainakin minun kumppaneiksi päätyneet naiset eivät puhu keskenään kovin yksityiskohtaisia. Puutteista, haluttomuuksista pettämisistä yms. puhutaan, mutta ei asennoista, ei limakalvoista, ei anatomioista tai vastaavista yksityiskohdista.
Ja kokemukseni miesten keskuudessa sama. Huumorilla heitetään "panisitsä?" -läppää ja puhutaan hölmöjä ja rivoja, mutta tosijutut on ihan eri sävyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme että sinua pilkataan. Ansaitset kyllä kaikki ilkeydet mitä sinusta sanotaan ja pahempaakin.
Annapa kun setä nyt manspleinaa: Kusipäisiä naisia on ihan ok kutsua halventavilla nimityksillä. Hyvä kohtelu on elämässä varattu hyville ihmisille, ei näille peniksenpilkkaajille.
Vierailija kirjoitti:
Eka kunnon pikkupippeli saapui ketjuun? :D
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan yksi tuttu on ikinä kritisoinut hoitonsa pientä penistä. Hän ei ollut harrastanut seksiä nähtyään sen. Sattumalta olen itsekin ollut ko miehen kanssa ja hän oli poikkeuksellisen taitava sängyssä ja nuoli mulle niin monta orkkua peräjälkeen etten edes pysynyt laskuissa perässä, siis nuoli varmaan pari tuntia putkeen. Kerroin sen kaverilleni ja pahoittelin, että jäi mahtava kokemus saamatta.
Sori, unohdin laittaa nimimerkkini, T. Pienimunainen mies
Taas liikaa katkarapumiehiä miehiä vastaamassa kysymykseen.
Omien miestensä, poikaystäviensä tai muiden tärkeiden miesten peniksille ei tosiaankaan naureta. Jos pienuudesta koituu parisuhteseen ongelmia, niistä saatetaan puhua ja toisia naisia tsempata.
Entisten miesten, yhdenillanjuttujen ja panokavereiden pikkupeniksille saatetaan hyvinkin nauraa. Tai siis ei välttämättä itse penikselle vaan sille, että seksi ei tuntunut mitältään ja pikkupippeli vain vähän kutitteli.